Ja, maar het is nu pas 1 nachtje en ze hebben er al moeite mee en ze hebben zelfs al geslapen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:55 schreef natronic het volgende:
[..]
een nachtje???? wat dacht je van 3 nachtjes
Niks 3 nachtjes,als ze er één waren opgebleven dan hadden ze tijd genoeg om de andere 2 normaal te slapen,no problem toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:55 schreef natronic het volgende:
[..]
een nachtje???? wat dacht je van 3 nachtjes
Denk nou niet gelijk dat Hilde constant in beweging is, dit beeld is een uitzondering.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Dank, ik ben gerustgesteld...
Kan hier niet streamen op het werk, dus ben volledig aan jullie overgeleverd...
Ik denk helemaal niks, zeker niet in het geval van Hilde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:09 schreef Verida het volgende:
Denk nou niet gelijk dat Hilde constant in beweging is, dit beeld is een uitzondering.![]()
Kan ook, ik hoef Hilde daar toch niet te zien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:37 schreef Snoet123 het volgende:
Laten we het maar op douchen houden![]()
Des te moeilijker wordt de weekopdracht..quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:47 schreef Snoet123 het volgende:
De gesprekstof in het huis begint nu Echt Op te raken geloof ik....![]()
Ze missen Marcel zoooo ergquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:58 schreef Addi het volgende:
Hilde en Milica lijken wel een beetje in de rouw...;)
ja...behalve als ze haar wijntje heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Addi het volgende:
Als ik Hilde goed begrijp heeft ze nu moeite om haar tijd met de rest door te brengen?
Ik geloof niks meer van die gozer!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef Sonique het volgende:
e10 gebruikt geen drugs?
Als dat echt zo is verdient hij een pluspuntje..
Maar zoals bijna alles zal het ook wel gelogen zijn...
Huishoudelijke mededeling:quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef Sonique het volgende:
En dat is het probleem bij hem
Hij zal op zich wel een goeie gozer zijn, maar hij verpest het zelf steeds door het liegen en bedriegen...
Heeft hij trouwens niet van een vreemde, als je de live uitzending gezien hebt....
Ik ook, goed fout !quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Addi het volgende:
Als E10 een goeie gozer is dan vraag ik me af hoe een foute gozer is,ik vind hem ontzettend fout!
Hij is absoluut fout...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Addi het volgende:
Als E10 een goeie gozer is dan vraag ik me af hoe een foute gozer is,ik vind hem ontzettend fout!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |