Het praten over neuken met mannen heh, dus niet samenquote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gesprek wel boeiend vindt. Ze probeert ook steeds vanalles te vragen aan de mannen. Aandachtswhore is direct zo negatief en heeft ze ook niet nodig. Krijgt ze al genoeg denk ik. Maar goed, dit wordt een welles/nietes discussie ben ik bang.
Hij zou t zaad van zn vader uit de kut van Milica likken. En dat is gewoon smerig. En deze zin ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog zou doen ook, met z'n vader erbij.
Vooral die zin ja. Daar was ik nog niet eens opgekomenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij zou t zaad van zn vader uit de kut van Milica likken. En dat is gewoon smerig. En deze zin ook.
Weet je wat t is. Als je een leuke vriendengroep hebt, why not.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het praten over neuken met mannen heh, dus niet samen![]()
![]()
En ja, dat is nogal
![]()
Arneaux for president!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die zin ja. Daar was ik nog niet eens opgekomen
Jonger?????? Sabje moet hoognodig naar bedquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat t is. Als je een leuke vriendengroep hebt, why not.
Sabrina en Monique bespreken Etiënne. Sabrina geeft aan dat als Etiënne jonger was geweest ze t erop had gedaan.
Nadat ze bekend waren gemaakt op maandag mocht het wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
De zusjes bespreken de nominaties, maar dat mag toch helemaal niet?
Ze bespreken maandag...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
De zusjes bespreken de nominaties, maar dat mag toch helemaal niet?
Ik bedoelde dus dat als ze zelf jonger was geweest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jonger?????? Sabje moet hoognodig naar bed![]()
Ik dacht alquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat als ze zelf jonger was geweest.. Anders is het inderdaad debiel.
Zou dat erg zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
t Zou gewoon zomaar kunnen dat de zusjes 1 en 2 worden.
Inderdaad. Ik snap écht niet wat vrouwen in Etiënne zien. Hetzelfde gevoel heb ik overigens bij Jeroen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht alMaar dan nog............
![]()
Helemaal niet.quote:
Dan kan Milica niet meer mopperen op ma zeker. Maar van mij hoeft ma er ook zeker nog niet uit, lekkere irritatiesquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Willen jullie alsjeblieft voor me duimen dat m'n moeder er niet uit gaat"
Janine: "Die gaat er niet uit"
Milica: "Anders ga ik kapot hier"
Janine: "Je bent hier nooit alleen."
Nee hè. Het zijn leuke wijven, vooral Monique.quote:
Ik snap niet dat Milica het zo erg zou vinden als haar moeder eruit ze gaan. Hilde is voor Milica als een zware rugzak.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan kan Milica niet meer mopperen op ma zeker. Maar van mij hoeft ma er ook zeker nog niet uit, lekkere irritaties![]()
Ik ook, maar dat had ik bij Menno ook, al zijn ze niet helemaal eender.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap écht niet wat vrouwen in Etiënne zien. Hetzelfde gevoel heb ik overigens bij Jeroen.
Ik vind die zusjes op dit ook gewoon de winnaars!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
t Zou gewoon zomaar kunnen dat de zusjes 1 en 2 worden.
Eens te meer bewezen dat ze niet dom zijn. En ik zou echt geen reden kunnen bedenken dat er op ze gestemt zou worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef LennyKravitz het volgende:
Zusjes hebben een geod gesprek... en slaan de spijker op zijn kop!...
Allemaal eender? 1977 Al over again.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat had ik bij Menno ook, al zijn ze niet helemaal eender.
Misschien lijken ze meer op elkaar dan Milica lief is. Ze zet zich af tegen dat gedeelte wat haar misschien wel gelijk maakt aan ma. Niet helemaal vreemd, hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Milica het zo erg zou vinden als haar moeder eruit ze gaan. Hilde is voor Milica als een zware rugzak.
Whehehehehequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Allemaal eender? 1977 Al over again..
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eens te meer bewezen dat ze niet dom zijn. En ik zou echt geen reden kunnen bedenken dat er op ze gestemt zou worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En de zusjes zijn in het echt slim, echt slim.
die zusjes? Niemand kan zo dom zijn.![]()
Ej, anusjelikken, balletjeslikken, pijpje doen en zoentjes hehquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef arneaux het volgende:. Dat gesprek van de zusjes. Anuslikken, ballenlikken, pijpen en zoenen komen ter sprake.
mooie is dat ze zelf ook zien dat ze ordinair zijn, dat is te prijzenquote:
Zullen we msnen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ej, anusjelikken, balletjeslikken, pijpje doen en zoentjes heh![]()
Hij leest mee op dit subforumquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen vindt Hilde een "Ma Flodder type"
Ik wil graag aan mijn anus gelikt worden.quote:
ik sla ff over deze keer, ok?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil graag aan mijn anus gelikt worden..
quote:
Die is nergens in beeldquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Tja Micheline wwet niet veel te melden!![]()
Ja, laag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hier ooit een peil geweest![]()
Speel nou ff meehee.quote:
Krassen, krassen, krassen!!!!!quote:
t Zal wel laat zijn, maar ik volgde het even niet.quote:
Was er maar een pijl, dan was er nog watquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hier ooit een peil geweest![]()
Je moet van de baco afblijven!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
t Zal wel laat zijn, maar ik volgde het even niet.
Die kan alleen met het woordje kut.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was er maar een pijl, dan was er nog wat![]()
Hmmm... ik vind veel dingen van Micheline, maar niet echt dat ze peil in huis brengtquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Daarom juist! Zij brengt 'het peil' in huis.
Uhuh. Op t laatst. Daarvoor andere nick.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Was jij hier vorig jaar nou ook![]()
Proost!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schenk net de eerste in man.
Uiterlijke peil dan? Ik vind haar een hele leuke uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind veel dingen van Micheline, maar niet echt dat ze peil in huis brengt
Als je mis schiet ja, maar die kans is klein met zoveel gatenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die kan alleen met het woordje kut.
nu pas? ik heb al een fles 43 opquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schenk net de eerste in man.
Ok... Heb ik jou elders een 'kutkloon' genoemd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Uhuh. Op t laatst. Daarvoor andere nick.
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Uiterlijke peil dan? Ik vind haar een hele leuke uitstraling hebben.
wij zijn het dit jaar eens
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok... Heb ik jou elders een 'kutkloon' genoemd?![]()
Ik vind ze ook steeds leuker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef n1ek het volgende:
lig echt dubbel om die zussen
'niemand begrijpt ons'
Ze is wel dom genoeg om Semih als vriendje te hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoeg
Vergeleken met de rest wel ja. Maar..... de zusjes zijn de winnaars.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi en lief ja. En dom is ze volgens mij ook niet. Dus dat is inderdaad peil genoeg
zo dom is het vaak niet eens, vind wel dat ze meestal gelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind ze ook steeds leuker.
Maling aan alles en iedereen en zo volkomen domme teksten uitspuien.
Ik ben je echt helemaal kwijt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je mis schiet ja, maar die kans is klein met zoveel gaten![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Jeroenstyle :"Maar, wil je dat graag dan?"
That is so not cool.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. Wickedangel .... in de stijl van de gesprekken vanavond.... Wat vind jij lekker?
Damn, da's natuurlijk off topic.
Volgens mij is dat hun grote geheim. Ze zijn heel knap! Wat betreft hersens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
zo dom is het vaak niet eens, vind wel dat ze meestal gelijk hebben![]()
af en toe wel natuurlijk
Liefde maakt blind . Maar ik vind het wel meevallen. Ik viond de traan op het einde wel erg mooiquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is wel dom genoeg om Semih als vriendje te hebbenHoe hij haar behandelt vind ik echt niet door de beugel kunnen.
In de ruzie tussen Semih en Michelline had ze toch een aantal wijze woorden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind ze ook steeds leuker.
Maling aan alles en iedereen en zo volkomen domme teksten uitspuien.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.. Wickedangel .... in de stijl van de gesprekken vanavond.... Wat vind jij lekker?
Damn, da's natuurlijk off topic.
Liefde maakt blind maar niet dom.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind . Maar ik vind het wel meevallen. Ik viond de traan op het einde wel erg mooi
Kan zo in de boeketreeks.
Dan zijn we het dus NIET EENS!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest wel ja. Maar..... de zusjes zijn de winnaars.
Je bent niet de enigequote:
Flikker op met je eerste baco!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus NIET EENS!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Mijn denkwijzen zijn niet standaard zeg maar, ligt niet aan jou![]()
Hoezo. Ik vind Sabrina nog wel leuk, maar Monique kan ik echt niet aanhoren. Dus als it's not me it was me eerst schrijft dat we het eens zijn, dan zet ik dat bij deze even rechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Flikker op met je eerste baco!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |