Denk je een beetje aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:44 schreef demins het volgende:
Er was iets met die koffie!!! Hij was zooo sterk!![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Lekker veranwoordelijk ben jij dan.... je denkt nu vast dat je stoer bent maar eigenlijk ben je gewoon niet goed bij je hoofd
Beter was het om 2 x 7 uur te nemen en de laatste nacht door te halen denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben dus niet eens 5 uur geslapen afgelopen nacht? Ik zie de klok nog boven de 11 uur staan en Milica zei net dat ze maar 3 uur geslapen heeft. Probeer ze te sparen voor de laatste nacht ofzo? Niet zo'n geweldig idee denk ik. Maar we zullen zien.
Ze mogen wel gapen, hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
Rik zat al die drie weken al ongeveer 100x per dag te gepen (als het niet meer was), dus die gaat het heel erg zwaar krijgen.
Dat zou inderdaad een optie zijn. Probleem is dat er wel iemand wakker moet blijven tijdens die 7 uur slapen, anders loop je het risico veel te lang te blijven liggen. Iemand moet ze wakker maken na die 7 uur. Dus dan wortd het een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter was het om 2 x 7 uur te nemen en de laatste nacht door te halen denk ik
Nou! Dat wil je niet missen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:50 schreef natronic het volgende:
wie in slaap valt krijgt een beurt van Rik... nou reken maar dat je dan wakkker blijft
LOL... meen je nietquote:
hoezo? rij toch niet 48 uur achter mekaar? of staat dat er ? Ik kan het niet opbrengen om te slapen met zo'n belangrijke lading in de auto, ongeacht wie er rijdt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Lekker veranwoordelijk ben jij dan.... je denkt nu vast dat je stoer bent maar eigenlijk ben je gewoon niet goed bij je hoofd
Die zou de eerste nacht wakker kunnen blijven en de tweede nacht mee slapen met de rest, waarbij er dan weer iemand anders wakker zou moeten blijven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een optie zijn. Probleem is dat er wel iemand wakker moet blijven tijdens die 7 uur slapen, anders loop je het risico veel te lang te blijven liggen. Iemand moet ze wakker maken na die 7 uur. Dus dan wortd het een stuk lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |