Inderdaad doe het dan als ze klaar zijn nog evenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef wolferl het volgende:
super timing van BB. liedjes en opvoering verneukt.
![]()
Nu klopt het idd. De muziek moet alleen harder.quote:
Jeroen snapt hier niks van. Huh. 4 Vrouwen. En opeens die muziek. Maar. Dat kunnen ze toch nooit echt zo zingen, dat ik t overal hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef wolferl het volgende:
Jeroen denkt: "Jammer dat ik op mannen val"
Jeroen denkt: ''Mijn moeder zingt altijd slaapliedjes voordat ik ga slapen''quote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen snapt hier niks van. Huh. 4 Vrouwen. En opeens die muziek. Maar. Dat kunnen ze toch nooit echt zo zingen, dat ik t overal hoor.
Nee ligt niet aan jou Ze bwaren het beste voor de TVquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of werd het idd heel slecht in beeld gebracht op de streams?
nee je hebt gelijk... erg slecht iddquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Het is geen MTV scan.quote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef wolferl het volgende:
Jeroen: Ja heel heel erg leuk.
Hij weet niet eens wat er gebeurd is.
Sem komt lossssssquote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef Kinga het volgende:
Semih; dat wordt keihard neuken vanavond!
quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
Etienne zit sjacherijnig te kijken en denkt: we zijn alweer kansloos.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
Nee, haar PaaaaaaaaaaPaaaaaaaaaaaa doet gevaarlijke en leuke dingen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
MArCIA GA ZITTEN!@
quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefhebbers Millicia nog eens....en onthou 1 ding.....alle dochters gaan op een dag op hun moeder lijken!!!!
quote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Lyza het volgende:
Marcel: leuk dat ze daar op inspelen!
Jeroen: ja heel leuk, heel leuk
(jeroen draait zich in zijn stoel om)
Jeroen: Leuk dat ze daar op inspelen hè!?
Kolere, kan dat jong niets zelf verzinnen!?
vind ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
Deze moeten winnen.
Ik lig in een deuk.![]()
je moet iets...quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef Djep het volgende:
Rare vraag...waarom doen ze dit?
daaromquote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef Djep het volgende:
Waarom niet.quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef Djep het volgende:
omdat maandag er iemand uit gaat!quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef Djep het volgende:
Nee.quote:
Niet zo pessimistisch joh..quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefhebbers Millicia nog eens....en onthou 1 ding.....alle dochters gaan op een dag op hun moeder lijken!!!!
hij vond het zonder t-shirt net iets te...slomezakquote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Jzs waarom heeft Egbert een t-shirt eronder aan?
wat ik er van begreep is dan er een paar bewoners iets wilde doen voor de genomineerd (niet wetende dat BB ook wat in petto heeft morgen) dus werd er iets verzonnen voor vanavondquote:
Natuurlijk, als je er zó bij gaat staanquote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
Egbert is preuts.quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Jzs waarom heeft Egbert een t-shirt eronder aan?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Lyza het volgende:
Oke, speelkwartier is voorbij. Nu meer drank en wachten op loslippigheid, ruzies en foute sex.
BB de hardste. Nu graag.
Eggie denkt dat er nog kindertjes kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Egbert is preuts.
Egbert is bang dat iedereen zijn tietjes zien.
maar echt vroijk word ik er niet van...quote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef Djep het volgende:
ikkrijg van de nieuwe look van het forum echt zo'n kerstgevoel![]()
Ok, Egbert naar de DBK.quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Lyza het volgende:
Oke, speelkwartier is voorbij. Nu meer drank en wachten op loslippigheid, ruzies en foute sex.
BB de hardste. Nu graag.
NEEEEEEEEEEEEUUUHHHH!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Verdomme Hilde ik kan zien wat je gezopen hebt, hou je benen bij elkaar! Is dat nou zo moeilijk?
Egbert je hebt nu nog 2 minuten om afscheid te nemen....zou wel priceless zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ok, Egbert naar de DBK.
"Ok Egbert, nu even over die sleutel die je kwijt bent geraakt. Dat kan natuurlijk niet en dus.........."![]()
Dit is gewoon tubgirl in het kwadraat.quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Verdomme Hilde ik kan zien wat je gezopen hebt, hou je benen bij elkaar! Is dat nou zo moeilijk?
En dan meteen vertrekken.quote:
Moest dit nou.quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Jij wintquote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Egbert je hebt nu nog 2 minuten om afscheid te nemen....zou wel priceless zijn.![]()
Zou mooi zijn... met een zeer lullige mededelingquote:
Priceless !quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
jij zegt het ik dacht hetquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Precies, hij heeft heel veel tijd gestopt in de choreografie en styling.quote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef GeerenGoor het volgende:
de meiden mogen Rik wel bedanken...
geilllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op zondag 10 september 2006 00:18 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Het probleem is gevonden.
Nogmaalsquote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou mooi zijn... met een zeer lullige mededeling
Jaha ! En op een zeer ernstige manier !quote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Hilde gaat meer en meer op ma flodder lijken
Of beledig ik ma flodder nu?
Pas op dat je comp. niet instort....quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef Veulen het volgende:
Heee me geluid is weg... Fuck
maar dan mag Etienne wel mee doen he, voor mij?quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef wolferl het volgende:
Morgen Miss Wet Shirt Contest. Hilde is overigens utigesloten voor deelname.
Wet pussy contest, maar ook daarbij is Hilde uitgesloten van deelname.quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef wolferl het volgende:
Nee... FOK!quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef Veulen het volgende:
Heee me geluid is weg... Fuck
Dat is geen competitie voor Michelinequote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef wolferl het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Egbert heeft twee verschillende sokken aan. Dat is wel heel erg ver over zijn grens.
Das ook nie eerlijk want dan hebben de zusjes een voorsprong ivm het kutjeknabbelen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wet pussy contest, maar ook daarbij is Hilde uitgesloten van deelname.![]()
dat hadden ze allemaal van die actquote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Egbert heeft twee verschillende sokken aan. Dat is wel heel erg ver over zijn grens.
Ik zat vanmiddag nog 'ruzie' met je te maken en nu ben je grappig.quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Dan kan ik de jouwe toch wel lenen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Bocaj het volgende:
Pas op dat je comp. niet instort....
*snik* ik trek het echt nie meer hoor.....quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Lalalalalalalalalalalala ik steek mijn natte vingers in het stopcontact Lalalalalalalalalalaa
Binnen 30min denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
Als ze nu geen muziek en drank krijgen bloed het heel snel dood vrees ik.
Daar ben ik ook 'bang' voor jaquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
ze krijgen morgen al een feesie dus ik denk niet dat we vanavond muziek krijgenquote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef Tissik het volgende:
Ff wat geluid zou nu wel ok zijn voor de sfeer. Anders is het idd snel over met de sfeer.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog 'ruzie' met je te maken en nu ben je grappig..
2e bushmills
En drek gooitie iets naar Jeroen en dan vind Jeroen een hatch.quote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef GeerenGoor het volgende:
dat die Eggie doorflipt zeg als hij wint.... het lijkt wel een kleuter....![]()
aaaa... doet me denken aan vroeger...quote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Diplomatiek. Via de spiegels filmen hoe ze zich omkleden. We zijn godver geen 17 meer.
Neeeeee !!!!!!!!!!!! Niet zelf zingen !!!!!!!!!!!!!!! dat trek ik niet meer...quote:Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Coraatje het volgende:
vooral muziek want drank hebben ze anders gaan ze weer zelf zingen
"zeg maar..."quote:Op zondag 10 september 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
Tijn tegen de kampers: "ja jullie zagen er we leuk uit, maar jullie gingen zingen. Dat vond ik een beetje jammer "![]()
Ikben bang dat BB het daar al te laat voor vindtquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
Tijn kan meelezen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
Tijn tegen de kampers: "ja jullie zagen er we leuk uit, maar jullie gingen zingen. Dat vond ik een beetje jammer "![]()
wat een fake lach heeft E-10 zeg...quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef intoyou het volgende:
nog een oude cap, was toen de meiden aan het dansen waren:
[afbeelding]
ehh, wat miste ik???quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das ook nie eerlijk want dan hebben de zusjes een voorsprong ivm het kutjeknabbelen.
Zeggeh, Jeroen, je bent lelijkl.quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Als je een bloempot op Jeroen's kop gooit, ziet hij dat als compliment.
Hoe wil je een avond laten doodbloeden denk ik dan....en dus saaie TV en streams...maargoedquote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikben bang dat BB het daar al te laat voor vindt
Je moet vaker de streams kijken. De zusjes hebben t altijd over kutjes en anussen.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
Ze geven de dames privacy, iets wat er volgens de eerste BB niet zou zijn trouwens. Maar dat was er al vanaf dag 1.quote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Diplomatiek. Via de spiegels filmen hoe ze zich omkleden. We zijn godver geen 17 meer.
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dat is idd al vaker geopperd.quote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef BBoon het volgende:
en nu de telefoon laten gaan
quote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zeggeh, Jeroen, je bent lelijkl.
Ja? Vind je? O ja, natuurlijk iedereen zn mening he. Ja ik vind t ook.
Marcel :"Nee joh!"
Jeroen :"Nee, maar in die context wel."
Privacy? Man je heb al 4 of 5? topics vol met tieten.quote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geven de dames privacy, iets wat er volgens de eerste BB niet zou zijn trouwens. Maar dat was er al vanaf dag 1.
Ik denk dat de motivatie ook meer zakt bij BB vanwege de steeds slechtere kijkcijfersquote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou
Ze worden hier slechter en slechter![]()
Iemand :"Jeroen, vind jij dat er ontwikkelingshulp moet naar 3e wereldlanden die onder een dicatuur lijden?"quote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
priceless.
Jeroen jij bent toch een homo?
Jeroen: Ja he, dat vond ik nou ook altijd.
Nee geintje Jeroen.
Jeroen: Haha ja ik ben dan Bi, toch?
Dat is het vreemde ja. Zal het liggen aan wie er achter de camera's zit ofzo.quote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Privacy? Man je heb al 4 of 5? topics vol met tieten.
Ach. Privacy staan niet hoog in het vaandel bij BB gezien t feit dat het gehele concept gebasseerd is op het gebrek daaraan.quote:Op zondag 10 september 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het vreemde ja. Zal het liggen aan wie er achter de camera's zit ofzo.
Ik heb echt als ik thuis ben ALTIJD de streams aan. Eigenlijk erg sneu....En toch mis ik stukken....quote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet vaker de streams kijken. De zusjes hebben t altijd over kutjes en anussen.
Ze hebben toch al eens eerder rond deze tijd drank en snaaierij gehad, of heb ik dat mis?quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikben bang dat BB het daar al te laat voor vindt
quote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef wolferl het volgende:
Jeroen wie vond jij de beste?
Jeroen: Ja.
Ja maar wie was de beste?
Jeroen: De eerste.
Ja maar Jeroen die waren het slechts.
Jeroen: Ja die vond ik ook slecht.
Dus Jeroen wie was de beste?
Jeroen: Nou diegene die heeft gewonnen.
Dus nummer 3 was de beste?
Jeroen: Ja doe maar, lekker.
whahahah echt geweldig...quote:Op zondag 10 september 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Iemand :"Jeroen, vind jij dat er ontwikkelingshulp moet naar 3e wereldlanden die onder een dicatuur lijden?"
Jeroen :"Huh?"
Vraaggesprek #1 en Jeroen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef wolferl het volgende:
In het heel verse begin, dacht ik nog dat die jongen hersens onder zijn krullen had. Het blijkt een echoput te zijn!quote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef wolferl het volgende:
Jeroen wie vond jij de beste?
Jeroen: Ja.
Ja maar wie was de beste?
Jeroen: De eerste.
Ja maar Jeroen die waren het slechts.
Jeroen: Ja die vond ik ook slecht.
Dus Jeroen wie was de beste?
Jeroen: Nou diegene die heeft gewonnen.
Dus nummer 3 was de beste?
Jeroen: Ja doe maar, lekker.
Maar dit geweldiggggggggggggggggggggge feestje komt pas over 4 dagen op TVquote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de motivatie ook meer zakt bij BB vanwege de steeds slechtere kijkcijfers
Ik denk als jeje vinger op zijn kreun legt dat alles inzakt als slappe pap.quote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
In het heel verse begin, dacht ik nog dat die jongen hersens onder zijn krullen had. Het blijkt een echoput te zijn!![]()
Om te janken!quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
whahahah echt geweldig...![]()
![]()
(stel)
Mo: Jeroen? jij bent best wel een meeloper he?
Jeroen: ja, ja, eh nou.... denk je?
Mo: ja, vind ik wel..niet dan?
Jeroen: ja, nou, maar, ja ik denkt het ook wel....
ik zie het hem zo doen...![]()
![]()
De telefoon gaat. Jeroen neemt op.quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef wolferl het volgende:
Het zou wel "leuk" zijn als die Rode Lijn afgaat.
Moeten ze binnen 8 minuten iemand aanwijzen die VRIJWILLIG het huis verlaat, en neem Egbert mee ivm zijn sleutel incident.
Dat zou nu wel in het beeld passen, gelijk de hele sfeer verpest.
Tja, mss is het afgesproken. Maar als ik regie was zou ik dat ook ECHT NIET uitzendenquote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef schizolientje het volgende:
Nog even over privacy, Hilde krijgt die volop, net als Viola Holt toen in Hotel BB. Die had dit bedongen, zelfs in de jaccuzi mocht niet uitgezonden. Hild zie je ook nooit in de badkamer of verkledend. Niet erg maar wel opvallend
Fusten!quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
O Hilde gaat nu meer zichzelf worden.
Dus nu geen glazen wijn, maar flessen wijn.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
flessen??? conteners...quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef wolferl het volgende:
Dank god op je blote knieeen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef schizolientje het volgende:
Nog even over privacy, Hilde krijgt die volop, net als Viola Holt toen in Hotel BB. Die had dit bedongen, zelfs in de jaccuzi mocht niet uitgezonden. Hild zie je ook nooit in de badkamer of verkledend. Niet erg maar wel opvallend
quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef BBoon het volgende:
Gelukkig Hilde is weer zichzelf
Tijn: kijk maar uit dat je coupe niet affikt
Maar Tijn dat willen wij graag zien
De hele dag al Die zitquote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
monique is echt stil
Jep de hele dag was ze al een beetje uit balans, misschien gewoon chagerijnig, misschien iets anders (Tijn)quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
monique is echt stil
jah, ik vind het wel zielig voor haarquote:Op zondag 10 september 2006 00:43 schreef BBoon het volgende:
[..]
De hele dag al Die zit
behoorlijk met haar gevoelens in de knoop
quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze laten haar grazen op druivenplantages.
whahaahahahahaquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze laten haar grazen op druivenplantages.
Ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
jah, ik vind het wel zielig voor haar![]()
T makkelijkst is via de index van het subforumquote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:
Hoe kun je nou eigenlijk zien hoeveel posts er nog kunnen in een topic?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Djep het volgende:
Nee hilde, nu ben je weer jezelf
Mo is verliefdquote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef wolferl het volgende:
Wat is er dan met Mo's gevoelentjes?
HAHA het ergste is dat het waarschijnlijk nog zo gaat ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
Let op: nu vindt groep 1 het nog GEWELDIG dat er muziek was bij groep 2
3 uur later:
Hilde: Wel raar he Marcel............ dat ze muziek kregen en wij niet................ maakt mij niks uit hoor, maar.....................
Jeroen: HUH...........Muziek..................
Marcle: MHjasgdhjasgdhasdghdghdghasdgash ( onverstaanbaar)
E10: Start monoloog..................................... einde monoloog ( 4 uur later)
quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
3 uur later:
Hilde: Wel raar he Marcel............ dat ze muziek kregen en wij niet................ maakt mij niks uit hoor, maar.....................
E10: Start monoloog..................................... einde monoloog ( 4 uur later)
De zusjes hebben beide al te kennen gegeven dat er een hoop in de leven is gebeurd.quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Tissik het volgende:
ik blijf erbij, er is iets met die zusjes, iets triests. Ondanks alle oppervlakkige vorlijkheid. Ik weet niet wat het is, maar er is iets.
Ik vond het trouwens een mooi moment om die zusjes vanmiddag zo op de bank te zien, zo samen keuvelen en Mo die Sabrina zo door haar haar zat te strelen. Toen dacht ik... jee, ondanks dat iedereen die 2 meiden voor leeghoofden verslijt, hebben ze toch maar een verdomd rijk leven zo samen!
quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
3 uur later:
Volgens mij is Monique gewoon heel erg een mens met "buien". De ene keer is ze hyper en de andere keer heel erg in zichzelf gekeerd. Vanaf het begin was het al zo dat ze heel erg "treurig" zat te kijken af en toe.quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook
Ik gun het haar en Tijn wel maar ja voor haar man is het ook sneu en haar kinderen
Moeilijk dilemma hoor
Tja, niemand die mij door mijn haar streelt...quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Tissik het volgende:
ik blijf erbij, er is iets met die zusjes, iets triests. Ondanks alle oppervlakkige vorlijkheid. Ik weet niet wat het is, maar er is iets.
Ik vond het trouwens een mooi moment om die zusjes vanmiddag zo op de bank te zien, zo samen keuvelen en Mo die Sabrina zo door haar haar zat te strelen. Toen dacht ik... jee, ondanks dat iedereen die 2 meiden voor leeghoofden verslijt, hebben ze toch maar een verdomd rijk leven zo samen!
Ik vind ze LEUK dom, ik vind ze dus niet echt dom dom. Maar LEUK dom.quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Tissik het volgende:
ik weet nie meer wie het was maar een van de zusjes zei "het was een stuk makkelijker geweest als Rob nie in haarmij leven was"quote:Op zondag 10 september 2006 00:48 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij is Monique gewoon heel erg een mens met "buien". De ene keer is ze hyper en de andere keer heel erg in zichzelf gekeerd. Vanaf het begin was het al zo dat ze heel erg "treurig" zat te kijken af en toe.
Ze heeft ooit ook es gezegd dat ze niet alleen kan zijn maar in gezelschap in gedachten wel enorm ver kan afdwalen. In haar eigen wereldje teruggetrokken.
Lama seggen..
Ik vindt de zussen helemaal TOP !!quote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vind ze LEUK dom, ik vind ze dus niet echt dom dom. Maar LEUK dom.
EN o ik heb veel te doen met Monique, als Tijn nu echt een vent is gaat ie met haar praten.
Wel lief eigenlijk, zij weet niet dat Tijn op haar verliefd is, en hij weet niet dat zij op hem verliefd is.
Maarja zij heeft kinderen(dat maakt niet veel uit) maar ze het een man thuis. Pfff zielig hoor voor Mo.![]()
ach, ieder huisje heeft zijn kruisjequote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ik weet nie meer wie het was maar een van de zusjes zei "het was een stuk makkelijker geweest als Rob nie in haarmij leven was"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |