gaat zijn gangetje niet goed maar ook zeker niet slechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:36 schreef minoes_ het volgende:
Ow,jammie,gebakkiesJoepie,er staat hier ook nog een stuk in de koelkast,helemaal vergeten.Gek,maar daar heb ik nu juist wel trek in,ook al ben ik misselijk
![]()
Evenstar,hoe is t met mafkeesje![]()
Groetjes,Minoes![]()
gaat goed hoor. Was van de week bij mijn ouders en toen vond ik wel even moeilijk dat ik maar 1 kat zag liggen ipv 2... En die kat wist ook wel dat er iets niet klopte want ze liep de hele tijd te mauwen en te zoeken, terwijl de katten elkaar eigenlijk niet konden luchten of zien... vond ik wel zielig..quote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Evenstar![]()
Lady-wrb wat lijkt me dat schrikken zeg !!- sterkte !
![]()
Vicky hoe issut met jou/jullie?!
leuke vertyping!quote:Op zondag 10 september 2006 11:43 schreef Lishe het volgende:
Evenstar, van harte!
Jessie, de efteling.. Luke hoor!
oeh, dat is inderdaad een geweldige verrassing zeg, wat een leuk idee ook!quote:Een chocoladefontein!!Met allerlei fruit erbij, en marshmellows.
![]()
Wij waren er ook om half 11 zoietsquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:31 schreef melonovy het volgende:
Hey Jessie! Lekker genoten dus, heerlijk joh! Ik ben blij dat wij het niet zo druk hebben gehad, met 2 kleintjes een uur wachten is heeeel lang!
Spuug, wat leuk joh, daar eet ik ook een taartje op!
Anitra, ik heb je niet gezien in Vreeswijk, was er vanochtend half elf tot iets over twaalfen, we hebben er vooral veel kaasjes gegetenen ik heb een retroprullenbak gekocht, zo'n paarse met oranje en dan een afbeelding van een paradijsvogel erop, voor maar 75 cent
![]()
Vanmiddag zijn we nog even naar de IKEA geweest voor een keukenlamp en ondertussen lag mijn hele karretje vol met prelaria en vanavond hebben we gewokt bij senso. Lekker eten![]()
dus.... eigenlijk ben ik wel gaar na deze dag![]()
Ik vind hemquote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef m@x het volgende:
Kai heeft gisteren van vrienden een Mr. Potatohead gekregen. Alleen moet hij volgens Kai zo:
[afbeelding]
Om je nog wat verder te plagen, ik ga volgende week zondag naar Zutphen, daar is dan in de binnenstad een chocolade festival, en chocolade beeldhouwen, en choco kraampjes enzoquote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef m@x het volgende:
Oh ja:chocolade is bah
chocolade is slecht
chocolade is vies
Snoop, het helpt niet
![]()
Owquote:Op zondag 10 september 2006 14:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Om je nog wat verder te plagen, ik ga volgende week zondag naar Zutphen, daar is dan in de binnenstad een chocolade festival, en chocolade beeldhouwen, en choco kraampjes enzo![]()
Tuurlijk lees ik dit (en anders heb ik wel mensen die waarschuwenquote:Op zondag 10 september 2006 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Karin, ik heb de site gevonden van de Bob de B spullen: http://www.jerma.nl/
En nu maar hopen dat je dit leest
hmmm volgende week zondag maar naar Zutphen denk ik.. hihiquote:Op zondag 10 september 2006 14:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Om je nog wat verder te plagen, ik ga volgende week zondag naar Zutphen, daar is dan in de binnenstad een chocolade festival, en chocolade beeldhouwen, en choco kraampjes enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |