Dat is toch juist helemaal hartsikke fantastisch leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ze kennen al die fucking pasjes en heel die bloody tekst"
Hij houdt wel van bijvoegelijke naamwoorden volgens mij.
Gaaf feestje. 2 Topics teruglezen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
hey ik schakel net in, wie heeft er een bommetje op hildes hoofd afgestoken en waarom ?
fipoquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
2 ??? dat moet wel heel spannend zijnquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaaf feestje. 2 Topics teruglezen.
da panty van Tijn lijkt me iets merkwaardigerquote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
hey ik schakel net in, wie heeft er een bommetje op hildes hoofd afgestoken en waarom ?
Bin Laden maar hij is 2 dagen te vroegquote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
ok nu ga ik echt terug lezenquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
da panty van Tijn lijkt me iets merkwaardiger
Hoorde je ook wat Hilde daarop zei ?quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ze kennen al die fucking pasjes en heel die bloody tekst"
Hij houdt wel van bijvoeglijke naamwoorden volgens mij.
Wat is het toch ook een kutwijf he, om zo ff tussen neus en lippen door zoiets te zeggen.quote:Nee hoor, dat is niet zo, maar dat geeft ook helemaal niks.
Ach.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
2 ??? dat moet wel heel spannend zijn
En dan haar dochter de schuld geven.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop echt dat al die lak op Hilde haar kop in de fik gaat als ze de volgende peuk opsteekt.
Lijkt mij een mooi effect geven.
Hahaha ....wij hopen het ook al een uurtje of zoquote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop echt dat al die lak op Hilde haar kop in de fik gaat als ze de volgende peuk opsteekt.
Lijkt mij een mooi effect geven.
Jeroen wint.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wolferl het volgende:
Hilde: drink je nu MIJN wijn op.
Jeroen: Sorry.
Juist niet, zorgt voor amusementquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef lissette72 het volgende:
Wat een vreselijke zeekoe is die Hilde toch... mag hopen dat ze eruit tieft maandag![]()
Ik leerde vanavond dat ze een zebra koe is..... en eruit pleaseeeeeeeeeeeeeee vanavond nog ...dan sta ik bij de uitgang om het mens op haar bek te rammen ...mijn handen jeuken zo ontzettendquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef lissette72 het volgende:
Wat een vreselijke zeekoe is die Hilde toch... mag hopen dat ze eruit tieft maandag![]()
Jeroen: krijg ik nu die 1.4 miljoen Euro.quote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen wint.
BB zegt :"Je krijgt gen geld."
Jeroen :"Ok."
quote:Op zondag 10 september 2006 01:01 schreef wolferl het volgende:
Groep aan tafel: Jeroen waarom zit je hier aan tafel.
Jeroen: Ja doe maar.
BB: "Jeroen jij bent de winnaar van BB6t"quote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen wint.
BB zegt :"Je krijgt gen geld."
Jeroen :"Ok."
Dat dus !quote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef BBoon het volgende:
Volgens mij hebben ze nog steeds niet door dat de 24/7 in beeld zijn
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd bij die nieuwste Windows XPquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het toch ook een kutwijf he, om zo ff tussen neus en lippen door zoiets te zeggen.
hahahaquote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
Als marcel er uit gaat hoop ik dat er ondertiteling is![]()
jee gooi m ff via msn naar mij doorquote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd met die nieuwste Windows XP![]()
BB: Voor Jeroen is de volgende overlevings opdracht.quote:Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
BB: "Jeroen jij bent de winnaar van BB6t"
Jeroen: "Ok dan!"
BB: "Maar je moet je prijzengeld aan iemand anders geven en je moet vanavond meteeen het huis uit"
Jeroen: "Maakt niet uit, als ik maar gewonnen heb!"
Ik heb Hilde geblokt op mn MSNquote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd met die nieuwste Windows XP![]()
ik heb msn gedelete, voor het geval dat...quote:Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb Hilde geblokt op mn MSN![]()
Ik kreeg zo soort gelijks bij mijn nieuwe Norton Antivirus Update.quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd bij die nieuwste Windows XP![]()
Jeroen: HUH ??? Teletekst............ HUH ????????????quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
hahaha
Ik zie bij de streams altijd zo'n oortje staan en dan teletekst pagina 424
Hebben jullie dat niet????
quote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
BB: Voor Jeroen is de volgende overlevings opdracht.
Jeroen: nou ik doe het.
BB: Jeroen jij gaat elk uur van de dag Hormonenpillen slikken, en dat doe je 4 maanden lang.
Jeroen: Ja doe maar, wat zijn de gevolgen.
BB: Je zal vrouwelijke vormen krijgen.
Jeroen: Ja dat is prima.
Nee. Bij mij staat er altijd een doventolk naast.quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
hahaha
Ik zie bij de streams altijd zo'n oortje staan en dan teletekst pagina 424
Hebben jullie dat niet????
hahahahah geweldig die wil ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Lyza het volgende:
[..]
Nee. Bij mij staat er altijd een doventolk naast.
ja hoor, alles staat hier de hele nacht aan.quote:Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hebbie ff...groot bestand denk ik !!!![]()
![]()
Zo ben ik weet je...snap je dat dan niet ?!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
ja hoor, alles staat hier de hele nacht aan.
Helaas ook (nog) de hilde stream
DIe gaat als het moet haar eigen schaamhaar oproken.quote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef mamapan het volgende:
Heeft Hil geen sigaretten meer? Al die tijd dat ze daar zit (toch al 10 min.) heeft ze niet gerookt.![]()
shit. Sabrien brengt een sigaret![]()
Kan ik die nu al inhuren naast mn streamsquote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Lyza het volgende:
[..]
Nee. Bij mij staat er altijd een doventolk naast.
Echt zoeen gezin die na elke vakantie met een 10 delige DVD alle familie en vrienden afgaat .quote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
marcia heeft echt trekjes van pa, alles is leuk en gezellig. irritant. nu waren de acts weer leuk om later terug te zien.
Ik kijk niet. Maar ik gok.quote:Op zondag 10 september 2006 01:11 schreef BBoon het volgende:
Millica zegt het goed tegen haar moeder: je moet je een keer aanpassen ...Goed zo Millica
Kan ik hem al downloaden voor stream 3??quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik die nu al inhuren naast mn streams![]()
Ze zegt: Dat doe ik toch als iemand zich aanpast ben ik het wel.quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar ik gok.
Of zegt ik moet t och zelf weten.
Of ze maakt er een debiel grapje van.
"schat, je ken me nie, je kan me nie leren kennen"quote:Op zondag 10 september 2006 01:11 schreef BBoon het volgende:
Millica zegt het goed tegen haar moeder: je moet je een keer aanpassen ...Goed zo Millica
Prima. Ik dissmiss d'r altijd.quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik die nu al inhuren naast mn streams![]()
Sprank Hilde met een dubbele tong, en een Alcohol Walm.quote:Op zondag 10 september 2006 01:13 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
"schat, je ken me nie, je kan me nie leren kennen"![]()
haha niet echt ....quote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef Lyza het volgende:
[..]
Prima. Ik dissmiss d'r altijd.
Je wilt toch niet zeggen dat er wat zinnigs komt uit Marcel..?
![]()
pfft moe word je van zulke gasten, ik heb er al een paar uit mijn adresboek gestreept, elk jaar weer die fukking jeepsafari'squote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Echt zoeen gezin die na elke vakantie met een 10 delige DVD alle familie en vrienden afgaat .
Wij hebben ook zulke kenissen, stront ziek word je ervan.
Ach Hilde zit weer in haar verdedigings stoel... Hilde the great...Hilde doet niets fout Hilde is madam Perfectoquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sprank Hilde met een dubbele tong, en een Alcohol Walm.
Hilde: "Je moet een keer LUISTEREN...... LUISTEREN!"quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar ik gok.
Of zegt ik moet t och zelf weten.
Of ze maakt er een debiel grapje van.
Nee, ligt aan de livefeed van Talpaquote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Ben ik de enige met stotterende streams
Jeroen is de weg kwijt, komt door die "Dolle" avond, en die BrEaZaAhZ.quote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
Waarom zit Jeroen niet bij zijn mede-kampers en blijft ie bij Rik CS zitten?
Is ie een nieuwe tactiek aan het volgen
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Of; "Je kent me niet."quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hilde: "Je moet een keer LUISTEREN...... LUISTEREN!"
bij Jeroen zou je het nie in de gaten hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
erger nog ik heb hier Marcel die hapert zucht
iddquote:
hahah uuuuuuh nee of ja uhh wat moet ik zeggen .....quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
bij Jeroen zou je het nie in de gaten hebben![]()
Als dat echt zo is, dan is hij écht heel erg dronken.quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef wolferl het volgende:
Jeroen is de weg kwijt, komt door die "Dolle" avond, en die BrEaZaAhZ.
En Marcel zei dat hij aan tafel zou zitten.
Jeroen: ''Maar jij bent toch Marcel en jij Etienne". Tegen Marcia en Rik.
nee stel je voor dat mensen er achter komen dat ze een loeder is...quote:Op zondag 10 september 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Hilde vindt het niet gepast dat Milica haar 'terecht gaat wijzen'.
IK ookquote:Op zondag 10 september 2006 01:20 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een beetje te doen met Milica met zo'n moeder.
Vind ik niet, hij probeert toch om moeder en dochter naar elkaar toe te brengenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
erger nog ik heb hier Marcel die hapert zucht
Dont we all.quote:
Nu Jeroen nog.quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef BBoon het volgende:
Oh Jeh Marcel valt Millica bij
Wat zei hij dan? Ik zat ff te proberen te luisteren waar sabrina en Etienne ruzie over hadden maar door die kolerestreams lukt dat ook al niet erg..quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef Djep het volgende:
Marcel heeft gelijhijk
en dan kakken omdat ZIJ te kijk gezet zou worden...quote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
Wat is Hilde een kuwtijf zeg. Ze zet haar eigen dokter zó te kijk.
Ja ligt aan de livefeed vanaf het BB huis zelfquote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
kut talpa stotterd nu ook al
Dat Hilde naar haar kind moet luisteren, ze hoeft niet te veranderen maar wel luisteren. Milica is tenslotte 23.quote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Ik zat ff te proberen te luisteren waar sabrina en Etienne ruzie over hadden maar door die kolerestreams lukt dat ook al niet erg..
Ik ga een permanente Hilde buffer inlassen: wat een K*T wijfquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
Wat is Hilde een kuwtijf zeg. Ze zet haar eigen dokter zó te kijk.
hebben ze weer koffie over de servert gekieperd?quote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ligt aan de livefeed vanaf het BB huis zelf
nee gewoon leuk leuk, ze vindt hij veel te jong...quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
Sabrina vindt Etiënne volgens mij écht heel erg leuk.
iig zal de buffer blijven aangezien het nu al erg laat isquote:Op zondag 10 september 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
hebben ze weer koffie over de servert gekieperd?
Ja, "Tijn weet dat ik je adoreer"quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
ja maar niet meer dan dat, kutjeknagen zit erniet in zei ze.quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
Ik luisterde net een stukje. Logsch dat ze ze onzker is.quote:Op zondag 10 september 2006 01:29 schreef BBoon het volgende:
Jezus je zal zo'n kutmoeder hebben Alles draait om haar Zij is zielig maar wil niet eens luisteren naar de kreten van haar eigen kind
Milica ziet het in principe heel scherp. Hilde, die is helemaal twisted...gedwongen opname, misschien heeft dat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje effect.quote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
Milica heeft wel een punt, maar Hilde zit alweer nee te schudden.
Milica HILDE heeft denk ik een goede psycholoog nodig om haar conflict tussen haat en liefde voor haar moeder te begeleiden.
Arm meissie eigenlijk.
ja, maar ze luistert de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag naar haarquote:Op zondag 10 september 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
Milica is echt een beetje zielig.
Jammer dat ze zo'n egoistische kut-moeder heeft die alleen maar aan zichzelf denkt en nooit aan haar kind vraagt hoe ZIJ zich voelt.
juffrouw janniequote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef wolferl het volgende:
Ik wil Milica troosten, niet eens neuken, nee lekker troosten.
Daarna neuken we wel.
wat een LUL zeg die E10ntje.. maar je dat weten we allangquote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vertrouw Tijn voor geen meter.
jeetje wat een gedoe ik weet niet meer welke stream ik nou moet volgen Ik blijf wel ff bij Millica en haar kut moederquote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vertrouw Tijn voor geen meter.
maak effe een sv ik zit sabje te volgenquote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
Ik heb oprecht medelijde met Milicia.
quote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
en E10 stotter stotterquote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
Marcel: mompelmompel
Streams: Bufferbuffer
![]()
Ik nu ook, maar goed...ieder kind is het product van zijn/haar opvoeding.quote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
Het was meer ene opmerking in general.quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
maak effe een sv ik zit sabje te volgen![]()
Jep, is van de mainstream dus welke server je ook kiest maakt niet uitquote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Addi het volgende:
Ze bufferen nu allemaal,gewoon veel switchen en volhouden...:))
Kan je vertellen dat ik me ook behoorlijk zit op te vretenquote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
goffedomme ik ook.
Mijn handen jeuken nu, om dat zaagsel in die koeiekop eens heen en weer te schudden.
Vuige kuthoer.![]()
Bnen ik toch maar wel er blj met ons mamquote:Op zondag 10 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Onbegrijpelijk die Hilde, Milica blijft echt redelijk maar zij blijft maar mekkeren. Lijkt mijn moeder wel, totaal onverzettelijk en onredelijk![]()
Etiënnequote:Op zondag 10 september 2006 01:35 schreef Addi het volgende:
Etiënne is al een aardig tijdje aan het stoken over Tijn,is geen nieuws.
Inderdaad. Milica is niet mijn favoriet maar hier scoort ze wel punten mee bij mij. Ik voel wel enigszins met haar mee. Wat een vreselijk egoïstisch klerewijf is die Hilde. Als moeder zou je het toch het belangrijkst moeten vinden of je dochter wel een beetje happy is. Maar nee, mevrouw wenst geen tegenspraak.quote:Op zondag 10 september 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
Milica is echt een beetje zielig.
Jammer dat ze zo'n egoistische kut-moeder heeft die alleen maar aan zichzelf denkt en nooit aan haar kind vraagt hoe ZIJ zich voelt.
Lolquote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef wolferl het volgende:
Ik wil Milica troosten, niet eens neuken, nee lekker troosten.
Daarna neuken we wel.
whahaha echt zieligggggggg ....Tijn cm of 18 E10 cm of 0,5 ????quote:Op zondag 10 september 2006 01:36 schreef GeerenGoor het volgende:
WHAHAHAHA E-10 is ECHT jaloers op tijn!!!! whahahahaha wat zielig zeg whahahahaa![]()
![]()
![]()
Me2quote:Op zondag 10 september 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
Dit is te irritant. Ik luister muziek. Mensen quote erop los.
zo lulde ik ook toen ik 12 was en jaloers was. maar dit escaleert nog wel. zeker wat ie nu zei voor het bufferen...quote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
wat een LUL zeg die E10ntje.. maar je dat weten we allang
hij is gewoon jaloers... dat is tie...![]()
ja behoorlijkquote:Op zondag 10 september 2006 01:40 schreef Suikeroom het volgende:
Is E-10 nou Tijn aan het zwart maken? streams haperen een beetje
Pikmaten doen er net toe,het gaat om wat er uit de bek rolt!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:37 schreef BBoon het volgende:
[..]
whahaha echt zieligggggggg ....Tijn cm of 18 E10 cm of 0,5 ????
Jezelf ten koste van andere proberen te profileren is echt. Pfff.quote:
Hahah nou dan rolt er bij Tijn meer uit dan bij E10quote:Op zondag 10 september 2006 01:40 schreef Addi het volgende:
[..]
Pikmaten doen er net toe,het gaat om wat er uit de bek rolt!!
ja ik haak ook af truste ...ben er weer in de ochtenddienstquote:Op zondag 10 september 2006 01:42 schreef Sonique het volgende:
Ik denk trouwens dat Sabrina eerder E10 inpakt dan andersom...
MAar ik ga pitten, want dit is geen kijken zo met dat gestotter...
Truste
Heef tie weleens anders gedaan dan??quote:Op zondag 10 september 2006 01:43 schreef GeerenGoor het volgende:
E-10 probeerd gewoon zielig te doen.....![]()
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:44 schreef Addi het volgende:
[..]
Heef tie weleens anders gedaan dan??
Da denk ik ook iedere dag van bb al, en toch kijkdnquote:Op zondag 10 september 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Marcel: "Soms denk ik 'jezus wat doe ik hier.... stomme lui' "
gaat niet met haperende streamsquote:Op zondag 10 september 2006 01:43 schreef arneaux het volgende:
Quotes mensen. Alsjeblieft?
Pffff. Echt, wat een verschikkelijke vrouw is het. Nee, een verschrikkelijk mens.quote:Op zondag 10 september 2006 01:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
gaat niet met haperende streams
hilde zei ongeveer dat de oudere gewoonte drinkers meer recht op wijn hebben... jaja
Dat wist je allang!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Marcel: "Soms denk ik 'jezus wat doe ik hier.... stomme lui' "
Hij lijkt mij ook gewoon verliefd, maar neemt zichzelf in bescherming door te zeggen dat hij gewoon een maatje zoekt in huis en dat dat Sabrina is. Zijn reacties zeggen alleen heel wat anders. Datzelfde geldt trouwens wel een beetje voor Sabrina. Als ik hoorde hoe ze hem net zat op te hemelen, dan moet daar ook wel iets meer zitten dan alleen vriendschap.quote:Op zondag 10 september 2006 01:38 schreef Coraatje het volgende:
etienne zeg nou maar gewoon dat je verliefd op der ben dan zijn we klaar met het verhaal ,wat verwacht hij dat ze 24 per dag aandacht aan hem moet geven
ik twijfel nog een beetje bij sabrina soms denk ik ja en soms denk nee ze speelt een beetje met hemquote:Op zondag 10 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook gewoon verliefd, maar neemt zichzelf in bescherming door te zeggen dat hij gewoon een maatje zoekt in huis en dat dat Sabrina is. Zijn reacties zeggen alleen heel wat anders. Datzelfde geldt trouwens wel een beetje voor Sabrina. Als ik hoorde hoe ze hem net zat op te hemelen, dan moet daar ook wel iets meer zitten dan alleen vriendschap.
Komt ze morgen weer op de koffie, vragen waarom je er als een zombie uitziet in de ochtend?quote:Op zondag 10 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Onbegrijpelijk die Hilde, Milica blijft echt redelijk maar zij blijft maar mekkeren. Lijkt mijn moeder wel, totaal onverzettelijk en onredelijk![]()
dat zeggen mensen toch altijd: vinden jullie elkaar leuk?... nee, ik kan gewoon goed met haar opschieten....quote:Op zondag 10 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook gewoon verliefd, maar neemt zichzelf in bescherming door te zeggen dat hij gewoon een maatje zoekt in huis en dat dat Sabrina is. Zijn reacties zeggen anders heel wat anders. Datzelfde geldt trouwens wel een beetje voor Sabrina. Als ik hoorde hoe ze hem net zat op te hemelen, dan moet daar ook wel iets meer zitten dan alleen vriendschap.
Viel mij ook op, ik wist alleen niet wat ze deed.quote:Op zondag 10 september 2006 01:52 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Geeft Sem af en toe een corrigerende tik als Mich haar nagels bijt?
Die smoezen heb ik allang door en heeft helemaal geen ruk meer te maken met echte liefde,bovendien ,zou jij je opgeven voor zo'n programma als je nog niet echt zeker bent van je relatie?quote:Op zondag 10 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook gewoon verliefd, maar neemt zichzelf in bescherming door te zeggen dat hij gewoon een maatje zoekt in huis en dat dat Sabrina is. Zijn reacties zeggen alleen heel wat anders. Datzelfde geldt trouwens wel een beetje voor Sabrina. Als ik hoorde hoe ze hem net zat op te hemelen, dan moet daar ook wel iets meer zitten dan alleen vriendschap.
Dan moet ze toch eerste de loopgraven en de sluipschutters ontwijkenquote:Op zondag 10 september 2006 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt ze morgen weer op de koffie, vragen waarom je er als een zombie uitziet in de ochtend?
hoho ,soms heb je niet echt in de gaten dat je iemand meer dan leuk vindt,ken al jaren een kerel en was me er niet eens echt van bewust dat ik hem meer dan leuk vond tot iemand zei denk maar eens naquote:Op zondag 10 september 2006 01:52 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
dat zeggen mensen toch altijd: vinden jullie elkaar leuk?... nee, ik kan gewoon goed met haar opschieten....
zwaar gelul 9 van de 10 zijn wel verliefd...alleen hebben ze het lef nie voor om recht in iemands gezicht te zeggen omdat ze bang zijn om op hun bek te gaan.... echt te zieli voor woorden.![]()
![]()
![]()
als ik de trotse bezitter was van de pelpinda van e10 zou ik ook niet frontaal in de aanval gaanquote:Op zondag 10 september 2006 01:54 schreef Addi het volgende:
[..]
Die smoezen heb ik allang door en heeft helemaal geen ruk meer te maken met echte liefde,bovendien ,zou jij je opgeven voor zo'n programma als je nog niet echt zeker bent van je relatie?
Mensen die dat wèl weten en al bv 30 jaar bij elkaar zijn mogen niet in BB!! Kortom,men wil het liefste werken met domme,cq labiele mensen,dat blijkt.
eensquote:Op zondag 10 september 2006 01:54 schreef Addi het volgende:
[..]
Die smoezen heb ik allang door en heeft helemaal geen ruk meer te maken met echte liefde,bovendien ,zou jij je opgeven voor zo'n programma als je nog niet echt zeker bent van je relatie?
Mensen die dat wèl weten en al bv 30 jaar bij elkaar zijn mogen niet in BB!! Kortom,men wil het liefste werken met domme,cq labiele mensen,dat blijkt.
arme Sabje, ze heeft het echt nie door he....quote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef Pindaaaatje het volgende:
Etienne" Ik ben niet jaloers, ik wil gewoon dat je gelukkig ben."
Sabrina: "Ik ben blij dat je zo eerlijk tegen me bent."
LOL
+5 Scherp.quote:Op zondag 10 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Heeft hij nou zijn hand bij haar in de broek
I rest my case:)quote:Op zondag 10 september 2006 01:56 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik de trotse bezitter was van de pelpinda van e10 zou ik ook niet frontaal in de aanval gaan![]()
ik kijk niet meer naar die plofkop, ik kan dat gedraai en gelieg niet meer aanhoren. het past geheel in de stijl van zwake meisjes volgieten, zijn maten naaien en niet recht voor zn raap zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef GeerenGoor het volgende:
bah "E-10, ik kan je kop wel dood schieten"![]()
Mwah, dat weet ik niet...tis tenslotte BB en E10 + Sab hebben nog niet iets "echt" met elkaar gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
Als die vriend van Sabrina dit ziet moet de relatie wel voorbij zijn, toch.
Dikke anus!quote:Op zondag 10 september 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet...tis tenslotte BB en E10 + Sab hebben nog niet iets "echt" met elkaar gedaan
Voor t thuisfront moet de schijn hooggehouden worden.quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaan die twee niet gewoon neuken... Ze willen het allebei volgens mij.
![]()
Die kusjes... die hand die ze steeds niet wegduwt....
daar snap ik ook geen hol meer van. tegen haar zusje zat ze gisteren nog te zeggen dat ie geen kans had.quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Nee, lijkt maar zoquote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
zit die E-10 nou met zijn hand in haar broek?
Het is alleen maar knuffelen he. Als maatjes.quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
daar snap ik ook geen hol meer van. tegen haar zusje zat ze gisteren nog te zeggen dat ie geen kans had.
Als Sabje dat doe dan vind ik haar echt..... blah,gorgel... ik kom nie uit mij worden...quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Volop !quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Meer mensen nog steeds last van buffers? (hier wel namelijk)
Het is hier iig nog niet eerder zo dramatisch geweestquote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
continue,maar werken dan maar he.....meerdere gebruiken en wisselen....quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Komt ook door het tijdstip, nu wordt er namelijk niets aan gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is hier iig nog niet eerder zo dramatisch geweest
ik mag toch hopen dat haar vrienden thuis haar effe vertellen hoe die kampsjaak werkelijk is, of nog beter hem een ouderwets pak slaag geven.quote:Op zondag 10 september 2006 02:03 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Als Sabje dat doe dan vind ik haar echt..... blah,gorgel... ik kom nie uit mij worden...
Maakt niets uit, alle gates hebben buffers omdat de livefeed vanuit Talpa niet goed loopt.quote:Op zondag 10 september 2006 02:05 schreef Addi het volgende:
[..]
continue,maar werken dan maar he.....meerdere gebruiken en wisselen....
Die hand in haar bilspleet leek me niet echt meer knuffelen net.quote:Op zondag 10 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is alleen maar knuffelen he. Als maatjes.
wat is er mis met zondagochtend 2 uur? werken ze dan niet?quote:Op zondag 10 september 2006 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Komt ook door het tijdstip, nu wordt er namelijk niets aan gedaan
Kennelijk niet (althans niet de server beheerders etc.)quote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat is er mis met zondagochtend 2 uur? werken ze dan niet?
Sarcasme Scan.quote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hand in haar bilspleet leek me niet echt meer knuffelen net.
Anders ga je er serieus op inquote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hand in haar bilspleet leek me niet echt meer knuffelen net.
wat een lutsers danquote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kennelijk niet (althans niet de server beheerders etc.)
Verhouding is nu 30/70 (30% cola) .... bevalt vrij goed.quote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sarcasme Scan.
smaaktie? hier zeker wel
ik heb dat ook gehad ,totdat iemand het tegen mij zeiquote:Op zondag 10 september 2006 01:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoho ,soms heb je niet echt in de gaten dat je iemand meer dan leuk vindt,ken al jaren een kerel en was me er niet eens echt van bewust dat ik hem meer dan leuk vond tot iemand zei denk maar eens na
Ja sorry... te veel drank blokkeert mijn gevoel voor sarcasme...quote:
Klein beetje ja.quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: ik heb vandaag een baco genomen, maar niet mijn ding...doe mij maar een cola/vodka of met Whiskeyquote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verhouding is nu 30/70 (30% cola) .... bevalt vrij goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |