Tja, mss is het afgesproken. Maar als ik regie was zou ik dat ook ECHT NIET uitzendenquote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef schizolientje het volgende:
Nog even over privacy, Hilde krijgt die volop, net als Viola Holt toen in Hotel BB. Die had dit bedongen, zelfs in de jaccuzi mocht niet uitgezonden. Hild zie je ook nooit in de badkamer of verkledend. Niet erg maar wel opvallend
Fusten!quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
O Hilde gaat nu meer zichzelf worden.
Dus nu geen glazen wijn, maar flessen wijn.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
flessen??? conteners...quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
Dank god op je blote knieeen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef schizolientje het volgende:
Nog even over privacy, Hilde krijgt die volop, net als Viola Holt toen in Hotel BB. Die had dit bedongen, zelfs in de jaccuzi mocht niet uitgezonden. Hild zie je ook nooit in de badkamer of verkledend. Niet erg maar wel opvallend
quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef BBoon het volgende:
Gelukkig Hilde is weer zichzelf
Tijn: kijk maar uit dat je coupe niet affikt
Maar Tijn dat willen wij graag zien
De hele dag al Die zitquote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
monique is echt stil
Jep de hele dag was ze al een beetje uit balans, misschien gewoon chagerijnig, misschien iets anders (Tijn)quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
monique is echt stil
jah, ik vind het wel zielig voor haarquote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef BBoon het volgende:
[..]
De hele dag al Die zit
behoorlijk met haar gevoelens in de knoop
quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze laten haar grazen op druivenplantages.
whahaahahahahaquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze laten haar grazen op druivenplantages.
Ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
jah, ik vind het wel zielig voor haar![]()
T makkelijkst is via de index van het subforumquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:
Hoe kun je nou eigenlijk zien hoeveel posts er nog kunnen in een topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |