Straks is ie net zo afwezig als z'n Pa !quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:03 schreef intoyou het volgende:
[..]
heeft tie van z'n pa
nou ben ik weg, tot straks doeeg
Hoe eerder hoe beterquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks is ie net zo afwezig als z'n Pa !![]()
You can say that againquote:
Het maakt vrij weinig uit of die dingen het wel of niet doen zo te lezenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:16 schreef arneaux het volgende:
Er worden dus topics volgeluld zonder streams.
Maarem, is dit dan niet allemaal SC?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het maakt vrij weinig uit of die dingen het wel of niet doen zo te lezen
Wat? Ze doen het toch !quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maarem, is dit dan niet allemaal SC?
Eigenlijk wel.. maar ja.. doe je niets aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maarem, is dit dan niet allemaal SC?
Lijkt me ook lachen als er iemand in slaapt sukkelt en de rest het niet door heeft.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zijn nu al een beetje geirriteerdhehe
Kan nog leuk worden komende dagen
haha jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook lachen als er iemand in slaapt sukkelt en de rest het niet door heeft.
Dat wij dan die teller ineens zien lopen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me ook lachen als er iemand in slaapt sukkelt en de rest het niet door heeft.
Dat wij dan die teller ineens zien lopen![]()
En dan de ruzies erna![]()
Hij jokt wel meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:29 schreef Tamaartje het volgende:
Hadden Rik Semih Tijn en Etienne nu vanochtend ruzie?
Etienne zingt "sletje,sletje, je bent een sletje..."
Hij zegt dat het van Brace is..
(ik ken het niet)
Nee joh gekquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben al 11 uur geslapen in totaal?
Nee dat ding telt waarschijnlijk terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben al 11 uur geslapen in totaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |