"zeg maar..."quote:Op zondag 10 september 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
Tijn tegen de kampers: "ja jullie zagen er we leuk uit, maar jullie gingen zingen. Dat vond ik een beetje jammer "![]()
Ikben bang dat BB het daar al te laat voor vindtquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
Als ze nu geen muziek en drank krijgen bloed het heel snel dood vrees ik.
Tijn kan meelezen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
Tijn tegen de kampers: "ja jullie zagen er we leuk uit, maar jullie gingen zingen. Dat vond ik een beetje jammer "![]()
wat een fake lach heeft E-10 zeg...quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef intoyou het volgende:
nog een oude cap, was toen de meiden aan het dansen waren:
[afbeelding]
ehh, wat miste ik???quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das ook nie eerlijk want dan hebben de zusjes een voorsprong ivm het kutjeknabbelen.
Zeggeh, Jeroen, je bent lelijkl.quote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Als je een bloempot op Jeroen's kop gooit, ziet hij dat als compliment.
Hoe wil je een avond laten doodbloeden denk ik dan....en dus saaie TV en streams...maargoedquote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikben bang dat BB het daar al te laat voor vindt
Je moet vaker de streams kijken. De zusjes hebben t altijd over kutjes en anussen.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:28 schreef pullup het volgende:
Ze geven de dames privacy, iets wat er volgens de eerste BB niet zou zijn trouwens. Maar dat was er al vanaf dag 1.quote:Op zondag 10 september 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Diplomatiek. Via de spiegels filmen hoe ze zich omkleden. We zijn godver geen 17 meer.
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of werd het idd heel slecht in beeld gebracht op de streams?
Dat is idd al vaker geopperd.quote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef BBoon het volgende:
en nu de telefoon laten gaan
quote:Op zondag 10 september 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zeggeh, Jeroen, je bent lelijkl.
Ja? Vind je? O ja, natuurlijk iedereen zn mening he. Ja ik vind t ook.
Marcel :"Nee joh!"
Jeroen :"Nee, maar in die context wel."
Privacy? Man je heb al 4 of 5? topics vol met tieten.quote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geven de dames privacy, iets wat er volgens de eerste BB niet zou zijn trouwens. Maar dat was er al vanaf dag 1.
Ik denk dat de motivatie ook meer zakt bij BB vanwege de steeds slechtere kijkcijfersquote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou
Ze worden hier slechter en slechter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |