nee stel je voor dat mensen er achter komen dat ze een loeder is...quote:Op zondag 10 september 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Hilde vindt het niet gepast dat Milica haar 'terecht gaat wijzen'.
IK ookquote:Op zondag 10 september 2006 01:20 schreef NorthernStar het volgende:
Ik heb een beetje te doen met Milica met zo'n moeder.
Vind ik niet, hij probeert toch om moeder en dochter naar elkaar toe te brengenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
erger nog ik heb hier Marcel die hapert zucht
Dont we all.quote:
Nu Jeroen nog.quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef BBoon het volgende:
Oh Jeh Marcel valt Millica bij
Wat zei hij dan? Ik zat ff te proberen te luisteren waar sabrina en Etienne ruzie over hadden maar door die kolerestreams lukt dat ook al niet erg..quote:Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef Djep het volgende:
Marcel heeft gelijhijk
en dan kakken omdat ZIJ te kijk gezet zou worden...quote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
Wat is Hilde een kuwtijf zeg. Ze zet haar eigen dokter zó te kijk.
Ja ligt aan de livefeed vanaf het BB huis zelfquote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef toxikon het volgende:
kut talpa stotterd nu ook al
Dat Hilde naar haar kind moet luisteren, ze hoeft niet te veranderen maar wel luisteren. Milica is tenslotte 23.quote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Ik zat ff te proberen te luisteren waar sabrina en Etienne ruzie over hadden maar door die kolerestreams lukt dat ook al niet erg..
Ik ga een permanente Hilde buffer inlassen: wat een K*T wijfquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
Wat is Hilde een kuwtijf zeg. Ze zet haar eigen dokter zó te kijk.
hebben ze weer koffie over de servert gekieperd?quote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ligt aan de livefeed vanaf het BB huis zelf
nee gewoon leuk leuk, ze vindt hij veel te jong...quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
Sabrina vindt Etiënne volgens mij écht heel erg leuk.
iig zal de buffer blijven aangezien het nu al erg laat isquote:Op zondag 10 september 2006 01:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
hebben ze weer koffie over de servert gekieperd?
Ja, "Tijn weet dat ik je adoreer"quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
ja maar niet meer dan dat, kutjeknagen zit erniet in zei ze.quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
Ik luisterde net een stukje. Logsch dat ze ze onzker is.quote:Op zondag 10 september 2006 01:29 schreef BBoon het volgende:
Jezus je zal zo'n kutmoeder hebben Alles draait om haar Zij is zielig maar wil niet eens luisteren naar de kreten van haar eigen kind
Milica ziet het in principe heel scherp. Hilde, die is helemaal twisted...gedwongen opname, misschien heeft dat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje effect.quote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
Milica heeft wel een punt, maar Hilde zit alweer nee te schudden.
Milica HILDE heeft denk ik een goede psycholoog nodig om haar conflict tussen haat en liefde voor haar moeder te begeleiden.
Arm meissie eigenlijk.
ja, maar ze luistert de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag naar haarquote:Op zondag 10 september 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
Milica is echt een beetje zielig.
Jammer dat ze zo'n egoistische kut-moeder heeft die alleen maar aan zichzelf denkt en nooit aan haar kind vraagt hoe ZIJ zich voelt.
juffrouw janniequote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef wolferl het volgende:
Ik wil Milica troosten, niet eens neuken, nee lekker troosten.
Daarna neuken we wel.
wat een LUL zeg die E10ntje.. maar je dat weten we allangquote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vertrouw Tijn voor geen meter.
jeetje wat een gedoe ik weet niet meer welke stream ik nou moet volgen Ik blijf wel ff bij Millica en haar kut moederquote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vertrouw Tijn voor geen meter.
maak effe een sv ik zit sabje te volgenquote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
Ik heb oprecht medelijde met Milicia.
quote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
en E10 stotter stotterquote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
Marcel: mompelmompel
Streams: Bufferbuffer
![]()
Ik nu ook, maar goed...ieder kind is het product van zijn/haar opvoeding.quote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
Het was meer ene opmerking in general.quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
maak effe een sv ik zit sabje te volgen![]()
Jep, is van de mainstream dus welke server je ook kiest maakt niet uitquote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Addi het volgende:
Ze bufferen nu allemaal,gewoon veel switchen en volhouden...:))
Kan je vertellen dat ik me ook behoorlijk zit op te vretenquote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
goffedomme ik ook.
Mijn handen jeuken nu, om dat zaagsel in die koeiekop eens heen en weer te schudden.
Vuige kuthoer.![]()
Bnen ik toch maar wel er blj met ons mamquote:Op zondag 10 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
Onbegrijpelijk die Hilde, Milica blijft echt redelijk maar zij blijft maar mekkeren. Lijkt mijn moeder wel, totaal onverzettelijk en onredelijk![]()
Etiënnequote:Op zondag 10 september 2006 01:35 schreef Addi het volgende:
Etiënne is al een aardig tijdje aan het stoken over Tijn,is geen nieuws.
Inderdaad. Milica is niet mijn favoriet maar hier scoort ze wel punten mee bij mij. Ik voel wel enigszins met haar mee. Wat een vreselijk egoïstisch klerewijf is die Hilde. Als moeder zou je het toch het belangrijkst moeten vinden of je dochter wel een beetje happy is. Maar nee, mevrouw wenst geen tegenspraak.quote:Op zondag 10 september 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
Milica is echt een beetje zielig.
Jammer dat ze zo'n egoistische kut-moeder heeft die alleen maar aan zichzelf denkt en nooit aan haar kind vraagt hoe ZIJ zich voelt.
Lolquote:Op zondag 10 september 2006 01:32 schreef wolferl het volgende:
Ik wil Milica troosten, niet eens neuken, nee lekker troosten.
Daarna neuken we wel.
whahaha echt zieligggggggg ....Tijn cm of 18 E10 cm of 0,5 ????quote:Op zondag 10 september 2006 01:36 schreef GeerenGoor het volgende:
WHAHAHAHA E-10 is ECHT jaloers op tijn!!!! whahahahaha wat zielig zeg whahahahaa![]()
![]()
![]()
Me2quote:Op zondag 10 september 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
Dit is te irritant. Ik luister muziek. Mensen quote erop los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |