Inderdaad doe het dan als ze klaar zijn nog evenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef wolferl het volgende:
super timing van BB. liedjes en opvoering verneukt.
![]()
Nu klopt het idd. De muziek moet alleen harder.quote:
Jeroen snapt hier niks van. Huh. 4 Vrouwen. En opeens die muziek. Maar. Dat kunnen ze toch nooit echt zo zingen, dat ik t overal hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef wolferl het volgende:
Jeroen denkt: "Jammer dat ik op mannen val"
Jeroen denkt: ''Mijn moeder zingt altijd slaapliedjes voordat ik ga slapen''quote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen snapt hier niks van. Huh. 4 Vrouwen. En opeens die muziek. Maar. Dat kunnen ze toch nooit echt zo zingen, dat ik t overal hoor.
Nee ligt niet aan jou Ze bwaren het beste voor de TVquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of werd het idd heel slecht in beeld gebracht op de streams?
nee je hebt gelijk... erg slecht iddquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Het is geen MTV scan.quote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef wolferl het volgende:
Jeroen: Ja heel heel erg leuk.
Hij weet niet eens wat er gebeurd is.
Sem komt lossssssquote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef Kinga het volgende:
Semih; dat wordt keihard neuken vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |