Ze missen Marcel zoooo ergquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:58 schreef Addi het volgende:
Hilde en Milica lijken wel een beetje in de rouw...;)
ja...behalve als ze haar wijntje heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Addi het volgende:
Als ik Hilde goed begrijp heeft ze nu moeite om haar tijd met de rest door te brengen?
Ik geloof niks meer van die gozer!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef Sonique het volgende:
e10 gebruikt geen drugs?
Als dat echt zo is verdient hij een pluspuntje..
Maar zoals bijna alles zal het ook wel gelogen zijn...
Huishoudelijke mededeling:quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Sonique het volgende:
En dat is het probleem bij hem
Hij zal op zich wel een goeie gozer zijn, maar hij verpest het zelf steeds door het liegen en bedriegen...
Heeft hij trouwens niet van een vreemde, als je de live uitzending gezien hebt....
Ik ook, goed fout !quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Addi het volgende:
Als E10 een goeie gozer is dan vraag ik me af hoe een foute gozer is,ik vind hem ontzettend fout!
Hij is absoluut fout...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Addi het volgende:
Als E10 een goeie gozer is dan vraag ik me af hoe een foute gozer is,ik vind hem ontzettend fout!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |