Pas op dat je comp. niet instort....quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef Veulen het volgende:
Heee me geluid is weg... Fuck
maar dan mag Etienne wel mee doen he, voor mij?quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef wolferl het volgende:
Morgen Miss Wet Shirt Contest. Hilde is overigens utigesloten voor deelname.
Wet pussy contest, maar ook daarbij is Hilde uitgesloten van deelname.quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef wolferl het volgende:
Nee... FOK!quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef Veulen het volgende:
Heee me geluid is weg... Fuck
Dat is geen competitie voor Michelinequote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef wolferl het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Egbert heeft twee verschillende sokken aan. Dat is wel heel erg ver over zijn grens.
Das ook nie eerlijk want dan hebben de zusjes een voorsprong ivm het kutjeknabbelen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wet pussy contest, maar ook daarbij is Hilde uitgesloten van deelname.![]()
dat hadden ze allemaal van die actquote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
Egbert heeft twee verschillende sokken aan. Dat is wel heel erg ver over zijn grens.
Ik zat vanmiddag nog 'ruzie' met je te maken en nu ben je grappig.quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef wolferl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |