Dat is toch juist helemaal hartsikke fantastisch leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ze kennen al die fucking pasjes en heel die bloody tekst"
Hij houdt wel van bijvoegelijke naamwoorden volgens mij.
Gaaf feestje. 2 Topics teruglezen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
hey ik schakel net in, wie heeft er een bommetje op hildes hoofd afgestoken en waarom ?
fipoquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
2 ??? dat moet wel heel spannend zijnquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaaf feestje. 2 Topics teruglezen.
da panty van Tijn lijkt me iets merkwaardigerquote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
hey ik schakel net in, wie heeft er een bommetje op hildes hoofd afgestoken en waarom ?
Bin Laden maar hij is 2 dagen te vroegquote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
ok nu ga ik echt terug lezenquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
da panty van Tijn lijkt me iets merkwaardiger
Hoorde je ook wat Hilde daarop zei ?quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ze kennen al die fucking pasjes en heel die bloody tekst"
Hij houdt wel van bijvoeglijke naamwoorden volgens mij.
Wat is het toch ook een kutwijf he, om zo ff tussen neus en lippen door zoiets te zeggen.quote:Nee hoor, dat is niet zo, maar dat geeft ook helemaal niks.
Ach.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
2 ??? dat moet wel heel spannend zijn
En dan haar dochter de schuld geven.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop echt dat al die lak op Hilde haar kop in de fik gaat als ze de volgende peuk opsteekt.
Lijkt mij een mooi effect geven.
Hahaha ....wij hopen het ook al een uurtje of zoquote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop echt dat al die lak op Hilde haar kop in de fik gaat als ze de volgende peuk opsteekt.
Lijkt mij een mooi effect geven.
Jeroen wint.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wolferl het volgende:
Hilde: drink je nu MIJN wijn op.
Jeroen: Sorry.
Juist niet, zorgt voor amusementquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef lissette72 het volgende:
Wat een vreselijke zeekoe is die Hilde toch... mag hopen dat ze eruit tieft maandag![]()
Ik leerde vanavond dat ze een zebra koe is..... en eruit pleaseeeeeeeeeeeeeee vanavond nog ...dan sta ik bij de uitgang om het mens op haar bek te rammen ...mijn handen jeuken zo ontzettendquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef lissette72 het volgende:
Wat een vreselijke zeekoe is die Hilde toch... mag hopen dat ze eruit tieft maandag![]()
Jeroen: krijg ik nu die 1.4 miljoen Euro.quote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen wint.
BB zegt :"Je krijgt gen geld."
Jeroen :"Ok."
quote:Op zondag 10 september 2006 01:01 schreef wolferl het volgende:
Groep aan tafel: Jeroen waarom zit je hier aan tafel.
Jeroen: Ja doe maar.
BB: "Jeroen jij bent de winnaar van BB6t"quote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen wint.
BB zegt :"Je krijgt gen geld."
Jeroen :"Ok."
Dat dus !quote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef BBoon het volgende:
Volgens mij hebben ze nog steeds niet door dat de 24/7 in beeld zijn
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd bij die nieuwste Windows XPquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het toch ook een kutwijf he, om zo ff tussen neus en lippen door zoiets te zeggen.
hahahaquote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
Als marcel er uit gaat hoop ik dat er ondertiteling is![]()
jee gooi m ff via msn naar mij doorquote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd met die nieuwste Windows XP![]()
BB: Voor Jeroen is de volgende overlevings opdracht.quote:Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
BB: "Jeroen jij bent de winnaar van BB6t"
Jeroen: "Ok dan!"
BB: "Maar je moet je prijzengeld aan iemand anders geven en je moet vanavond meteeen het huis uit"
Jeroen: "Maakt niet uit, als ik maar gewonnen heb!"
Ik heb Hilde geblokt op mn MSNquote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd met die nieuwste Windows XP![]()
ik heb msn gedelete, voor het geval dat...quote:Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb Hilde geblokt op mn MSN![]()
Ik kreeg zo soort gelijks bij mijn nieuwe Norton Antivirus Update.quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Hilde filter aanstaan. Wordt geleverd bij die nieuwste Windows XP![]()
Jeroen: HUH ??? Teletekst............ HUH ????????????quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
hahaha
Ik zie bij de streams altijd zo'n oortje staan en dan teletekst pagina 424
Hebben jullie dat niet????
quote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
BB: Voor Jeroen is de volgende overlevings opdracht.
Jeroen: nou ik doe het.
BB: Jeroen jij gaat elk uur van de dag Hormonenpillen slikken, en dat doe je 4 maanden lang.
Jeroen: Ja doe maar, wat zijn de gevolgen.
BB: Je zal vrouwelijke vormen krijgen.
Jeroen: Ja dat is prima.
Nee. Bij mij staat er altijd een doventolk naast.quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
hahaha
Ik zie bij de streams altijd zo'n oortje staan en dan teletekst pagina 424
Hebben jullie dat niet????
hahahahah geweldig die wil ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Lyza het volgende:
[..]
Nee. Bij mij staat er altijd een doventolk naast.
ja hoor, alles staat hier de hele nacht aan.quote:Op zondag 10 september 2006 01:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hebbie ff...groot bestand denk ik !!!![]()
![]()
Zo ben ik weet je...snap je dat dan niet ?!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
ja hoor, alles staat hier de hele nacht aan.
Helaas ook (nog) de hilde stream
DIe gaat als het moet haar eigen schaamhaar oproken.quote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef mamapan het volgende:
Heeft Hil geen sigaretten meer? Al die tijd dat ze daar zit (toch al 10 min.) heeft ze niet gerookt.![]()
shit. Sabrien brengt een sigaret![]()
Kan ik die nu al inhuren naast mn streamsquote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Lyza het volgende:
[..]
Nee. Bij mij staat er altijd een doventolk naast.
Echt zoeen gezin die na elke vakantie met een 10 delige DVD alle familie en vrienden afgaat .quote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
marcia heeft echt trekjes van pa, alles is leuk en gezellig. irritant. nu waren de acts weer leuk om later terug te zien.
Ik kijk niet. Maar ik gok.quote:Op zondag 10 september 2006 01:11 schreef BBoon het volgende:
Millica zegt het goed tegen haar moeder: je moet je een keer aanpassen ...Goed zo Millica
Kan ik hem al downloaden voor stream 3??quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik die nu al inhuren naast mn streams![]()
Ze zegt: Dat doe ik toch als iemand zich aanpast ben ik het wel.quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar ik gok.
Of zegt ik moet t och zelf weten.
Of ze maakt er een debiel grapje van.
"schat, je ken me nie, je kan me nie leren kennen"quote:Op zondag 10 september 2006 01:11 schreef BBoon het volgende:
Millica zegt het goed tegen haar moeder: je moet je een keer aanpassen ...Goed zo Millica
Prima. Ik dissmiss d'r altijd.quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik die nu al inhuren naast mn streams![]()
Sprank Hilde met een dubbele tong, en een Alcohol Walm.quote:Op zondag 10 september 2006 01:13 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
"schat, je ken me nie, je kan me nie leren kennen"![]()
haha niet echt ....quote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef Lyza het volgende:
[..]
Prima. Ik dissmiss d'r altijd.
Je wilt toch niet zeggen dat er wat zinnigs komt uit Marcel..?
![]()
pfft moe word je van zulke gasten, ik heb er al een paar uit mijn adresboek gestreept, elk jaar weer die fukking jeepsafari'squote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Echt zoeen gezin die na elke vakantie met een 10 delige DVD alle familie en vrienden afgaat .
Wij hebben ook zulke kenissen, stront ziek word je ervan.
Ach Hilde zit weer in haar verdedigings stoel... Hilde the great...Hilde doet niets fout Hilde is madam Perfectoquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sprank Hilde met een dubbele tong, en een Alcohol Walm.
Hilde: "Je moet een keer LUISTEREN...... LUISTEREN!"quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar ik gok.
Of zegt ik moet t och zelf weten.
Of ze maakt er een debiel grapje van.
Nee, ligt aan de livefeed van Talpaquote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Ben ik de enige met stotterende streams
Jeroen is de weg kwijt, komt door die "Dolle" avond, en die BrEaZaAhZ.quote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
Waarom zit Jeroen niet bij zijn mede-kampers en blijft ie bij Rik CS zitten?
Is ie een nieuwe tactiek aan het volgen
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Of; "Je kent me niet."quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hilde: "Je moet een keer LUISTEREN...... LUISTEREN!"
bij Jeroen zou je het nie in de gaten hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
erger nog ik heb hier Marcel die hapert zucht
iddquote:
hahah uuuuuuh nee of ja uhh wat moet ik zeggen .....quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
bij Jeroen zou je het nie in de gaten hebben![]()
Als dat echt zo is, dan is hij écht heel erg dronken.quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef wolferl het volgende:
Jeroen is de weg kwijt, komt door die "Dolle" avond, en die BrEaZaAhZ.
En Marcel zei dat hij aan tafel zou zitten.
Jeroen: ''Maar jij bent toch Marcel en jij Etienne". Tegen Marcia en Rik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |