Tis dat ik geen 400,- heb liggen, anders had ik hem gekocht!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen zin om te zoeken, dus gooi ik de linkd hier maar neer...
http://www.kortingswinkel.nl/documentviewer.html?sDocName=pageProducts&sSearchInSection=pageDiscountShop&uSearchText=bakfiets&PHPSESSID=i85rv0hq2fs72jbh2j0a1bg6j3
Ik ken alleen het merk Bobike. En volgens mijn moeder kan ze meteen achterop. Maar ik weet het niet. Ga binnenkort wel uitzoeken hoe dat zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef poemojn het volgende:
Ik heb er eentje voor Myrthe tweedehands gekocht omdat ze zo snel zwaarder werd dat ik bang was dat ze al heel snel achterop zou moeten. En nu wil ik voor de nieuwe baby tzt een nieuwe die bij het wel nieuw gekochte achterzitje past(maar hij is uitgeleend dus niet te koop). Gewoon kijken naar je budget, en als je liever nieuw koopt even op internet zoeken want daar is-ie ook nieuw goedkoper te krijgen bij veel fietsenwinkels.
Gezellig lijkt het mij ook!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:14 schreef bixister het volgende:
voorop is zoveel gezelliger, echt de moeite nog wel waard om dat eerst een tijdje te doen ingrid, zolang 't nog past. en ook praktischer qua wat je dan nog achterop kunt meenemen.
Hm, ik heb me een poosje af zitten vragen wat jouw vriendin nou in die politieauto deedquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:43 schreef Syrena het volgende:
En wat ik de hele dag al vreesde was dus zo, het was een vriendin van me die in die politieauto zat die in Maastricht de A2 op gevallen isGelukkig heeft een andere vriendin haar al aan de lijn gehad, al geopereerd en al (bekken op twee plaatsen gebroken etc.). Ik hoop echt dat ze er niks aan overhoudt, ze mag iig drie maanden (!) niet lopen.
Kom maar hier met die taart!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier een zelfgebakken bramentaart met bramen uit eigen tuin
tast toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |