Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef n1ek het volgende:
die bonte avond wordt één grote gayparty zo te horen
Waarom in Godesnaam?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is dik jaloers op Jeroen nu
Ow, okquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0809118.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Okee, kom maar met een lul voor me zitten, dan doe ik het wel even voor"
Arme Etienne, hij klinkt zo hoopvolquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Dus in principe zou je elke dag kunnen."
Milicia :"Ja!"
Etiënne :"Ook elk moment van de dag?!"
Milicia :"Ja, tuurlijk!"
Etienne :"Ooo, nou, da's in ieder geval postief."
Hahahaha.
Dit is puur eigengeilerij en aandachtwhore.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Geweldige meid die Milica. Sorry.
Zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Als we nou s met zn 3en over jou heengaan?! Dan weten we meteen wat je leuk vindt.".
.
Nou. Ik hoef niet van mn pa te weten, als ik die had that is, of hij en hoe hij vrouwen neukt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Het meest vreemde aan dit alles vind ik nog dat Etienne en Marcel hier samen over zitten te kletsen met Milica. Eigenlijk niet vreemd, maar aan de andere kant toch weer wel.
Zo zie ik het niet. Maar daarin verschillen we duidelijk heel erg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is puur eigengeilerij en aandachtwhore.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is puur eigengeilerij en aandachtwhore.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Maar daarin verschillen we duidelijk heel erg.
Of een moeder en een dochterquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou. Ik hoef niet van mn pa te weten, als ik die had that is, of hij en hoe hij vrouwen neukt.
That is just wrong.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of een moeder en een dochterEigen ervaring ja
![]()
Mooi zo, ik heb de streams uit, maar overweeg ze aan te gooien nuquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef arneaux het volgende:. Jeroen is zo lam als een konijn man.
Ik denk dat ze het gesprek wel boeiend vindt. Ze probeert ook steeds vanalles te vragen aan de mannen. Aandachtswhore is direct zo negatief en heeft ze ook niet nodig. Krijgt ze al genoeg denk ik. Maar goed, dit wordt een welles/nietes discussie ben ik bang.quote:
Ik denk dat hij het nog zou doen ook, met z'n vader erbij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Als we nou s met zn 3en over jou heengaan?! Dan weten we meteen wat je leuk vindt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |