Is dat nou écht belangrijk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
Gaat Rik nog zijn travestieten-gedoe aandoen?
Dan zet je t geluid uit en kijk je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Tissik het volgende:
Potver, van mij mogen ze die hele moulin rouge nu tot marmelade vermalen!Ik vond het altijd een prachtnummer, maar ik kan het niet meer aanhoren hoe dat nummer nu al wekenlang (en vanavond nonstop) wordt vernaggeld, en begin er nu een onwijze pesthekel aan te krijgen.
![]()
Kappe nâh!![]()
True that. Sabrina ziet er ook nog goed geconserveerd uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef Canisfire het volgende:
Je kan trouwens zeggen wat je wil maar Monique die 15 jaar ouder is dan Michellene kan nog prima mee bij dit dansje.
Die is dan ook pas 27 he )quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
True that. Sabrina ziet er ook nog goed geconserveerd uit.
Ja waarom doet die niet gewoon mee?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Janine komt ff heeeel erg enthousiast doen..
Semih was even met Egbert een soort voorbespreking en oefeningetje doen voor een clownsnummer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die is dan ook pas 27 he )
Waar zijn Tijn Egbert en Semih btw ?
Heb Tijn en Semih de hele avond nog niet gezien![]()
Ja is dat mijn schuld?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja waarom doet die niet gewoon mee?
Moet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef Kinga het volgende:
Morgen moet er toch geneukt worden na hun performance thingy? Zijn er vast een paar die het niet kunnen houden dan...
Tijn is bonen aan t tellen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Canisfire het volgende:
Of zit Tijn met Anton in de tuin?
Marlies rijdt 'm ervanaf. Dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB0809116.jpg]afbeelding][/URL]
Dan komt hij op zeker in aanmerking voor een oscar-nominatie!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:39 schreef Canisfire het volgende:
Het zou toch echt leuk zijn als rik gewoon op vrouwen zou vallen en gewoon een acteur was.
welke gebruik je dan?... want bij mij heb ik na 2 sec steeds een dat ie effe halt houdt...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
Die van mij werken.
Geef 'm die Oscar nou, als je toch bezig bent!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan komt hij op zeker in aanmerking voor een oscar-nominatie!![]()
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
welke gebruik je dan?... want bij mij heb ik na 2 sec steeds een dat ie effe halt houdt...
Ok. Ik neem Christina.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
http://www.tarvalanion.net/Clips/Moulin.html
Sabrina ziet er heel erg okay uit op deze cap.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Wat ziet Monique toch raar uit op deze cap, is van de eerste dag....
Dan is er meteen niets meer over. Neem je van een taart ook altijd meteen het grootste stuk?quote:
Waarom zou ik t slechter moeten hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is er meteen niets meer over. Neem je van een taart ook altijd meteen het grootste stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |