Nope, ik ben voornamelijk mensenschuw en met een redenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ben jij zon 'gekke spontane meid'.
.
Mail je msn s.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik ben voornamelijk mensenschuw en met een redenMysterieus heh
![]()
Erg mysterieusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Heeft iedereen MSN ofzo??? Ik heb dat klere programma meteen in de trashcan geflikkerd.quote:
Hoe heet je postduif?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen MSN ofzo??? Ik heb dat klere programma meteen in de trashcan geflikkerd.
Je bent een kloonquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
![]()
Jij bent een mens tochquote:
Oh, dus haar reguliere account post *NOG* meer dan die 40 berichten per dag?quote:
Ik ben 'm eigenlijk alweer zatquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke sig trouwens. Nirvana is wel okee
Ben jij een kloon van Flugel?!quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent een mens tochNee, dus, nothing personal
![]()
Idd, ik heb jou en al die duizenden aanbidders waar ik mijn nek over breek dagelijksquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een vrouw als Morwen heeft geen msn nodig![]()
Uit de kont van Flugel kunnen wel 6 klonen gemaakt wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Flugel?!.
.
Scrippy, botje..whatever... als die mods tegenwoordig zijn kloons van mij.quote:
Hohohohohoho!!!! Wij zijn het eens wat betreft Micheline. Ik vind Micheline een hele leuke uitstraling hebben. Maar voor de rest zijn de zusjes winnaars.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo. Ik vind Sabrina nog wel leuk, maar Monique kan ik echt niet aanhoren. Dus als it's not me it was me eerst schrijft dat we het eens zijn, dan zet ik dat bij deze even recht
En ja, eerste baco is net op. Tweede wordt net naast me neer gezet.
Fok is gewoon een hoax!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Scrippy, botje..whatever... als die mods tegenwoordig zijn kloons van mij.![]()
Iedereen was tégen Lieske. Dat was de voornaamste reden denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef it_was_me het volgende:
Ik kon lieske niet uitstaan. Ik snap ook totaal niet wat jij zo leuk vond aan haar
pssst.... ik ben in mijn vrije tijd ook nog Tong80quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hohohohohoho!!!! Wij zijn het eens wat betreft Micheline. Ik vind Micheline een hele leuke uitstraling hebben. Maar voor de rest zijn de zusjes winnaars.
Ik kon lieske niet uitstaan. Ik snap ook totaal niet wat jij zo leuk vond aan haar
Ik was helemaal niet tegen Lieske of tegen Milica, enige nuancering is wel nodig nu. Scan, je weet nu toch zo inmiddels wel dat de meerderheid zwijgend is?????quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen was tégen Lieske. Dat was de voornaamste reden denk ik.
Milica gaat ook een beetje die kant op ben ik bang.
Dat was je toch alquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
Willen jullie me weer paranoia hebben?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
pssst.... ik ben in mijn vrije tijd ook nog Tong80
helemaaal mee eens, 1 van die zussies moet gewoon winnenquote:
En de andere nummer 2.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
helemaaal mee eens, 1 van die zussies moet gewoon winnen![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Dat doen andere wel even voor je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
. En ik maakte nog geeneens een statement.
Nope, degene die wint is totaal anders dan andere jaren. Marcel of Hildequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik vind t knap dat je 2 mensen in post kan zetten die ik echt voor geen meter moet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, degene die wint is totaal anders dan andere jaren. Marcel of Hilde![]()
nee joh geen Hilde, dat drankorgel alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meid!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat doen andere wel even voor je.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er dat ik niet weet van Morwen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij had meegedaan had je gegarandeerd gewonnen, want ik had me rot ge-smst voor je.
Heb jij t gehoord?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Addi het volgende:
Heeft niemand het gestook van E10 over Tijn gehoord?
wat dan vertel............quote:
Ik heb niks gehoord.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wat dan vertel............
Hahahhahahaquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t knap dat je 2 mensen in post kan zetten die ik echt voor geen meter moet.
nope, ik zit de zusjes te kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Addi het volgende:
Heeft niemand het gestook van E10 over Tijn gehoord?
Tja...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
Wat is er dat ik niet weet van Morwen?
Is ze een kloon van ijsmeis dan?!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...![]()
wat bied je voor die naaktfoto's?
En terecht, alleen ga ik dat huis nooit in, ik ga nog liever gewoon doodquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij had meegedaan had je gegarandeerd gewonnen, want ik had me rot ge-smst voor je.
Waarom zit jij er dan ook niet inquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hahahhahaha![]()
Spraakmakend moet het zijn tochDat gaat niet lukken met Mon, Marcia, Milica en Jeroen
![]()
Voor het eerst dat ik het eens ben met etienne.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Addi het volgende:
Vertelde aan Marcel en Jeroen dat hij Tijn helemaal doorheeft,het is een té berekenent figuur volgens hem en E10 denkt dat Tijn erg ver gaat komen omdat hij populair is bij de mensen.
Watjequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, alleen ga ik dat huis nooit in, ik ga nog liever gewoon doodGeen sex, geen ruzies.....Man, dan ga ik dood, dood zeg ik je
![]()
![]()
I Wishquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is ze een kloon van ijsmeis dan?!.
Het is geen hoax, het is een complotquote:
Dromenvanger.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
I Wish![]()
En van wie ben jij een kloon![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Addi het volgende:
Dat smerige uithoren van dat E10'tje was ook erg vies,het onzekere mannetje wilde even weten of Milica wel wilde pijpen.
Ik denk dat Etienne van te voren ook heeft nagedacht over dit soort zinnen en in overleg met zijn vader vonden ze het beiden een zeer passend imago. Al shet voor hem werkt, kan het ook voor jou werken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef arneaux het volgende:
Ik doe volgend jaar ook mee. En dan zeg ik dat ik de zwakkeren opzoek in een discotheek, daar vervolgens wat drank in giet zodat ze makkelijk worden. Of lijkt jullie dat niet echt verstandig?
Vertel me niet dat je de cover van de Playboy nog niet hebt gezien deze weekquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is er dat ik niet weet van Morwen?
Het werkt met jouw sletje toch ook voor je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Etienne van te voren ook heeft nagedacht over dit soort zinnen en in overleg met zijn vader vonden ze het beiden een zeer passend imago. Al shet voor hem werkt, kan het ook voor jou werken.
Ik vertegenwoordig zo'n beetje driekwart van Ned. Degenen die er nu inzitten zijn watjes en hebben niks te verbergenquote:
I do really need an image.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Etienne van te voren ook heeft nagedacht over dit soort zinnen en in overleg met zijn vader vonden ze het beiden een zeer passend imago. Al shet voor hem werkt, kan het ook voor jou werken.
Je gaat vast ver komenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef arneaux het volgende:
Ik doe volgend jaar ook mee. En dan zeg ik dat ik de zwakkeren opzoek in een discotheek, daar vervolgens wat drank in giet zodat ze makkelijk worden. Of lijkt jullie dat niet echt verstandig?
Uit welke klonenboom ben jij nou weer gevallenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Addi het volgende:
I know.....we know...but she???
Pauperblad.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je de cover van de Playboy nog niet hebt gezien deze week
Het werkt so far voor Etiėnne.quote:
Dit is zijn manier om te laten horen dat hij er ook iets van af weet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:28 schreef Addi het volgende:
Dat smerige uithoren van dat E10'tje was ook erg vies,het onzekere mannetje wilde even weten of Milica wel wilde pijpen.
Toch zou ik wel willen weten hoe het nu werkelijk is om daar te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig zo'n beetje driekwart van Ned. Degenen die er nu inzitten zijn watjes en hebben niks te verbergenSaaaaaaaaaaaai dus
![]()
Hm dat weet ik niet hoor! Tijn speelt het anders en heeft bij Mo in bed gelegenquote:
Die dikke heeft ook echt allang bij Sabrina in bed gelegen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hm dat weet ik niet hoor! Tijn speelt het anders en heeft bij Mo in bed gelegen![]()
Dat is wel een topic waard. Momentquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Toch zou ik wel willen weten hoe het nu werkelijk is om daar te zijn![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die dikke heeft ook echt allang bij Sabrina in bed gelegen.
maar die heeft ook geen wortel waar je nou niet meteen van onder de indruk raakt, wat ie aan vet extra heeft heeft ie aan leuter in moeten leveren zeg maarquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die dikke heeft ook echt allang bij Sabrina in bed gelegen.
Ach welnee, vroeg of laat sodemietert hij eruit.quote:
Met name zoet helpt als je een beetje down bent.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef n1ek het volgende:
ze hebben wel een snoepfobie jezus en maar kanen, maarja misschien omdat ik er niet zo van hou
Als ik het zo vanuit mijn stoel mag beoordelen: saaiquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:33 schreef nomen_nescio het volgende:
Toch zou ik wel willen weten hoe het nu werkelijk is om daar te zijn![]()
Je verveelt je inderdaad helemaal de teringtyftus volgens mij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik het zo vanuit mijn stoel mag beoordelen: saai
Het was ook meer sarasme Nirvanesigmens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach welnee, vroeg of laat sodemietert hij eruit.
ja maar zij kunnen er uren over praten bij wijze van spreken en er echt helemaal gek van worden, maarja dat is ook een beetje hun ding =)quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Met name zoet helpt als je een beetje down bent.
Dat doet suiker met je En kleurstofquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja maar zij kunnen er uren over praten bij wijze van spreken en er echt helemaal gek van worden, maarja dat is ook een beetje hun ding =)
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het was ook meer sarasme Nirvanesigmens.
Jack Spijkerman humor is kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |