wat ik er van begreep is dan er een paar bewoners iets wilde doen voor de genomineerd (niet wetende dat BB ook wat in petto heeft morgen) dus werd er iets verzonnen voor vanavondquote:
Natuurlijk, als je er zó bij gaat staanquote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
Etienne zit sjacherijnig te kijken en denkt: we zijn alweer kansloos.
Egbert is preuts.quote:Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Jzs waarom heeft Egbert een t-shirt eronder aan?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Lyza het volgende:
Oke, speelkwartier is voorbij. Nu meer drank en wachten op loslippigheid, ruzies en foute sex.
BB de hardste. Nu graag.
Eggie denkt dat er nog kindertjes kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Egbert is preuts.
Egbert is bang dat iedereen zijn tietjes zien.
maar echt vroijk word ik er niet van...quote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef Djep het volgende:
ikkrijg van de nieuwe look van het forum echt zo'n kerstgevoel![]()
Ok, Egbert naar de DBK.quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Lyza het volgende:
Oke, speelkwartier is voorbij. Nu meer drank en wachten op loslippigheid, ruzies en foute sex.
BB de hardste. Nu graag.
NEEEEEEEEEEEEUUUHHHH!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Verdomme Hilde ik kan zien wat je gezopen hebt, hou je benen bij elkaar! Is dat nou zo moeilijk?
Egbert je hebt nu nog 2 minuten om afscheid te nemen....zou wel priceless zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ok, Egbert naar de DBK.
"Ok Egbert, nu even over die sleutel die je kwijt bent geraakt. Dat kan natuurlijk niet en dus.........."![]()
Dit is gewoon tubgirl in het kwadraat.quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Verdomme Hilde ik kan zien wat je gezopen hebt, hou je benen bij elkaar! Is dat nou zo moeilijk?
En dan meteen vertrekken.quote:
Moest dit nou.quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Jij wintquote:Op zondag 10 september 2006 00:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Egbert je hebt nu nog 2 minuten om afscheid te nemen....zou wel priceless zijn.![]()
Zou mooi zijn... met een zeer lullige mededelingquote:
Priceless !quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
jij zegt het ik dacht hetquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |