quote:
Rond dinsdagnacht pas verkrijgbaar in NL though. Of je kijkt hem natuurlijk streaming via Fox.quote:Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef golfer het volgende:
Morgen dus aflevering 4?
Dat is toch slechte kwaliteit of valt dat mee?quote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Rond dinsdagnacht pas verkrijgbaar in NL though. Of je kijkt hem natuurlijk streaming via Fox.
Is niet echt bijzonder goed nee.quote:Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Dat is toch slechte kwaliteit of valt dat mee?
Lucky bastard, drie afleveringen Prison Break achter elkaarquote:Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Goeie reminder dat ik verdomme nog steeds de eerste drie afleveringen moet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 11 september 2006 11:30 schreef MarcPhilippine het volgende:
OHnee dit is niet leuk lol.
In nederland is hij nog niet zover.
Ik heb uit spotjes gezien dat Michael opgepakt gaat worden ofzo, en in aparte cel.
Lol nu weet ik wie der dood gaan.
groetjuhs
idd, wat lult die vent ?quote:
Zo vroeg al aan het bier?quote:Op maandag 11 september 2006 11:30 schreef MarcPhilippine het volgende:
Ik heb uit spotjes gezien dat Michael opgepakt gaat worden ofzo, en in aparte cel.
groetjuhs
Dit is de amerikaanse topic, niet de nederlandse.quote:Op maandag 11 september 2006 11:30 schreef MarcPhilippine het volgende:
groetjuhs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
quote:Op maandag 11 september 2006 19:08 schreef sjeppert het volgende:Beter wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach joh, ik moet tot 5 uur / half 6 werkenquote:Op maandag 11 september 2006 20:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
Morgen is het weer zo ver. Jammer dat ik tot 4 uur naar school moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef Karina het volgende:
Net aflevering twee en drie gekeken. Spannend, paar vreemde dingen dat wel.Ze volgten ook dat sletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gevonden voorwerp trailer en T-bagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk bellick op jacht, ben benieuwd hoe michael die ex bewaarders gaat ownen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Misschien een tip voor de volgende keer: zet het in een spoilertagquote:Op dinsdag 12 september 2006 04:56 schreef bob1234 het volgende:
Fuck zeg Abruzzi gewoon doodgeshoten, jammer had meer van hem willen zien.
T-bag was ook weer goed deze aflevering met dat kleine meisje
Voor de rest een erge sterke aflevering heb er weer vetrouwen in
1 2 3 4 | 29 Buried 10/2/2006 30 Dead Fall 10/9/2006 31 Unearthed 10/16/2006 |
Dit zou dan wel in utah zijn?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:42 schreef magnifor het volgende:
Hier pics episode 5:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is niet duidelijk geworden, maar misschien dat die vent met die baard voor de genaaide kerel werkte.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:00 schreef tonks het volgende:
Is john nu genaaid door die kerel die hem hij heeft genaaid in seizoen 1?
Je praat onzin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 05:32 schreef magnifor het volgende:
Ik wil weten wat de eerste kijiers er van vinden. En dat wil ik doen zonder spoilers te lezen...
Dat vraag ik mij ook steeds afquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:05 schreef dapie007 het volgende:
maar wie is die ouwe vent die steeds terug komt op die foto????
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:05 schreef dapie007 het volgende:
maar wie is die ouwe vent die steeds terug komt op die foto????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
Misschien zelfs door z'n vrouw, die aardig woest keek toen hij 'm gepeerd was...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:00 schreef tonks het volgende:
Is john nu genaaid door die kerel die hem hij heeft genaaid in seizoen 1?
Denk je nou echt dat zij met Tweener zou gaan zoenen als ze echt zou weten dat hij een ontsnapte gevangene was en als ze de politie daarvoor had gebeld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:17 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Misschien zelfs door z'n vrouw, die aardig woest keek toen hij 'm gepeerd was...
De reisgenote van Tweener; zou die nou echt haar vader hebben gebeld? Of de politie? Omdat ze nadrukkelijk zei in wélk motel ze zaten en als je vader zo'n burgerlijk mannetje is, zou je zoiets helemaal niet doen..
I kneel only to God.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef droks het volgende:
Wat zegt Abrucci net voordat ie wordt neergeschoten? "Nilo de chuka.. Dont see him here"?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |