Ik ook, maar dat had ik bij Menno ook, al zijn ze niet helemaal eender.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap écht niet wat vrouwen in Etiënne zien. Hetzelfde gevoel heb ik overigens bij Jeroen.
Ik vind die zusjes op dit ook gewoon de winnaars!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
t Zou gewoon zomaar kunnen dat de zusjes 1 en 2 worden.
Eens te meer bewezen dat ze niet dom zijn. En ik zou echt geen reden kunnen bedenken dat er op ze gestemt zou worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef LennyKravitz het volgende:
Zusjes hebben een geod gesprek... en slaan de spijker op zijn kop!...
Allemaal eender? 1977 Al over again.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat had ik bij Menno ook, al zijn ze niet helemaal eender.
Misschien lijken ze meer op elkaar dan Milica lief is. Ze zet zich af tegen dat gedeelte wat haar misschien wel gelijk maakt aan ma. Niet helemaal vreemd, hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Milica het zo erg zou vinden als haar moeder eruit ze gaan. Hilde is voor Milica als een zware rugzak.
Whehehehehequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Allemaal eender? 1977 Al over again..
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eens te meer bewezen dat ze niet dom zijn. En ik zou echt geen reden kunnen bedenken dat er op ze gestemt zou worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En de zusjes zijn in het echt slim, echt slim.
die zusjes? Niemand kan zo dom zijn.![]()
Ej, anusjelikken, balletjeslikken, pijpje doen en zoentjes hehquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef arneaux het volgende:. Dat gesprek van de zusjes. Anuslikken, ballenlikken, pijpen en zoenen komen ter sprake.
mooie is dat ze zelf ook zien dat ze ordinair zijn, dat is te prijzenquote:
Zullen we msnen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ej, anusjelikken, balletjeslikken, pijpje doen en zoentjes heh![]()
Hij leest mee op dit subforumquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen vindt Hilde een "Ma Flodder type"
Ik wil graag aan mijn anus gelikt worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |