Is dat nou écht belangrijk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
Gaat Rik nog zijn travestieten-gedoe aandoen?
Dan zet je t geluid uit en kijk je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Tissik het volgende:
Potver, van mij mogen ze die hele moulin rouge nu tot marmelade vermalen!Ik vond het altijd een prachtnummer, maar ik kan het niet meer aanhoren hoe dat nummer nu al wekenlang (en vanavond nonstop) wordt vernaggeld, en begin er nu een onwijze pesthekel aan te krijgen.
![]()
Kappe nâh!![]()
True that. Sabrina ziet er ook nog goed geconserveerd uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef Canisfire het volgende:
Je kan trouwens zeggen wat je wil maar Monique die 15 jaar ouder is dan Michellene kan nog prima mee bij dit dansje.
Die is dan ook pas 27 he )quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
True that. Sabrina ziet er ook nog goed geconserveerd uit.
Ja waarom doet die niet gewoon mee?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Janine komt ff heeeel erg enthousiast doen..
Semih was even met Egbert een soort voorbespreking en oefeningetje doen voor een clownsnummer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die is dan ook pas 27 he )
Waar zijn Tijn Egbert en Semih btw ?
Heb Tijn en Semih de hele avond nog niet gezien![]()
Ja is dat mijn schuld?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja waarom doet die niet gewoon mee?
Moet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Kinga het volgende:
Morgen moet er toch geneukt worden na hun performance thingy? Zijn er vast een paar die het niet kunnen houden dan...
Tijn is bonen aan t tellen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Canisfire het volgende:
Of zit Tijn met Anton in de tuin?
Marlies rijdt 'm ervanaf. Dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0809116.jpg]afbeelding][/URL]
Dan komt hij op zeker in aanmerking voor een oscar-nominatie!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:39 schreef Canisfire het volgende:
Het zou toch echt leuk zijn als rik gewoon op vrouwen zou vallen en gewoon een acteur was.
welke gebruik je dan?... want bij mij heb ik na 2 sec steeds een dat ie effe halt houdt...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
Die van mij werken.
Geef 'm die Oscar nou, als je toch bezig bent!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan komt hij op zeker in aanmerking voor een oscar-nominatie!![]()
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
welke gebruik je dan?... want bij mij heb ik na 2 sec steeds een dat ie effe halt houdt...
Ok. Ik neem Christina.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
http://www.tarvalanion.net/Clips/Moulin.html
Sabrina ziet er heel erg okay uit op deze cap.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Wat ziet Monique toch raar uit op deze cap, is van de eerste dag....
Dan is er meteen niets meer over. Neem je van een taart ook altijd meteen het grootste stuk?quote:
Waarom zou ik t slechter moeten hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is er meteen niets meer over. Neem je van een taart ook altijd meteen het grootste stuk?
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef n1ek het volgende:
die bonte avond wordt één grote gayparty zo te horen
Waarom in Godesnaam?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is dik jaloers op Jeroen nu
Ow, okquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0809118.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Okee, kom maar met een lul voor me zitten, dan doe ik het wel even voor"
Arme Etienne, hij klinkt zo hoopvolquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Dus in principe zou je elke dag kunnen."
Milicia :"Ja!"
Etiënne :"Ook elk moment van de dag?!"
Milicia :"Ja, tuurlijk!"
Etienne :"Ooo, nou, da's in ieder geval postief."
Hahahaha.
Dit is puur eigengeilerij en aandachtwhore.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Geweldige meid die Milica. Sorry.
Zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Als we nou s met zn 3en over jou heengaan?! Dan weten we meteen wat je leuk vindt.".
.
Nou. Ik hoef niet van mn pa te weten, als ik die had that is, of hij en hoe hij vrouwen neukt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Het meest vreemde aan dit alles vind ik nog dat Etienne en Marcel hier samen over zitten te kletsen met Milica. Eigenlijk niet vreemd, maar aan de andere kant toch weer wel.
Zo zie ik het niet. Maar daarin verschillen we duidelijk heel erg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is puur eigengeilerij en aandachtwhore.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is puur eigengeilerij en aandachtwhore.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Maar daarin verschillen we duidelijk heel erg.
Of een moeder en een dochterquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou. Ik hoef niet van mn pa te weten, als ik die had that is, of hij en hoe hij vrouwen neukt.
That is just wrong.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of een moeder en een dochterEigen ervaring ja
![]()
Mooi zo, ik heb de streams uit, maar overweeg ze aan te gooien nuquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:. Jeroen is zo lam als een konijn man.
Ik denk dat ze het gesprek wel boeiend vindt. Ze probeert ook steeds vanalles te vragen aan de mannen. Aandachtswhore is direct zo negatief en heeft ze ook niet nodig. Krijgt ze al genoeg denk ik. Maar goed, dit wordt een welles/nietes discussie ben ik bang.quote:
Ik denk dat hij het nog zou doen ook, met z'n vader erbij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Als we nou s met zn 3en over jou heengaan?! Dan weten we meteen wat je leuk vindt."
Het praten over neuken met mannen heh, dus niet samenquote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gesprek wel boeiend vindt. Ze probeert ook steeds vanalles te vragen aan de mannen. Aandachtswhore is direct zo negatief en heeft ze ook niet nodig. Krijgt ze al genoeg denk ik. Maar goed, dit wordt een welles/nietes discussie ben ik bang.
Hij zou t zaad van zn vader uit de kut van Milica likken. En dat is gewoon smerig. En deze zin ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog zou doen ook, met z'n vader erbij.
Vooral die zin ja. Daar was ik nog niet eens opgekomenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij zou t zaad van zn vader uit de kut van Milica likken. En dat is gewoon smerig. En deze zin ook.
Weet je wat t is. Als je een leuke vriendengroep hebt, why not.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het praten over neuken met mannen heh, dus niet samen![]()
![]()
En ja, dat is nogal
![]()
Arneaux for president!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die zin ja. Daar was ik nog niet eens opgekomen
Jonger?????? Sabje moet hoognodig naar bedquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat t is. Als je een leuke vriendengroep hebt, why not.
Sabrina en Monique bespreken Etiënne. Sabrina geeft aan dat als Etiënne jonger was geweest ze t erop had gedaan.
Nadat ze bekend waren gemaakt op maandag mocht het wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
De zusjes bespreken de nominaties, maar dat mag toch helemaal niet?
Ze bespreken maandag...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
De zusjes bespreken de nominaties, maar dat mag toch helemaal niet?
Ik bedoelde dus dat als ze zelf jonger was geweest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jonger?????? Sabje moet hoognodig naar bed![]()
Ik dacht alquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat als ze zelf jonger was geweest.. Anders is het inderdaad debiel.
Zou dat erg zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
t Zou gewoon zomaar kunnen dat de zusjes 1 en 2 worden.
Inderdaad. Ik snap écht niet wat vrouwen in Etiënne zien. Hetzelfde gevoel heb ik overigens bij Jeroen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht alMaar dan nog............
![]()
Helemaal niet.quote:
Dan kan Milica niet meer mopperen op ma zeker. Maar van mij hoeft ma er ook zeker nog niet uit, lekkere irritatiesquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Willen jullie alsjeblieft voor me duimen dat m'n moeder er niet uit gaat"
Janine: "Die gaat er niet uit"
Milica: "Anders ga ik kapot hier"
Janine: "Je bent hier nooit alleen."
Nee hè. Het zijn leuke wijven, vooral Monique.quote:
Ik snap niet dat Milica het zo erg zou vinden als haar moeder eruit ze gaan. Hilde is voor Milica als een zware rugzak.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan kan Milica niet meer mopperen op ma zeker. Maar van mij hoeft ma er ook zeker nog niet uit, lekkere irritaties![]()
Ik ook, maar dat had ik bij Menno ook, al zijn ze niet helemaal eender.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap écht niet wat vrouwen in Etiënne zien. Hetzelfde gevoel heb ik overigens bij Jeroen.
Ik vind die zusjes op dit ook gewoon de winnaars!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
t Zou gewoon zomaar kunnen dat de zusjes 1 en 2 worden.
Eens te meer bewezen dat ze niet dom zijn. En ik zou echt geen reden kunnen bedenken dat er op ze gestemt zou worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef LennyKravitz het volgende:
Zusjes hebben een geod gesprek... en slaan de spijker op zijn kop!...
Allemaal eender? 1977 Al over again.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat had ik bij Menno ook, al zijn ze niet helemaal eender.
Misschien lijken ze meer op elkaar dan Milica lief is. Ze zet zich af tegen dat gedeelte wat haar misschien wel gelijk maakt aan ma. Niet helemaal vreemd, hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Milica het zo erg zou vinden als haar moeder eruit ze gaan. Hilde is voor Milica als een zware rugzak.
Whehehehehequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Allemaal eender? 1977 Al over again..
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eens te meer bewezen dat ze niet dom zijn. En ik zou echt geen reden kunnen bedenken dat er op ze gestemt zou worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En de zusjes zijn in het echt slim, echt slim.
die zusjes? Niemand kan zo dom zijn.![]()
Ej, anusjelikken, balletjeslikken, pijpje doen en zoentjes hehquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef arneaux het volgende:. Dat gesprek van de zusjes. Anuslikken, ballenlikken, pijpen en zoenen komen ter sprake.
mooie is dat ze zelf ook zien dat ze ordinair zijn, dat is te prijzenquote:
Zullen we msnen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ej, anusjelikken, balletjeslikken, pijpje doen en zoentjes heh![]()
Hij leest mee op dit subforumquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen vindt Hilde een "Ma Flodder type"
Ik wil graag aan mijn anus gelikt worden.quote:
ik sla ff over deze keer, ok?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil graag aan mijn anus gelikt worden..
quote:
Die is nergens in beeldquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Tja Micheline wwet niet veel te melden!![]()
Ja, laag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hier ooit een peil geweest![]()
Speel nou ff meehee.quote:
Krassen, krassen, krassen!!!!!quote:
t Zal wel laat zijn, maar ik volgde het even niet.quote:
Was er maar een pijl, dan was er nog watquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hier ooit een peil geweest![]()
Je moet van de baco afblijven!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
t Zal wel laat zijn, maar ik volgde het even niet.
Die kan alleen met het woordje kut.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was er maar een pijl, dan was er nog wat![]()
Hmmm... ik vind veel dingen van Micheline, maar niet echt dat ze peil in huis brengtquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Daarom juist! Zij brengt 'het peil' in huis.
Uhuh. Op t laatst. Daarvoor andere nick.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Was jij hier vorig jaar nou ook![]()
Proost!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schenk net de eerste in man.
Uiterlijke peil dan? Ik vind haar een hele leuke uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind veel dingen van Micheline, maar niet echt dat ze peil in huis brengt
Als je mis schiet ja, maar die kans is klein met zoveel gatenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die kan alleen met het woordje kut.
nu pas? ik heb al een fles 43 opquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schenk net de eerste in man.
Ok... Heb ik jou elders een 'kutkloon' genoemd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Uhuh. Op t laatst. Daarvoor andere nick.
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Uiterlijke peil dan? Ik vind haar een hele leuke uitstraling hebben.
wij zijn het dit jaar eens
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok... Heb ik jou elders een 'kutkloon' genoemd?![]()
Ik vind ze ook steeds leuker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef n1ek het volgende:
lig echt dubbel om die zussen
'niemand begrijpt ons'
Ze is wel dom genoeg om Semih als vriendje te hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoeg
Vergeleken met de rest wel ja. Maar..... de zusjes zijn de winnaars.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoeg
zo dom is het vaak niet eens, vind wel dat ze meestal gelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind ze ook steeds leuker.
Maling aan alles en iedereen en zo volkomen domme teksten uitspuien.
Ik ben je echt helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je mis schiet ja, maar die kans is klein met zoveel gaten![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Jeroenstyle :"Maar, wil je dat graag dan?"
That is so not cool.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. Wickedangel .... in de stijl van de gesprekken vanavond.... Wat vind jij lekker?
Damn, da's natuurlijk off topic.
Volgens mij is dat hun grote geheim. Ze zijn heel knap! Wat betreft hersens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
zo dom is het vaak niet eens, vind wel dat ze meestal gelijk hebben![]()
af en toe wel natuurlijk
Liefde maakt blind . Maar ik vind het wel meevallen. Ik viond de traan op het einde wel erg mooiquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is wel dom genoeg om Semih als vriendje te hebbenHoe hij haar behandelt vind ik echt niet door de beugel kunnen.
In de ruzie tussen Semih en Michelline had ze toch een aantal wijze woorden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind ze ook steeds leuker.
Maling aan alles en iedereen en zo volkomen domme teksten uitspuien.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. Wickedangel .... in de stijl van de gesprekken vanavond.... Wat vind jij lekker?
Damn, da's natuurlijk off topic.
Liefde maakt blind maar niet dom.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind . Maar ik vind het wel meevallen. Ik viond de traan op het einde wel erg mooi
Kan zo in de boeketreeks.
Dan zijn we het dus NIET EENS!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest wel ja. Maar..... de zusjes zijn de winnaars.
Je bent niet de enigequote:
Flikker op met je eerste baco!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus NIET EENS!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Mijn denkwijzen zijn niet standaard zeg maar, ligt niet aan jou![]()
Hoezo. Ik vind Sabrina nog wel leuk, maar Monique kan ik echt niet aanhoren. Dus als it's not me it was me eerst schrijft dat we het eens zijn, dan zet ik dat bij deze even rechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Flikker op met je eerste baco!.
Nope, ik ben voornamelijk mensenschuw en met een redenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ben jij zon 'gekke spontane meid'.
.
Mail je msn s.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik ben voornamelijk mensenschuw en met een redenMysterieus heh
![]()
Erg mysterieusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Heeft iedereen MSN ofzo??? Ik heb dat klere programma meteen in de trashcan geflikkerd.quote:
Hoe heet je postduif?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen MSN ofzo??? Ik heb dat klere programma meteen in de trashcan geflikkerd.
Je bent een kloonquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
![]()
Jij bent een mens tochquote:
Oh, dus haar reguliere account post *NOG* meer dan die 40 berichten per dag?quote:
Ik ben 'm eigenlijk alweer zatquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke sig trouwens. Nirvana is wel okee
Ben jij een kloon van Flugel?!quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent een mens tochNee, dus, nothing personal
![]()
Idd, ik heb jou en al die duizenden aanbidders waar ik mijn nek over breek dagelijksquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een vrouw als Morwen heeft geen msn nodig![]()
Uit de kont van Flugel kunnen wel 6 klonen gemaakt wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Flugel?!.
.
Scrippy, botje..whatever... als die mods tegenwoordig zijn kloons van mij.quote:
Hohohohohoho!!!! Wij zijn het eens wat betreft Micheline. Ik vind Micheline een hele leuke uitstraling hebben. Maar voor de rest zijn de zusjes winnaars.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo. Ik vind Sabrina nog wel leuk, maar Monique kan ik echt niet aanhoren. Dus als it's not me it was me eerst schrijft dat we het eens zijn, dan zet ik dat bij deze even recht
En ja, eerste baco is net op. Tweede wordt net naast me neer gezet.
Fok is gewoon een hoax!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Scrippy, botje..whatever... als die mods tegenwoordig zijn kloons van mij.![]()
Iedereen was tégen Lieske. Dat was de voornaamste reden denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef it_was_me het volgende:
Ik kon lieske niet uitstaan. Ik snap ook totaal niet wat jij zo leuk vond aan haar
pssst.... ik ben in mijn vrije tijd ook nog Tong80quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hohohohohoho!!!! Wij zijn het eens wat betreft Micheline. Ik vind Micheline een hele leuke uitstraling hebben. Maar voor de rest zijn de zusjes winnaars.
Ik kon lieske niet uitstaan. Ik snap ook totaal niet wat jij zo leuk vond aan haar
Ik was helemaal niet tegen Lieske of tegen Milica, enige nuancering is wel nodig nu. Scan, je weet nu toch zo inmiddels wel dat de meerderheid zwijgend is?????quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen was tégen Lieske. Dat was de voornaamste reden denk ik.
Milica gaat ook een beetje die kant op ben ik bang.
Dat was je toch alquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
Willen jullie me weer paranoia hebben?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
pssst.... ik ben in mijn vrije tijd ook nog Tong80
helemaaal mee eens, 1 van die zussies moet gewoon winnenquote:
En de andere nummer 2.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
helemaaal mee eens, 1 van die zussies moet gewoon winnen![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Dat doen andere wel even voor je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
. En ik maakte nog geeneens een statement.
Nope, degene die wint is totaal anders dan andere jaren. Marcel of Hildequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik vind t knap dat je 2 mensen in post kan zetten die ik echt voor geen meter moet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, degene die wint is totaal anders dan andere jaren. Marcel of Hilde![]()
nee joh geen Hilde, dat drankorgel alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meid!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat doen andere wel even voor je.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er dat ik niet weet van Morwen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij had meegedaan had je gegarandeerd gewonnen, want ik had me rot ge-smst voor je.
Heb jij t gehoord?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Addi het volgende:
Heeft niemand het gestook van E10 over Tijn gehoord?
wat dan vertel............quote:
Ik heb niks gehoord.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wat dan vertel............
Hahahhahahaquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t knap dat je 2 mensen in post kan zetten die ik echt voor geen meter moet.
nope, ik zit de zusjes te kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Addi het volgende:
Heeft niemand het gestook van E10 over Tijn gehoord?
Tja...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Wat is er dat ik niet weet van Morwen?
Is ze een kloon van ijsmeis dan?!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...![]()
wat bied je voor die naaktfoto's?
En terecht, alleen ga ik dat huis nooit in, ik ga nog liever gewoon doodquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij had meegedaan had je gegarandeerd gewonnen, want ik had me rot ge-smst voor je.
Waarom zit jij er dan ook niet inquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hahahhahaha![]()
Spraakmakend moet het zijn tochDat gaat niet lukken met Mon, Marcia, Milica en Jeroen
![]()
Voor het eerst dat ik het eens ben met etienne.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Addi het volgende:
Vertelde aan Marcel en Jeroen dat hij Tijn helemaal doorheeft,het is een té berekenent figuur volgens hem en E10 denkt dat Tijn erg ver gaat komen omdat hij populair is bij de mensen.
Watjequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, alleen ga ik dat huis nooit in, ik ga nog liever gewoon doodGeen sex, geen ruzies.....Man, dan ga ik dood, dood zeg ik je
![]()
![]()
I Wishquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is ze een kloon van ijsmeis dan?!.
Het is geen hoax, het is een complotquote:
Dromenvanger.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
I Wish![]()
En van wie ben jij een kloon![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Addi het volgende:
Dat smerige uithoren van dat E10'tje was ook erg vies,het onzekere mannetje wilde even weten of Milica wel wilde pijpen.
Ik denk dat Etienne van te voren ook heeft nagedacht over dit soort zinnen en in overleg met zijn vader vonden ze het beiden een zeer passend imago. Al shet voor hem werkt, kan het ook voor jou werken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef arneaux het volgende:
Ik doe volgend jaar ook mee. En dan zeg ik dat ik de zwakkeren opzoek in een discotheek, daar vervolgens wat drank in giet zodat ze makkelijk worden. Of lijkt jullie dat niet echt verstandig?
Vertel me niet dat je de cover van de Playboy nog niet hebt gezien deze weekquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is er dat ik niet weet van Morwen?
Het werkt met jouw sletje toch ook voor je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Etienne van te voren ook heeft nagedacht over dit soort zinnen en in overleg met zijn vader vonden ze het beiden een zeer passend imago. Al shet voor hem werkt, kan het ook voor jou werken.
Ik vertegenwoordig zo'n beetje driekwart van Ned. Degenen die er nu inzitten zijn watjes en hebben niks te verbergenquote:
I do really need an image.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Etienne van te voren ook heeft nagedacht over dit soort zinnen en in overleg met zijn vader vonden ze het beiden een zeer passend imago. Al shet voor hem werkt, kan het ook voor jou werken.
Je gaat vast ver komenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef arneaux het volgende:
Ik doe volgend jaar ook mee. En dan zeg ik dat ik de zwakkeren opzoek in een discotheek, daar vervolgens wat drank in giet zodat ze makkelijk worden. Of lijkt jullie dat niet echt verstandig?
Uit welke klonenboom ben jij nou weer gevallenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Addi het volgende:
I know.....we know...but she???
Pauperblad.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je de cover van de Playboy nog niet hebt gezien deze week
Het werkt so far voor Etiënne.quote:
Dit is zijn manier om te laten horen dat hij er ook iets van af weet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Addi het volgende:
Dat smerige uithoren van dat E10'tje was ook erg vies,het onzekere mannetje wilde even weten of Milica wel wilde pijpen.
Toch zou ik wel willen weten hoe het nu werkelijk is om daar te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig zo'n beetje driekwart van Ned. Degenen die er nu inzitten zijn watjes en hebben niks te verbergenSaaaaaaaaaaaai dus
![]()
Hm dat weet ik niet hoor! Tijn speelt het anders en heeft bij Mo in bed gelegenquote:
Die dikke heeft ook echt allang bij Sabrina in bed gelegen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hm dat weet ik niet hoor! Tijn speelt het anders en heeft bij Mo in bed gelegen![]()
Dat is wel een topic waard. Momentquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Toch zou ik wel willen weten hoe het nu werkelijk is om daar te zijn![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die dikke heeft ook echt allang bij Sabrina in bed gelegen.
maar die heeft ook geen wortel waar je nou niet meteen van onder de indruk raakt, wat ie aan vet extra heeft heeft ie aan leuter in moeten leveren zeg maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die dikke heeft ook echt allang bij Sabrina in bed gelegen.
Ach welnee, vroeg of laat sodemietert hij eruit.quote:
Met name zoet helpt als je een beetje down bent.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef n1ek het volgende:
ze hebben wel een snoepfobie jezus en maar kanen, maarja misschien omdat ik er niet zo van hou
Als ik het zo vanuit mijn stoel mag beoordelen: saaiquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:33 schreef nomen_nescio het volgende:
Toch zou ik wel willen weten hoe het nu werkelijk is om daar te zijn![]()
Je verveelt je inderdaad helemaal de teringtyftus volgens mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik het zo vanuit mijn stoel mag beoordelen: saai
Het was ook meer sarasme Nirvanesigmens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach welnee, vroeg of laat sodemietert hij eruit.
ja maar zij kunnen er uren over praten bij wijze van spreken en er echt helemaal gek van worden, maarja dat is ook een beetje hun ding =)quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Met name zoet helpt als je een beetje down bent.
Dat doet suiker met je En kleurstofquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja maar zij kunnen er uren over praten bij wijze van spreken en er echt helemaal gek van worden, maarja dat is ook een beetje hun ding =)
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het was ook meer sarasme Nirvanesigmens.
Jack Spijkerman humor is kut.quote:
Die ongrappige man die eerst op nederland 2 kwam voordat hij verhuiste.quote:
Het feit dat je het hebt onthouden zegt toch wel iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |