arme Sabje, ze heeft het echt nie door he....quote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef Pindaaaatje het volgende:
Etienne" Ik ben niet jaloers, ik wil gewoon dat je gelukkig ben."
Sabrina: "Ik ben blij dat je zo eerlijk tegen me bent."
LOL
+5 Scherp.quote:Op zondag 10 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Heeft hij nou zijn hand bij haar in de broek
I rest my case:)quote:Op zondag 10 september 2006 01:56 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ik de trotse bezitter was van de pelpinda van e10 zou ik ook niet frontaal in de aanval gaan![]()
ik kijk niet meer naar die plofkop, ik kan dat gedraai en gelieg niet meer aanhoren. het past geheel in de stijl van zwake meisjes volgieten, zijn maten naaien en niet recht voor zn raap zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef GeerenGoor het volgende:
bah "E-10, ik kan je kop wel dood schieten"![]()
Mwah, dat weet ik niet...tis tenslotte BB en E10 + Sab hebben nog niet iets "echt" met elkaar gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
Als die vriend van Sabrina dit ziet moet de relatie wel voorbij zijn, toch.
Dikke anus!quote:Op zondag 10 september 2006 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet...tis tenslotte BB en E10 + Sab hebben nog niet iets "echt" met elkaar gedaan
Voor t thuisfront moet de schijn hooggehouden worden.quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaan die twee niet gewoon neuken... Ze willen het allebei volgens mij.
![]()
Die kusjes... die hand die ze steeds niet wegduwt....
daar snap ik ook geen hol meer van. tegen haar zusje zat ze gisteren nog te zeggen dat ie geen kans had.quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaan die twee niet gewoon neuken... Ze willen het allebei volgens mij.
![]()
Die kusjes... die hand die ze steeds niet wegduwt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |