Ik zat vanmiddag nog 'ruzie' met je te maken en nu ben je grappig.quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Egbert heeft twee verschillende sokken aan. Dat is wel heel erg ver over zijn grens.
Dan kan ik de jouwe toch wel lenen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef Bocaj het volgende:
Pas op dat je comp. niet instort....
*snik* ik trek het echt nie meer hoor.....quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Lalalalalalalalalalalala ik steek mijn natte vingers in het stopcontact Lalalalalalalalalalaa
Binnen 30min denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
Als ze nu geen muziek en drank krijgen bloed het heel snel dood vrees ik.
Daar ben ik ook 'bang' voor jaquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
Als ze nu geen muziek en drank krijgen bloed het heel snel dood vrees ik.
ze krijgen morgen al een feesie dus ik denk niet dat we vanavond muziek krijgenquote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef Tissik het volgende:
Ff wat geluid zou nu wel ok zijn voor de sfeer. Anders is het idd snel over met de sfeer.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog 'ruzie' met je te maken en nu ben je grappig..
2e bushmills
En drek gooitie iets naar Jeroen en dan vind Jeroen een hatch.quote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef GeerenGoor het volgende:
dat die Eggie doorflipt zeg als hij wint.... het lijkt wel een kleuter....![]()
aaaa... doet me denken aan vroeger...quote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Diplomatiek. Via de spiegels filmen hoe ze zich omkleden. We zijn godver geen 17 meer.
Neeeeee !!!!!!!!!!!! Niet zelf zingen !!!!!!!!!!!!!!! dat trek ik niet meer...quote:Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Coraatje het volgende:
vooral muziek want drank hebben ze anders gaan ze weer zelf zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |