Rewimo ik vind het zo ontzettend knap van je
![]()
Vooral ook de tegenstand die je best zal moeten odnervinden van zo'n operatie, het telkens maar moeten uitleggen. En ook dan gaat het nog steeds niet vanzelf. Echt superknap van je
![]()
Ik kom net bij de iendocirnoloog vandaan. Mijn schildklier werkt nog steeds ietsie te snel. Maar de medicatie laten ze zoals die nu is. Dit omdat ik me kiplekker voel. Eindelijk schijnt hier het zonnetje weer eens elke dag
![]()
Over een half jaar terugkomen.
Mijn leverwaarden waren dit keer helemaal goed. Wel gaf hij het advies om die galstenen er toch uit te laten halen (ik heb geen aanvallen meer gehad
![]()
)
Maar aangezien ik er erg tegenop zie (ik voel me eindelijk net zo lekker dan weer een operatie in t verschied wat wel eens een echte buikoperatie zou kunnen worden maakt me niet blij) adviseerde hij me om te overleggen met de chirurg voor uitstel. Maar zoals hij zelf al zei, ik verkoop medicijnen de chirurg verkoopt operaties
![]()
Ik zei en ik ben de patient en ik verkoop mezelf niet
![]()
Dat was eruit voordat ik er erg in had
Maar goed die endocrinoloog word steeds aardiger en luistert ook echt naar wat je zegt enzo. En ik voel me echt lekker, ben blij ook dat die leverfuncties zo netjes hersteld zijn na al die aanvallen en geelzucht
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!