Tja, dat kan. Ehm, even denken of ik wat anders weet (wat ik hier wel mag plaatsen)quote:Op maandag 11 september 2006 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
En bedankt voor de tip maar dat vind ik niks. Ik heb een hekel aan standup comedians en cabaret

Ja en het is nog positiemode ook (kwam ik achter toen ik hem al hadquote:Op maandag 11 september 2006 14:12 schreef m@x het volgende:
Fijn dat je je weer goed voelt Jessie. En als je er verder geen last van hebt en het levert geen gevaar op ofzo, dan zou ik die galstenen ook lekker laten zitten. Ik zat trouwens je outfit op je Eftelingfoto's te bekijken. Is dat een tuniek van de Promiss? Die heb ik nu namelijk ook aan

quote:Op maandag 11 september 2006 23:09 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja en het is nog positiemode ook (kwam ik achter toen ik hem al had)

quote:Op maandag 11 september 2006 20:48 schreef bixister het volgende:
oei belana, lees nu je verhaal pas. maar hoe zat 't ook weer, die vorige oppas die jullie hadden was toch zo fijn? waarom kan/wil die 't niet meer doen? jammer! en erg balen zeg, zo'n last minute terugtrekster. heeft een collega van me ook, maar dan met een 'nanny' die bij hen aan huis komt 2 dagen per week voor hun kersverse tweeling. vlak voor ze zou beginnen vindt ze 't ook allemaal eigenlijk toch wat te weinig verdienen etc. pfff! die heeft nog wel toegezegd ze niet in de steek te laten voor ze iemand anders gevonden hebben maar alleen al 't gedoe om weer iemand te zoeken en in te werken.
het gastouderbureau is nu met spoed op zoek voor me...ik moet 16 oktober weer beginnen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Belana hoe moet dat nu met die oppas? Wanneer moet je weer werken? Gaat het bureau een nieuwe voor je zoeken of hoe of wat?

Ik wilde zeggen 'kunnen ze niet mee dan', maar daar is toch al eens een discussie over geweest?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef moussy het volgende:
Oh heb ik niet gezien, ik heb er wel aan gedacht, maar ik zit een beetje met de honden.

Oh ja, dat was het ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:57 schreef jessie het volgende:
Die discussie ging over een park met hondenpoep toen BE

het was ik er uit of hun er uit, dus ben ik maar gegaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:11 schreef Githa het volgende:
Aaaach moussy, ook niet leuk!
Ik heb ooit eens een stel bijna buitengeschopt tijdens mijn verjaardag omdat ze de hond aan het pesten waren.
Kom niet aan mijn beestjes![]()

Ah kun je nog even genieten van de nazomer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Belana het volgende:
ik wilde wel weer eerder, ik heb namelijk vakantiedagen na mijn verlof staan, maar eerder gaat dus niet lukken nu denk ik. geeft ook niet hoor.

Hey!quote:Op maandag 11 september 2006 22:20 schreef Luchtbel het volgende:
Bass-Miss nee, nee, neeer zijn grenzen!

Of humor, hangt ervan hoe je sterfscenes bekijkt waarbij de held luid zingende met een zwaard in zn longen aan het doodgaan is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Meer drama. Dat kan ik toch helemaal niet handelen man

Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik wil ook nog een paar weken mooi weer, net als Githa. Ik zit minstens de komende twee weken thuis en dat wil ik dan toch wel het liefst met mooi weer doen

Hoeft niet, er zit meer dan twee weken tussenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Neeik wil niet met zulk weer in het ziekenhuis
![]()

Toch wel 3quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zit meer dan twee weken tussen

Ja, niks ernstigs hoor het was een (al lang) geplande operatie. De plastisch chirurg heeft een cyste bij haar wenkbrauw weggehaald.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Anitra het volgende:
Oh bah dat is knap vervelend ET, maar wel fijn dat ze iig weten wat het is. Sterkte en hopenlijk knapt hij snel op!
Igraine is je kleine meid geopereerd?
Hier is het pizza geworden wanthet is dinsdag dus sporten voor Djen. Toen Rick pizza ging halen bleek er een scheur in de autoband te zittenik ben die auto zo zat met al zijn nukken, maar nog 2 maanden door bijten. Rick is nl aan genomen en heeft per 1 dec een nieuwe baan inclusief auto dus dan kan die ouwe wagen precies voor de keuring de deur uit

gelukkig heb ik een opeltjequote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou er mijn eend maar niet uitlaten nee
Babyfeet, succes! En jij ook, tex

Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef babyfeet het volgende:
IK BEN AANGENOMEN!!!!!
![]()
ik ben zo blij

Nee, er wordt alleen afgeslurrrrrrrrrrrrrptquote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef melonovy het volgende:
Wordt er dan alleen vet weggezogen, of wordt het dan ook wat strakker getrokken?
Wel spannend weer, ga je volledig onder narcose?
Succes, iig!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |