Zo ben ik weet je...snap je dat dan niet ?!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
ja hoor, alles staat hier de hele nacht aan.
Helaas ook (nog) de hilde stream
DIe gaat als het moet haar eigen schaamhaar oproken.quote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef mamapan het volgende:
Heeft Hil geen sigaretten meer? Al die tijd dat ze daar zit (toch al 10 min.) heeft ze niet gerookt.![]()
shit. Sabrien brengt een sigaret![]()
Kan ik die nu al inhuren naast mn streamsquote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Lyza het volgende:
[..]
Nee. Bij mij staat er altijd een doventolk naast.
Echt zoeen gezin die na elke vakantie met een 10 delige DVD alle familie en vrienden afgaat .quote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
marcia heeft echt trekjes van pa, alles is leuk en gezellig. irritant. nu waren de acts weer leuk om later terug te zien.
Ik kijk niet. Maar ik gok.quote:Op zondag 10 september 2006 01:11 schreef BBoon het volgende:
Millica zegt het goed tegen haar moeder: je moet je een keer aanpassen ...Goed zo Millica
Kan ik hem al downloaden voor stream 3??quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik die nu al inhuren naast mn streams![]()
Ze zegt: Dat doe ik toch als iemand zich aanpast ben ik het wel.quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar ik gok.
Of zegt ik moet t och zelf weten.
Of ze maakt er een debiel grapje van.
"schat, je ken me nie, je kan me nie leren kennen"quote:Op zondag 10 september 2006 01:11 schreef BBoon het volgende:
Millica zegt het goed tegen haar moeder: je moet je een keer aanpassen ...Goed zo Millica
Prima. Ik dissmiss d'r altijd.quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik die nu al inhuren naast mn streams![]()
Sprank Hilde met een dubbele tong, en een Alcohol Walm.quote:Op zondag 10 september 2006 01:13 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
"schat, je ken me nie, je kan me nie leren kennen"![]()
haha niet echt ....quote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef Lyza het volgende:
[..]
Prima. Ik dissmiss d'r altijd.
Je wilt toch niet zeggen dat er wat zinnigs komt uit Marcel..?
![]()
pfft moe word je van zulke gasten, ik heb er al een paar uit mijn adresboek gestreept, elk jaar weer die fukking jeepsafari'squote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Echt zoeen gezin die na elke vakantie met een 10 delige DVD alle familie en vrienden afgaat .
Wij hebben ook zulke kenissen, stront ziek word je ervan.
Ach Hilde zit weer in haar verdedigings stoel... Hilde the great...Hilde doet niets fout Hilde is madam Perfectoquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sprank Hilde met een dubbele tong, en een Alcohol Walm.
Hilde: "Je moet een keer LUISTEREN...... LUISTEREN!"quote:Op zondag 10 september 2006 01:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Maar ik gok.
Of zegt ik moet t och zelf weten.
Of ze maakt er een debiel grapje van.
Nee, ligt aan de livefeed van Talpaquote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Ben ik de enige met stotterende streams
Jeroen is de weg kwijt, komt door die "Dolle" avond, en die BrEaZaAhZ.quote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
Waarom zit Jeroen niet bij zijn mede-kampers en blijft ie bij Rik CS zitten?
Is ie een nieuwe tactiek aan het volgen
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Sonique het volgende:
Of; "Je kent me niet."quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hilde: "Je moet een keer LUISTEREN...... LUISTEREN!"
bij Jeroen zou je het nie in de gaten hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
erger nog ik heb hier Marcel die hapert zucht
iddquote:
hahah uuuuuuh nee of ja uhh wat moet ik zeggen .....quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
bij Jeroen zou je het nie in de gaten hebben![]()
Als dat echt zo is, dan is hij écht heel erg dronken.quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef wolferl het volgende:
Jeroen is de weg kwijt, komt door die "Dolle" avond, en die BrEaZaAhZ.
En Marcel zei dat hij aan tafel zou zitten.
Jeroen: ''Maar jij bent toch Marcel en jij Etienne". Tegen Marcia en Rik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |