abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 22:18:26 #126
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41721887
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef Isegrim het volgende:
Wat wil je doen? Verbieden? De NOS beweert nergens dat ze objectief zijn. Zowel zij als die man mogen zeggen wat ze vinden.
Google-en, lul
quote:
De programma's van NOS Radio en Televisie zijn actueel, objectief, betrouwbaar en vrijwel altijd rechtstreeks.
http://www.nos.nl/assets/service/overdenos.html
quote:
Het belangrijkste kenmerk van de NOS-programma's is dat ze actueel, objectief, betrouwbaar, onafhankelijk en vrijwel altijd rechtstreeks zijn.
http://www.nos.nl/assets/service/denos.html
quote:
In het nieuwe omroepbestel staan drie functies centraal:

1. nieuws, gemaakt door de NOS, die dat onafhankelijk en objectief moet doen
http://www.nos.nl/nosjour(...)05_omroepbestel.html
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41722585
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een zwaktebod. Als je er een heleboel kunt herinneren kun je er ook vast wel een paar vinden. Eerst een grote bek en nu een beetje terugkrabbelen
Nou nou, je weet zelf niet meer wat je gezegd heb dus moet ik dat voor je uitzoeken? Als je het nou over een zwaktebod hebt... jammer hoor. Maar goed, wat voorbeeldjes van selectief media gebruiken:

Martin Bril maakt excuses voor 'racistische' column
[FP] Israel breidt illegale nederzettingen uit
De (media) macht van Links
De (media) macht van Links

Okee? Kunnen we nu weer verder.
Unox, the worst operating system.
pi_41724949
quote:
Het is een vraag aan iemand die na aanleiding van een column zegt: 'typisch Nederland'.
quote:
Gaat over het Palestine Media Center center. Die heb ik nog nooit als objectieve bron gebruikt.
quote:
Zijn niet eens quotes van mij.
quote:
Okee? Kunnen we nu weer verder.
Als dit alles is...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_41727880
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:38 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De NOS kan niet doen wat ze zelf willen. De taken van de NOS zijn vastgelegd in de Mediawet.
Klopt, dat is de prijs die ze betalen voor hun zendtijd
quote:
Oppositie voeren tegen rechtse partijen of het verheerlijken van Jihadisten horen daar echt niet bij. Aan beide maakt de NOS zich schuldig in het item.
Jouw mening, geen vaststaand feit. Die man is door de IND toegang gegeven tot Nederland. Dat betekent dus dat ie nooit voor een misdaad als terrorisme o.i.d is veroordeeld. Verder heeft ie niets strafbaars gepredikt of iets strafbaars gedaan. Mogelijk heb ik iets gemist, maar ik heb ook geen gebash tegen rechtse partijen gezien van de NOS.

Al met al een storm in een glas water waar jij je druk om zit te maken.
quote:
Ook volgens de regels van de NOS zelf kon dit item niet door de beugel:
Die bron van jou, werkt niet, alhoewel ik er niet aan twijfel. Als jij vind dat de NOS de mediawet heeft overtreden, stap je toch gewoon naar de rechter?
pi_41727891
Ik zeg het je, het is een complot
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:55:14 #131
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_41728793
Maar om even terug te komen: Ik denk dat deze bewuste reportage meer een anti-Wilders reportage was (Een belangrijk agenda-punt voor onze Linkse Kerk) dan een pro-Moslim Extremist reportage.

De Linkse Kerk is echt niet te beroerd om Moslim Fascisten te vergoeilijken als daarmee een Rechtse politicus kan worden zwartgemaakt.
De Kerk heeft haar prioriteiten wel scherp hoor! We kennen allemaal Job Frieso nog wel toch?

't leek wel een tv-dominee zoals hij destijds met het programma van de CD liep te zwaaien om Fortuyn even neer te zetten....

Hoe is het eigenlijk met Job? Wat doet die tegenwoordig?

Edit: Ah, woordvoerder ministerie van Economische Zaken. Dat hebben zijn linkse vriendjes toch mooi voor hem geregeld. Nou, hij heeft zijn bloedgeld verdiend, zullen we maar zeggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Abe_Lenstra op 12-09-2006 09:02:16 ]
pi_41730413
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 08:55 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Maar om even terug te komen: Ik denk dat deze bewuste reportage meer een anti-Wilders reportage was (Een belangrijk agenda-punt voor onze Linkse Kerk) dan een pro-Moslim Extremist reportage.

De Linkse Kerk is echt niet te beroerd om Moslim Fascisten te vergoeilijken als daarmee een Rechtse politicus kan worden zwartgemaakt.
De Kerk heeft haar prioriteiten wel scherp hoor! We kennen allemaal Job Frieso nog wel toch?

't leek wel een tv-dominee zoals hij destijds met het programma van de CD liep te zwaaien om Fortuyn even neer te zetten....
Alsof links zich druk hoeft te maken om Wilders

Die maakt zichzelf wel belachelijk, daar is geen NOS rapportage voor nodig
quote:
Hoe is het eigenlijk met Job? Wat doet die tegenwoordig?

Edit: Ah, woordvoerder ministerie van Economische Zaken. Dat hebben zijn linkse vriendjes toch mooi voor hem geregeld. Nou, hij heeft zijn bloedgeld verdiend, zullen we maar zeggen.
Ja hoor, zijn linkse vriendjes hebben het voor het zeggen in de door de VVD en CDA geleide overheid
pi_41730877
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef Vhiper het volgende:

[..]Ja hoor, zijn linkse vriendjes hebben het voor het zeggen in de door de VVD en CDA geleide overheid
Je weet toch wel dat CDA en VVD links zijn ?

Hoe kunnen we anders de linkse kabinetten overal de schuld van geven ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41731485
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:50 schreef du_ke het volgende:

Je weet toch wel dat CDA en VVD links zijn ?

Hoe kunnen we anders de linkse kabinetten overal de schuld van geven ?
Heb ik dan altijd in de illusie geleefd dat ze rechts waren? Wat ben ik toch een sukkel he?

dinsdag 12 september 2006 @ 11:21:41 #135
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41731645
Iedereen die aangeeft dat dit onderwerp prima zo in het journaal kan, geeft aan dat het duidelijke ironisch bedoeld is. Mijn vraag is nu, waarom moet er in het journaal van de NOS ironie?

Dit strookt volgens mij niet met hetgeen de NOS zelf voorstaat:
De programma's van NOS Radio en Televisie zijn actueel, objectief, betrouwbaar en vrijwel altijd rechtstreeks.
En ook niet welke doelstellingen de NOS in het mediabestel zou moeten hebben:
1. nieuws, gemaakt door de NOS, die dat onafhankelijk en objectief moet doen
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:23:38 #136
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41731691
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies, het is een complot
Je hebt je punt gemaakt. Deze hoef je echt niet meerdere keren te verkondigen. Of je moet de discussie willlen stoppen, maar dan kun je beter zelf helemaal niet meer reageren. Alvast bedankt.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:25:58 #137
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41731745
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik nog zo'n schandalig suggestief en eenzijdige nieuwsitem heb gezien moet van de laatste keer zijn dat Wilders een toespraak gaf ...
Laat ons ook maar serieus blijven, die fundamentalist spoort helemaal niet, maar alsof Wilders dat wel zou doen ...
Begrijp ik het goed dat jij Wilders op hetzelfde niveau plaatst als deze fundamentalist?
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:27:57 #138
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41731795
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

maar heeft deze meneer in die moskee dan heel iets anders gezegd dan er in het item werd laten zien? Zo als ik het zag leek het een redelijk waarheidsgetrouwe weergave (al was ik niet in de moskee en ik neem aan jij ook niet).
Daarnaast is Wilders natuurlijk ook een extremist/ fundamentalist in z'n opvattingen. Of wou je beweren dat hij in de buurt van het midden van het politieke spectrum te plaatsen is?
Wou jij dan beweren dat Wilders in het hetzelfde spectrum (maar dan tegenovergesteld) zit als deze moslimxtremist?
pi_41732052
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:15 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Heb ik dan altijd in de illusie geleefd dat ze rechts waren? Wat ben ik toch een sukkel he?

Klopt ik mag niet voor niets zeggen dat ik links stem.
pi_41732071
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:27 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Wou jij dan beweren dat Wilders in het hetzelfde spectrum (maar dan tegenovergesteld) zit als deze moslimxtremist?
Nee dat niet direct alleen dat het beiden extremisten zijn. Ze passen zelfs eerder op ongeveer dezelfde plaats in het spectrum. Fundamentalisten in de diverse richtingen verschillen in de praktijk niet zoveel van elkaar..
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:41:59 #141
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41732097
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:
Nou uit het optreden van die Imam is toch ook gebleken dat de reactie van Wilders een tikkie overtrokken was?
Het gedachtengoed dat deze Imam aanhangt, is er toch niet anders op geworden? Heeft hij nu de fatwa niet meer ondertekent tegen alle joden? De fatwa die algemeen wordt gezien als de directe aanleiding tot de aanslagen in onder ander New York. Of steunt hij nu niet meer de mujahideen in en rond Pakistan?

Ben jij van mening dat deze persoon prima in Nederland kan verblijven?
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:43:28 #142
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41732129
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:25 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed dat jij Wilders op hetzelfde niveau plaatst als deze fundamentalist?
Wilders is OOK een fundamentalist. Laat dat maar duidelijk zijn. En die zijn altijd gevaarlijk. Of die nu links, rechts of Moslim zijn. En of die nu in de moskee of in het parlement staan te brullen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41732138
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:25 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Het zijn beide relnichten.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:46:29 #144
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41732208
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee dat niet direct alleen dat het beiden extremisten zijn. Ze passen zelfs eerder op ongeveer dezelfde plaats in het spectrum. Fundamentalisten in de diverse richtingen verschillen in de praktijk niet zoveel van elkaar..
Dan betekent het ook dat de leden van de SP extremisten zijn. Ben je het daarmee eens?

Van Dale:
ex·tre·mist (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die uitersten najaagt, vooral op politiek gebied
pi_41732272
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:46 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Dan betekent het ook dat de leden van de SP extremisten zijn. Ben je het daarmee eens?

Van Dale:
ex·tre·mist (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die uitersten najaagt, vooral op politiek gebied
Er zitten in de SP ook een aantal personen die ik als vrij extremistisch zou bestempelen.Maar als partij zitten ze meer naar het centrum dan een Wilders of die imam.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:49:18 #146
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41732289
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wilders is OOK een fundamentalist. Laat dat maar duidelijk zijn. En die zijn altijd gevaarlijk. Of die nu links, rechts of Moslim zijn. En of die nu in de moskee of in het parlement staan te brullen ...
Wilders is GEEN fundamentalist. Als je dat wel beweert, dan kan ik je echt niet meer serieus nemen. Hoe stom kun je zijn?

Van Dale:
fun·da·men·ta·list (de ~ (m.), ~en)
1 aanhanger van het fundamentalisme
fun·da·men·ta·lis·me (het ~)
1 orthodoxe, antiliberale godsdienstige richting
pi_41732290
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:41 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Het gedachtengoed dat deze Imam aanhangt, is er toch niet anders op geworden? Heeft hij nu de fatwa niet meer ondertekent tegen alle joden? De fatwa die algemeen wordt gezien als de directe aanleiding tot de aanslagen in onder ander New York. Of steunt hij nu niet meer de mujahideen in en rond Pakistan?

Ben jij van mening dat deze persoon prima in Nederland kan verblijven?
Zolang hij hier geen haatdragende uitspraken doet mag hij hier van mij wel zijn. Zeker aangezien zijn familie hier al veel langer preekt.
pi_41732325
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:49 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Wilders is GEEN fundamentalist. Als je dat wel beweert, dan kan ik je echt niet meer serieus nemen. Hoe stom kun je zijn?

Van Dale:
fun·da·men·ta·list (de ~ (m.), ~en)
1 aanhanger van het fundamentalisme
fun·da·men·ta·lis·me (het ~)
1 orthodoxe, antiliberale godsdienstige richting
Hij is naar mijn idee en observatie toch behoorlijk fundamentalistisch. Hij kon het niet voor niets lang (politiek) goed vinden met Spruyt die zeker wel onder de noemer fundamentalist te scharen valt.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:50:56 #149
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41732333
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn beide relnichten.
Dat was mijn vraag niet. Een tweede poging graag.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:53:47 #150
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_41732408
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zolang hij hier geen haatdragende uitspraken doet mag hij hier van mij wel zijn. Zeker aangezien zijn familie hier al veel langer preekt.
En mag het ook nog steeds als, naar aanleiding van die fatwa, een moslim jouw moeder vermoord (er even vanuit gaande dat jouw moeder onder de fatwa valt)? Er verandert immers niks aan zijn standpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')