nee stel je voor dat mensen er achter komen dat ze een loeder is...quote:Op zondag 10 september 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Hilde vindt het niet gepast dat Milica haar 'terecht gaat wijzen'.
IK ookquote:Op zondag 10 september 2006 01:20 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een beetje te doen met Milica met zo'n moeder.
Vind ik niet, hij probeert toch om moeder en dochter naar elkaar toe te brengenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
erger nog ik heb hier Marcel die hapert zucht
Dont we all.quote:
Nu Jeroen nog.quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef BBoon het volgende:
Oh Jeh Marcel valt Millica bij
Wat zei hij dan? Ik zat ff te proberen te luisteren waar sabrina en Etienne ruzie over hadden maar door die kolerestreams lukt dat ook al niet erg..quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef Djep het volgende:
Marcel heeft gelijhijk
en dan kakken omdat ZIJ te kijk gezet zou worden...quote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
Wat is Hilde een kuwtijf zeg. Ze zet haar eigen dokter zó te kijk.
Ja ligt aan de livefeed vanaf het BB huis zelfquote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
kut talpa stotterd nu ook al
Dat Hilde naar haar kind moet luisteren, ze hoeft niet te veranderen maar wel luisteren. Milica is tenslotte 23.quote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Ik zat ff te proberen te luisteren waar sabrina en Etienne ruzie over hadden maar door die kolerestreams lukt dat ook al niet erg..
Ik ga een permanente Hilde buffer inlassen: wat een K*T wijfquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
Wat is Hilde een kuwtijf zeg. Ze zet haar eigen dokter zó te kijk.
hebben ze weer koffie over de servert gekieperd?quote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ligt aan de livefeed vanaf het BB huis zelf
nee gewoon leuk leuk, ze vindt hij veel te jong...quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
Sabrina vindt Etiënne volgens mij écht heel erg leuk.
iig zal de buffer blijven aangezien het nu al erg laat isquote:Op zondag 10 september 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
hebben ze weer koffie over de servert gekieperd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |