Nee, lijkt maar zoquote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
zit die E-10 nou met zijn hand in haar broek?
Het is alleen maar knuffelen he. Als maatjes.quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
daar snap ik ook geen hol meer van. tegen haar zusje zat ze gisteren nog te zeggen dat ie geen kans had.
Als Sabje dat doe dan vind ik haar echt..... blah,gorgel... ik kom nie uit mij worden...quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaan die twee niet gewoon neuken... Ze willen het allebei volgens mij.
![]()
Die kusjes... die hand die ze steeds niet wegduwt....
Volop !quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Meer mensen nog steeds last van buffers? (hier wel namelijk)
Het is hier iig nog niet eerder zo dramatisch geweestquote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
continue,maar werken dan maar he.....meerdere gebruiken en wisselen....quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
Komt ook door het tijdstip, nu wordt er namelijk niets aan gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is hier iig nog niet eerder zo dramatisch geweest
ik mag toch hopen dat haar vrienden thuis haar effe vertellen hoe die kampsjaak werkelijk is, of nog beter hem een ouderwets pak slaag geven.quote:Op zondag 10 september 2006 02:03 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Als Sabje dat doe dan vind ik haar echt..... blah,gorgel... ik kom nie uit mij worden...
Maakt niets uit, alle gates hebben buffers omdat de livefeed vanuit Talpa niet goed loopt.quote:Op zondag 10 september 2006 02:05 schreef Addi het volgende:
[..]
continue,maar werken dan maar he.....meerdere gebruiken en wisselen....
Die hand in haar bilspleet leek me niet echt meer knuffelen net.quote:Op zondag 10 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is alleen maar knuffelen he. Als maatjes.
wat is er mis met zondagochtend 2 uur? werken ze dan niet?quote:Op zondag 10 september 2006 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Komt ook door het tijdstip, nu wordt er namelijk niets aan gedaan
Kennelijk niet (althans niet de server beheerders etc.)quote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat is er mis met zondagochtend 2 uur? werken ze dan niet?
Sarcasme Scan.quote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hand in haar bilspleet leek me niet echt meer knuffelen net.
Anders ga je er serieus op inquote:Op zondag 10 september 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hand in haar bilspleet leek me niet echt meer knuffelen net.
wat een lutsers danquote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kennelijk niet (althans niet de server beheerders etc.)
Verhouding is nu 30/70 (30% cola) .... bevalt vrij goed.quote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sarcasme Scan.
smaaktie? hier zeker wel
ik heb dat ook gehad ,totdat iemand het tegen mij zeiquote:Op zondag 10 september 2006 01:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoho ,soms heb je niet echt in de gaten dat je iemand meer dan leuk vindt,ken al jaren een kerel en was me er niet eens echt van bewust dat ik hem meer dan leuk vond tot iemand zei denk maar eens na
Ja sorry... te veel drank blokkeert mijn gevoel voor sarcasme...quote:
Klein beetje ja.quote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |