Tja, mss is het afgesproken. Maar als ik regie was zou ik dat ook ECHT NIET uitzendenquote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef schizolientje het volgende:
Nog even over privacy, Hilde krijgt die volop, net als Viola Holt toen in Hotel BB. Die had dit bedongen, zelfs in de jaccuzi mocht niet uitgezonden. Hild zie je ook nooit in de badkamer of verkledend. Niet erg maar wel opvallend
Fusten!quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
O Hilde gaat nu meer zichzelf worden.
Dus nu geen glazen wijn, maar flessen wijn.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
flessen??? conteners...quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
Dank god op je blote knieeen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef schizolientje het volgende:
Nog even over privacy, Hilde krijgt die volop, net als Viola Holt toen in Hotel BB. Die had dit bedongen, zelfs in de jaccuzi mocht niet uitgezonden. Hild zie je ook nooit in de badkamer of verkledend. Niet erg maar wel opvallend
quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef BBoon het volgende:
Gelukkig Hilde is weer zichzelf
Tijn: kijk maar uit dat je coupe niet affikt
Maar Tijn dat willen wij graag zien
De hele dag al Die zitquote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
monique is echt stil
Jep de hele dag was ze al een beetje uit balans, misschien gewoon chagerijnig, misschien iets anders (Tijn)quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
monique is echt stil
jah, ik vind het wel zielig voor haarquote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef BBoon het volgende:
[..]
De hele dag al Die zit
behoorlijk met haar gevoelens in de knoop
quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze laten haar grazen op druivenplantages.
whahaahahahahaquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze laten haar grazen op druivenplantages.
Ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
jah, ik vind het wel zielig voor haar![]()
T makkelijkst is via de index van het subforumquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:
Hoe kun je nou eigenlijk zien hoeveel posts er nog kunnen in een topic?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Djep het volgende:
Nee hilde, nu ben je weer jezelf
Mo is verliefdquote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef wolferl het volgende:
Wat is er dan met Mo's gevoelentjes?
HAHA het ergste is dat het waarschijnlijk nog zo gaat ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
Let op: nu vindt groep 1 het nog GEWELDIG dat er muziek was bij groep 2
3 uur later:
Hilde: Wel raar he Marcel............ dat ze muziek kregen en wij niet................ maakt mij niks uit hoor, maar.....................
Jeroen: HUH...........Muziek..................
Marcle: MHjasgdhjasgdhasdghdghdghasdgash ( onverstaanbaar)
E10: Start monoloog..................................... einde monoloog ( 4 uur later)
quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
3 uur later:
Hilde: Wel raar he Marcel............ dat ze muziek kregen en wij niet................ maakt mij niks uit hoor, maar.....................
E10: Start monoloog..................................... einde monoloog ( 4 uur later)
De zusjes hebben beide al te kennen gegeven dat er een hoop in de leven is gebeurd.quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Tissik het volgende:
ik blijf erbij, er is iets met die zusjes, iets triests. Ondanks alle oppervlakkige vorlijkheid. Ik weet niet wat het is, maar er is iets.
Ik vond het trouwens een mooi moment om die zusjes vanmiddag zo op de bank te zien, zo samen keuvelen en Mo die Sabrina zo door haar haar zat te strelen. Toen dacht ik... jee, ondanks dat iedereen die 2 meiden voor leeghoofden verslijt, hebben ze toch maar een verdomd rijk leven zo samen!
quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
3 uur later:
Volgens mij is Monique gewoon heel erg een mens met "buien". De ene keer is ze hyper en de andere keer heel erg in zichzelf gekeerd. Vanaf het begin was het al zo dat ze heel erg "treurig" zat te kijken af en toe.quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook
Ik gun het haar en Tijn wel maar ja voor haar man is het ook sneu en haar kinderen
Moeilijk dilemma hoor
Tja, niemand die mij door mijn haar streelt...quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Tissik het volgende:
ik blijf erbij, er is iets met die zusjes, iets triests. Ondanks alle oppervlakkige vorlijkheid. Ik weet niet wat het is, maar er is iets.
Ik vond het trouwens een mooi moment om die zusjes vanmiddag zo op de bank te zien, zo samen keuvelen en Mo die Sabrina zo door haar haar zat te strelen. Toen dacht ik... jee, ondanks dat iedereen die 2 meiden voor leeghoofden verslijt, hebben ze toch maar een verdomd rijk leven zo samen!
Ik vind ze LEUK dom, ik vind ze dus niet echt dom dom. Maar LEUK dom.quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Tissik het volgende:
ik weet nie meer wie het was maar een van de zusjes zei "het was een stuk makkelijker geweest als Rob nie in haarmij leven was"quote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij is Monique gewoon heel erg een mens met "buien". De ene keer is ze hyper en de andere keer heel erg in zichzelf gekeerd. Vanaf het begin was het al zo dat ze heel erg "treurig" zat te kijken af en toe.
Ze heeft ooit ook es gezegd dat ze niet alleen kan zijn maar in gezelschap in gedachten wel enorm ver kan afdwalen. In haar eigen wereldje teruggetrokken.
Lama seggen..
Ik vindt de zussen helemaal TOP !!quote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vind ze LEUK dom, ik vind ze dus niet echt dom dom. Maar LEUK dom.
EN o ik heb veel te doen met Monique, als Tijn nu echt een vent is gaat ie met haar praten.
Wel lief eigenlijk, zij weet niet dat Tijn op haar verliefd is, en hij weet niet dat zij op hem verliefd is.
Maarja zij heeft kinderen(dat maakt niet veel uit) maar ze het een man thuis. Pfff zielig hoor voor Mo.![]()
ach, ieder huisje heeft zijn kruisjequote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ik weet nie meer wie het was maar een van de zusjes zei "het was een stuk makkelijker geweest als Rob nie in haarmij leven was"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |