Poe, poe! Wat geweldig van je.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge, ben net 48 uur wakker geweest ivm rijden van italie naar nederland incluis sleurhut en zeikende kinderen....6 uurtjes slapen verder zit ik die jankers op de stream te volgen en ik zou me bijna gaan schamen voor die slechte immitatie ikea-zitzakken!
Niet echt...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:33 schreef pfaf het volgende:
Ze zijn niet echt veel gewend he?
hoho...geen 48 uur achter mekaar rijden hequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef demins het volgende:
[..]
Poe, poe! Wat geweldig van je.
Geweldig stom!
ja idd beetje raar, hoe taboe roken tegenwoordig ook gemaakt wor...het prikkelen van de hersenen doet het wel !quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:36 schreef Sonique het volgende:
Waarom rookt er niamand?
Toen ik nog rookte was dat bezigheidstherapie nummer één opm wakker te blijven in het leger...
Verkeerd gegeten (bedorven vis dacht ik)quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:39 schreef demins het volgende:
Waar zijn ze allemaal zo misselijk van, eigenlijk?
Dit is dan de eerste keer dat ik denk: 'goede zet Bummie!'quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verkeerd gegeten (bedorven vis dacht ik)
Lekker veranwoordelijk ben jij dan.... je denkt nu vast dat je stoer bent maar eigenlijk ben je gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge, ben net 48 uur wakker geweest ivm rijden van italie naar nederland incluis sleurhut en zeikende kinderen....6 uurtjes slapen verder zit ik die jankers op de stream te volgen en ik zou me bijna gaan schamen voor die slechte immitatie ikea-zitzakken!
Denk je een beetje aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:44 schreef demins het volgende:
Er was iets met die koffie!!! Hij was zooo sterk!![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Lekker veranwoordelijk ben jij dan.... je denkt nu vast dat je stoer bent maar eigenlijk ben je gewoon niet goed bij je hoofd
Beter was het om 2 x 7 uur te nemen en de laatste nacht door te halen denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben dus niet eens 5 uur geslapen afgelopen nacht? Ik zie de klok nog boven de 11 uur staan en Milica zei net dat ze maar 3 uur geslapen heeft. Probeer ze te sparen voor de laatste nacht ofzo? Niet zo'n geweldig idee denk ik. Maar we zullen zien.
Ze mogen wel gapen, hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Rik zat al die drie weken al ongeveer 100x per dag te gepen (als het niet meer was), dus die gaat het heel erg zwaar krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |