gaat zijn gangetje niet goed maar ook zeker niet slechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:36 schreef minoes_ het volgende:
Ow,jammie,gebakkiesJoepie,er staat hier ook nog een stuk in de koelkast,helemaal vergeten.Gek,maar daar heb ik nu juist wel trek in,ook al ben ik misselijk
![]()
Evenstar,hoe is t met mafkeesje![]()
Groetjes,Minoes![]()
gaat goed hoor. Was van de week bij mijn ouders en toen vond ik wel even moeilijk dat ik maar 1 kat zag liggen ipv 2... En die kat wist ook wel dat er iets niet klopte want ze liep de hele tijd te mauwen en te zoeken, terwijl de katten elkaar eigenlijk niet konden luchten of zien... vond ik wel zielig..quote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Evenstar![]()
Lady-wrb wat lijkt me dat schrikken zeg !!- sterkte !
![]()
Vicky hoe issut met jou/jullie?!
leuke vertyping!quote:Op zondag 10 september 2006 11:43 schreef Lishe het volgende:
Evenstar, van harte!
Jessie, de efteling.. Luke hoor!
oeh, dat is inderdaad een geweldige verrassing zeg, wat een leuk idee ook!quote:Een chocoladefontein!!Met allerlei fruit erbij, en marshmellows.
![]()
Wij waren er ook om half 11 zoietsquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:31 schreef melonovy het volgende:
Hey Jessie! Lekker genoten dus, heerlijk joh! Ik ben blij dat wij het niet zo druk hebben gehad, met 2 kleintjes een uur wachten is heeeel lang!
Spuug, wat leuk joh, daar eet ik ook een taartje op!
Anitra, ik heb je niet gezien in Vreeswijk, was er vanochtend half elf tot iets over twaalfen, we hebben er vooral veel kaasjes gegetenen ik heb een retroprullenbak gekocht, zo'n paarse met oranje en dan een afbeelding van een paradijsvogel erop, voor maar 75 cent
![]()
Vanmiddag zijn we nog even naar de IKEA geweest voor een keukenlamp en ondertussen lag mijn hele karretje vol met prelaria en vanavond hebben we gewokt bij senso. Lekker eten![]()
dus.... eigenlijk ben ik wel gaar na deze dag![]()
Ik vind hemquote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef m@x het volgende:
Kai heeft gisteren van vrienden een Mr. Potatohead gekregen. Alleen moet hij volgens Kai zo:
[afbeelding]
Om je nog wat verder te plagen, ik ga volgende week zondag naar Zutphen, daar is dan in de binnenstad een chocolade festival, en chocolade beeldhouwen, en choco kraampjes enzoquote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef m@x het volgende:
Oh ja:chocolade is bah
chocolade is slecht
chocolade is vies
Snoop, het helpt niet
![]()
Owquote:Op zondag 10 september 2006 14:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Om je nog wat verder te plagen, ik ga volgende week zondag naar Zutphen, daar is dan in de binnenstad een chocolade festival, en chocolade beeldhouwen, en choco kraampjes enzo![]()
Tuurlijk lees ik dit (en anders heb ik wel mensen die waarschuwenquote:Op zondag 10 september 2006 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Karin, ik heb de site gevonden van de Bob de B spullen: http://www.jerma.nl/
En nu maar hopen dat je dit leest
hmmm volgende week zondag maar naar Zutphen denk ik.. hihiquote:Op zondag 10 september 2006 14:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Om je nog wat verder te plagen, ik ga volgende week zondag naar Zutphen, daar is dan in de binnenstad een chocolade festival, en chocolade beeldhouwen, en choco kraampjes enzo![]()
Ik las dat toevallig in een tijdschrift, Zutphen zelf heeft ook een site met wat er te doen isquote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmmm volgende week zondag maar naar Zutphen denk ik.. hihi
aanvragen wel, stop zetten is hier het grote probleem....quote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef Ingrid19 het volgende:
Heeft er iemand verstand van kinderkorting aanvragen?
Dat geef je toch gewoon aan bij je belastingaangifte ? Overigens Bar als je kind overlijdt voordat het half jaar om is zeg maar dan mag je toch die kinderkorting berekenen, dus in jullie geval geldt gewoon voor heel 2006 de kinderkorting. En de kosten voor de begrafenis mag je aftrekken. Maar dat wist je vast alquote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
aanvragen wel, stop zetten is hier het grote probleem....
quote:Op maandag 11 september 2006 14:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuuglokje gefeliciteerd met je gewonnen DVD
De combisleeper is zelfs 80,-quote:Op maandag 11 september 2006 16:45 schreef moussy het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar dat slaapje ding vind ik idioot duur
Ik vind het ook erg duur, groot prijsverschil.quote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef Githa het volgende:
Ingrid, ik zou voor die van de prenatal gaan, ik denk niet dat het kwaliteitsverschil net zo groot is als de prijs![]()
Ingrid, ik zou in eerste instantie voor winterslaapzak van prenatal of hema gaan. Romper met lange mouwen aan en een lekkere velours pijama van de hema. Je kunt altijd nog overstappen op een combisleeper.quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef Ingrid19 het volgende:
De combisleeper vind ik wel heel duur. Misschien dat ik die via marktplaats kan kopen.
Of die van prenatal, of c&a, v&d ed, met mouw. Ze kan er een romper met lange mouw en pyama onder, als het koud is.
Hmmm, twijfels, twijfels.
Rustig aan hoor, dan zou de mijne alweer bijna een jaar worden. Ik vind haar zo lief en klein nu (en ik hoef nog geen wegrenner in de gaten te houdenquote:Op maandag 11 september 2006 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ja echt hoor. Is het al bijna maart?![]()
![]()
Euhm als het juni 2007 is, dan, ja dan wordt jouw dochter bijna één hoorquote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef sjak het volgende:
[..]
Rustig aan hoor, dan zou de mijne alweer bijna een jaar worden. Ik vind haar zo lief en klein nu (en ik hoef nog geen wegrenner in de gaten te houden)
Ingrid, ik zou inderdaad even op marktplaats kijken, dat scheelt echt heel veel.
Tjone, wat irritant Belana. Heb je wel iets achter de hand om je jongens op te vangen?
Tja, dat kan. Ehm, even denken of ik wat anders weet (wat ik hier wel mag plaatsen)quote:Op maandag 11 september 2006 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
En bedankt voor de tip maar dat vind ik niks. Ik heb een hekel aan standup comedians en cabaret
Ja en het is nog positiemode ook (kwam ik achter toen ik hem al hadquote:Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef m@x het volgende:
Fijn dat je je weer goed voelt Jessie. En als je er verder geen last van hebt en het levert geen gevaar op ofzo, dan zou ik die galstenen ook lekker laten zitten. Ik zat trouwens je outfit op je Eftelingfoto's te bekijken. Is dat een tuniek van de Promiss? Die heb ik nu namelijk ook aan
quote:Op maandag 11 september 2006 23:09 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja en het is nog positiemode ook (kwam ik achter toen ik hem al had)
quote:Op maandag 11 september 2006 20:48 schreef bixister het volgende:
oei belana, lees nu je verhaal pas. maar hoe zat 't ook weer, die vorige oppas die jullie hadden was toch zo fijn? waarom kan/wil die 't niet meer doen? jammer! en erg balen zeg, zo'n last minute terugtrekster. heeft een collega van me ook, maar dan met een 'nanny' die bij hen aan huis komt 2 dagen per week voor hun kersverse tweeling. vlak voor ze zou beginnen vindt ze 't ook allemaal eigenlijk toch wat te weinig verdienen etc. pfff! die heeft nog wel toegezegd ze niet in de steek te laten voor ze iemand anders gevonden hebben maar alleen al 't gedoe om weer iemand te zoeken en in te werken.
het gastouderbureau is nu met spoed op zoek voor me...ik moet 16 oktober weer beginnen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Belana hoe moet dat nu met die oppas? Wanneer moet je weer werken? Gaat het bureau een nieuwe voor je zoeken of hoe of wat?
Ik wilde zeggen 'kunnen ze niet mee dan', maar daar is toch al eens een discussie over geweest?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef moussy het volgende:
Oh heb ik niet gezien, ik heb er wel aan gedacht, maar ik zit een beetje met de honden.
Oh ja, dat was het ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:57 schreef jessie het volgende:
Die discussie ging over een park met hondenpoep toen BE
het was ik er uit of hun er uit, dus ben ik maar gegaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:11 schreef Githa het volgende:
Aaaach moussy, ook niet leuk!
Ik heb ooit eens een stel bijna buitengeschopt tijdens mijn verjaardag omdat ze de hond aan het pesten waren.
Kom niet aan mijn beestjes![]()
Ah kun je nog even genieten van de nazomer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Belana het volgende:
ik wilde wel weer eerder, ik heb namelijk vakantiedagen na mijn verlof staan, maar eerder gaat dus niet lukken nu denk ik. geeft ook niet hoor.
Hey!quote:Op maandag 11 september 2006 22:20 schreef Luchtbel het volgende:
Bass-Miss nee, nee, neeer zijn grenzen!
Of humor, hangt ervan hoe je sterfscenes bekijkt waarbij de held luid zingende met een zwaard in zn longen aan het doodgaan is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Meer drama. Dat kan ik toch helemaal niet handelen man
Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik wil ook nog een paar weken mooi weer, net als Githa. Ik zit minstens de komende twee weken thuis en dat wil ik dan toch wel het liefst met mooi weer doen
Hoeft niet, er zit meer dan twee weken tussenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Neeik wil niet met zulk weer in het ziekenhuis
![]()
Toch wel 3quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zit meer dan twee weken tussen
Ja, niks ernstigs hoor het was een (al lang) geplande operatie. De plastisch chirurg heeft een cyste bij haar wenkbrauw weggehaald.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Anitra het volgende:
Oh bah dat is knap vervelend ET, maar wel fijn dat ze iig weten wat het is. Sterkte en hopenlijk knapt hij snel op!
Igraine is je kleine meid geopereerd?
Hier is het pizza geworden wanthet is dinsdag dus sporten voor Djen. Toen Rick pizza ging halen bleek er een scheur in de autoband te zittenik ben die auto zo zat met al zijn nukken, maar nog 2 maanden door bijten. Rick is nl aan genomen en heeft per 1 dec een nieuwe baan inclusief auto dus dan kan die ouwe wagen precies voor de keuring de deur uit
gelukkig heb ik een opeltjequote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er mijn eend maar niet uitlaten nee
Babyfeet, succes! En jij ook, tex
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef babyfeet het volgende:
IK BEN AANGENOMEN!!!!!
![]()
ik ben zo blij
Nee, er wordt alleen afgeslurrrrrrrrrrrrrptquote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef melonovy het volgende:
Wordt er dan alleen vet weggezogen, of wordt het dan ook wat strakker getrokken?
Wel spannend weer, ga je volledig onder narcose?
Succes, iig!!!
Het is inderdaad een heel fijne winkel!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:42 schreef Lois het volgende:
Rijstebuiltje, de Bijenkorfik ben gewoon jaloers, dat is echt een leuke winkel om te werken!
Ja, maar jouw man snapt dan mss nog dat hij een luier moet dragen omdat hij incontinent is en dat hij in een rolstoel moet omdat hij nou echt niet meer kan lopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:06 schreef moussy het volgende:
nou, ik heb mijn man ook niet in laten slapen met zn dubbele hernia en uitval
mijn man pieste in de supermarkt voor de kassa in zn broek en had het zelf niet in de gatenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar jouw man snapt dan mss nog dat hij een luier moet dragen omdat hij incontinent is en dat hij in een rolstoel moet omdat hij nou echt niet meer kan lopen.
Ik kan me voorstellen dat het bij een hond toch iets minder simpel is.
Ik was idd gestopt!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ja, het is niet fijn....
BE? Ik dacht dat jij gestopt was modje te zijn? Of heb ik nou nog last van de gevolgen van zwangerschapsdementie?
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar er zijn echt rolstoeltjes voor honden hoor
Mijn kat was verlamd aan de onderkant ....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:06 schreef moussy het volgende:
nou, ik heb mijn man ook niet in laten slapen met zn dubbele hernia en uitval
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was idd gestopt!
Een maandje ongeveer. Ben nu modje op Lifestyle.
Tis dat ik geen 400,- heb liggen, anders had ik hem gekocht!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen zin om te zoeken, dus gooi ik de linkd hier maar neer...
http://www.kortingswinkel.nl/documentviewer.html?sDocName=pageProducts&sSearchInSection=pageDiscountShop&uSearchText=bakfiets&PHPSESSID=i85rv0hq2fs72jbh2j0a1bg6j3
Ik ken alleen het merk Bobike. En volgens mijn moeder kan ze meteen achterop. Maar ik weet het niet. Ga binnenkort wel uitzoeken hoe dat zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef poemojn het volgende:
Ik heb er eentje voor Myrthe tweedehands gekocht omdat ze zo snel zwaarder werd dat ik bang was dat ze al heel snel achterop zou moeten. En nu wil ik voor de nieuwe baby tzt een nieuwe die bij het wel nieuw gekochte achterzitje past(maar hij is uitgeleend dus niet te koop). Gewoon kijken naar je budget, en als je liever nieuw koopt even op internet zoeken want daar is-ie ook nieuw goedkoper te krijgen bij veel fietsenwinkels.
Gezellig lijkt het mij ook!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:14 schreef bixister het volgende:
voorop is zoveel gezelliger, echt de moeite nog wel waard om dat eerst een tijdje te doen ingrid, zolang 't nog past. en ook praktischer qua wat je dan nog achterop kunt meenemen.
Hm, ik heb me een poosje af zitten vragen wat jouw vriendin nou in die politieauto deedquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:43 schreef Syrena het volgende:
En wat ik de hele dag al vreesde was dus zo, het was een vriendin van me die in die politieauto zat die in Maastricht de A2 op gevallen isGelukkig heeft een andere vriendin haar al aan de lijn gehad, al geopereerd en al (bekken op twee plaatsen gebroken etc.). Ik hoop echt dat ze er niks aan overhoudt, ze mag iig drie maanden (!) niet lopen.
Kom maar hier met die taart!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier een zelfgebakken bramentaart met bramen uit eigen tuin
tast toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |