ik sla ff over deze keer, ok?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil graag aan mijn anus gelikt worden..
quote:
Die is nergens in beeldquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Tja Micheline wwet niet veel te melden!![]()
Ja, laag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hier ooit een peil geweest![]()
Speel nou ff meehee.quote:
Krassen, krassen, krassen!!!!!quote:
t Zal wel laat zijn, maar ik volgde het even niet.quote:
Was er maar een pijl, dan was er nog watquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hier ooit een peil geweest![]()
Je moet van de baco afblijven!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
t Zal wel laat zijn, maar ik volgde het even niet.
Die kan alleen met het woordje kut.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was er maar een pijl, dan was er nog wat![]()
Hmmm... ik vind veel dingen van Micheline, maar niet echt dat ze peil in huis brengtquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Daarom juist! Zij brengt 'het peil' in huis.
Uhuh. Op t laatst. Daarvoor andere nick.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Was jij hier vorig jaar nou ook![]()
Proost!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schenk net de eerste in man.
Uiterlijke peil dan? Ik vind haar een hele leuke uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind veel dingen van Micheline, maar niet echt dat ze peil in huis brengt
Als je mis schiet ja, maar die kans is klein met zoveel gatenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die kan alleen met het woordje kut.
nu pas? ik heb al een fles 43 opquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schenk net de eerste in man.
Ok... Heb ik jou elders een 'kutkloon' genoemd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Uhuh. Op t laatst. Daarvoor andere nick.
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Uiterlijke peil dan? Ik vind haar een hele leuke uitstraling hebben.
wij zijn het dit jaar eens
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok... Heb ik jou elders een 'kutkloon' genoemd?![]()
Ik vind ze ook steeds leuker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef n1ek het volgende:
lig echt dubbel om die zussen
'niemand begrijpt ons'
Ze is wel dom genoeg om Semih als vriendje te hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoeg
Vergeleken met de rest wel ja. Maar..... de zusjes zijn de winnaars.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoeg
zo dom is het vaak niet eens, vind wel dat ze meestal gelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind ze ook steeds leuker.
Maling aan alles en iedereen en zo volkomen domme teksten uitspuien.
Ik ben je echt helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je mis schiet ja, maar die kans is klein met zoveel gaten![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Jeroenstyle :"Maar, wil je dat graag dan?"
That is so not cool.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. Wickedangel .... in de stijl van de gesprekken vanavond.... Wat vind jij lekker?
Damn, da's natuurlijk off topic.
Volgens mij is dat hun grote geheim. Ze zijn heel knap! Wat betreft hersens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
zo dom is het vaak niet eens, vind wel dat ze meestal gelijk hebben![]()
af en toe wel natuurlijk
Liefde maakt blind . Maar ik vind het wel meevallen. Ik viond de traan op het einde wel erg mooiquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is wel dom genoeg om Semih als vriendje te hebbenHoe hij haar behandelt vind ik echt niet door de beugel kunnen.
In de ruzie tussen Semih en Michelline had ze toch een aantal wijze woorden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind ze ook steeds leuker.
Maling aan alles en iedereen en zo volkomen domme teksten uitspuien.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. Wickedangel .... in de stijl van de gesprekken vanavond.... Wat vind jij lekker?
Damn, da's natuurlijk off topic.
Liefde maakt blind maar niet dom.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind . Maar ik vind het wel meevallen. Ik viond de traan op het einde wel erg mooi
Kan zo in de boeketreeks.
Dan zijn we het dus NIET EENS!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest wel ja. Maar..... de zusjes zijn de winnaars.
Je bent niet de enigequote:
Flikker op met je eerste baco!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus NIET EENS!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Mijn denkwijzen zijn niet standaard zeg maar, ligt niet aan jou![]()
Hoezo. Ik vind Sabrina nog wel leuk, maar Monique kan ik echt niet aanhoren. Dus als it's not me it was me eerst schrijft dat we het eens zijn, dan zet ik dat bij deze even rechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Flikker op met je eerste baco!.
Nope, ik ben voornamelijk mensenschuw en met een redenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ben jij zon 'gekke spontane meid'.
.
Mail je msn s.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik ben voornamelijk mensenschuw en met een redenMysterieus heh
![]()
Erg mysterieusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Heeft iedereen MSN ofzo??? Ik heb dat klere programma meteen in de trashcan geflikkerd.quote:
Hoe heet je postduif?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen MSN ofzo??? Ik heb dat klere programma meteen in de trashcan geflikkerd.
Je bent een kloonquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
![]()
Jij bent een mens tochquote:
Oh, dus haar reguliere account post *NOG* meer dan die 40 berichten per dag?quote:
Ik ben 'm eigenlijk alweer zatquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke sig trouwens. Nirvana is wel okee
Ben jij een kloon van Flugel?!quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent een mens tochNee, dus, nothing personal
![]()
Idd, ik heb jou en al die duizenden aanbidders waar ik mijn nek over breek dagelijksquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een vrouw als Morwen heeft geen msn nodig![]()
Uit de kont van Flugel kunnen wel 6 klonen gemaakt wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Flugel?!.
.
Scrippy, botje..whatever... als die mods tegenwoordig zijn kloons van mij.quote:
Hohohohohoho!!!! Wij zijn het eens wat betreft Micheline. Ik vind Micheline een hele leuke uitstraling hebben. Maar voor de rest zijn de zusjes winnaars.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo. Ik vind Sabrina nog wel leuk, maar Monique kan ik echt niet aanhoren. Dus als it's not me it was me eerst schrijft dat we het eens zijn, dan zet ik dat bij deze even recht
En ja, eerste baco is net op. Tweede wordt net naast me neer gezet.
Fok is gewoon een hoax!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Scrippy, botje..whatever... als die mods tegenwoordig zijn kloons van mij.![]()
Iedereen was tégen Lieske. Dat was de voornaamste reden denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef it_was_me het volgende:
Ik kon lieske niet uitstaan. Ik snap ook totaal niet wat jij zo leuk vond aan haar
pssst.... ik ben in mijn vrije tijd ook nog Tong80quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hohohohohoho!!!! Wij zijn het eens wat betreft Micheline. Ik vind Micheline een hele leuke uitstraling hebben. Maar voor de rest zijn de zusjes winnaars.
Ik kon lieske niet uitstaan. Ik snap ook totaal niet wat jij zo leuk vond aan haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |