Belgie wordt niet in zijn geheel verlicht, dat kan ik je echt verzekeren. Ik kom zelf regelmatig in België en dat is 1 grote ramp. Zeker bij de B-wegen is het erg sfeerverlagend geregeld allemaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk dat Rik een aantal dingen door elkaar haalt. Belgie is overigens wel het enige europese land waarvan de snelwegen volledig verlicht zijn, dat klopt. Maar ik denk niet dat belgie daardoor meer licht genereert dan pakweg een flink grote stad in amerika of azie. Dus ik denk niet dat belgie het enige land ter wereld is waar je deverlcihting kan zien vanuit de ruimte.
Zo'n satelliet hangt wat dichter op de aarde dan de maan hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel
Kijk maar op google earth, je ziet heel duidelijk een verbinding lopen van NH naar Friesland.
Nou, volgens mij is belgie toch echt wel te onderscheiden!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:50 schreef Frank-NL het volgende:
Knappe jongen die hier Belgie nog uitpikt: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/7/72/Lichtvervuiling.jpg
Uiteraard, maar het is toch 1 grote lichtvlek daar?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is belgie toch echt wel te onderscheiden!!
dat klopt, maar de verbinding is DUIDELIJK, dus volgens mij kan je het vanaf de maan ook zien. Ik heb het ook ooit ergens gelezen, maar zou bij god niet meer weten waar en wanneer... zal eens ff op google kijken of ik er iets over kan vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zo'n satelliet hangt wat dichter op de aarde dan de maan hoor
Ja dat zeker, en er zijn plekken die nog veel lichter zijn voor zover ik dat kan overzienquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:56 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is toch 1 grote lichtvlek daar?
Zie de OP.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat klopt, maar de verbinding is DUIDELIJK, dus volgens mij kan je het vanaf de maan ook zien. Ik heb het ook ooit ergens gelezen, maar zou bij god niet meer weten waar en wanneer... zal eens ff op google kijken of ik er iets over kan vinden
klikquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat klopt, maar de verbinding is DUIDELIJK, dus volgens mij kan je het vanaf de maan ook zien. Ik heb het ook ooit ergens gelezen, maar zou bij god niet meer weten waar en wanneer... zal eens ff op google kijken of ik er iets over kan vinden
Ja, de Randstad o.a., een van de meest verlichte plekken op aarde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat zeker, en er zijn plekken die nog veel lichter zijn voor zover ik dat kan overzien
edit: even vetgedrukt wat ik precies wil rectificerenquote:De Chinese Muur: wel of niet zichtbaar vanuit de ruimte?
De Chinese basisschoolboekjes worden herschreven. Tot nu toe meldden ze trots dat de Afsluitdijk en de Chinese Muur de enige menselijke bouwwerken zijn die je vanuit de ruimte zonder optische hulpmiddelen kunt zien. Maar China's eerste astronaut Yang Liwei, die op 15 oktober 2003 een paar rondjes om de aarde maakte, heeft de muur niet kunnen ontdekken, hoe goed hij ook keek.
Dat was even schrikken voor de Chinese regering. Propaganda is bepaald geen vies woord in het Verre Oosten, maar het ministerie van onderwijs wil toch niet dat de jongste generatie Chinezen opgevoed wordt met onjuiste informatie. Aan de uitgever van het lesmateriaal is al gevraagd om de gewraakte passage te schrappen.
Als de Chinese Muur onzichtbaar is, betekent dat dan dat de Nederlandse Afsluitdijk het enige menselijke bouwwerk is dat je vanuit een baan om de aarde kunt zien? Op basis van het Chinese curriculum zou je dat haast gaan geloven, maar het klopt niet. Ja, de Afsluitdijk is te zien - Nederlands eerste astronaut Wubbo Ockels heeft er een prachtige foto van gemaakt - maar er zijn talloze andere bouwwerken zichtbaar vanaf een paar honderd kilometer hoogte.
Het begint natuurlijk met het kunstlicht van steden, snelwegen, havens en vliegvelden, waardoor de nachthelft van de aarde omgetoverd wordt in een flonkerende kerstboom. Brede snelwegen en kanalen zijn soms ook overdag zichtbaar, als kaarsrechte lijntjes in het landschap. En alle shuttle-astronauten maken er een sport van om de piramiden van Gizeh te ontwaren, wat bij lage zonnestand doorgaans geen probleem is.
Als dat allemaal wél lukt, waarom is de Chinese Muur dan níet te zien? Aan de lengte ligt het niet: van oost naar west meet het eeuwenoude bouwwerk 6700 kilometer. Nee, het heeft voornamelijk te maken met de geringe breedte (5 meter), het kronkelige verloop, en het lage contrast met de omgeving: de muur heeft nagenoeg dezelfde tint als het omringende landschap.
Of heeft Liwei slechte ogen? Eugene Cernan, commandant van de Apollo 17, beweert dat de Chinese Muur wél te zien is, als je maar precies weet waar je moet kijken. Ook Ed Lu, die vorig jaar zes maanden aan boord van het International Space Station verbleef, zegt dat de Chinese Muur onder bepaalde omstandigheden wel degelijk zichtbaar is.
Cernan deed zijn uitspraak vorige week zondag in een interview met de Straits Times, een Singaporese krant. Volgens Cernan is ook het kleine eilandje Singapore vanuit de ruimte te zien. Misschien heeft Liwei toch niet goed gekeken, of schort er iets aan zijn geografische kennis. André Kuipers moet het volgende maand nog maar eens proberen.
Over één ding zijn alle deskundigen het wél eens: vanaf de maan, op een kleine vierhonderdduizend kilometer afstand, is met het blote oog geen enkel spoor van de mens zichtbaar op de blauwe planeet aarde. Zelfs de Afsluitdijk niet.
ik had het dan ook over de SNELwegen van belgie, die als enige in europa volledig verlicht zijn. De afsluitdijk is wel degelijk zichtbaar vanuit de ruimte, alleen niet vanaf de maan volgens mijn laatste postquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Belgie wordt niet in zijn geheel verlicht, dat kan ik je echt verzekeren. Ik kom zelf regelmatig in België en dat is 1 grote ramp. Zeker bij de B-wegen is het erg sfeerverlagend geregeld allemaal.
Vanuit de ruimte kun je écht niet de afsluitdijk zien. Dat ding is zóveel kleiner dan de Chineze Muur, die ook niet te zien is, volgens Wikipedia.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:00 schreef muizemeis het volgende:
rectificatie!! gezocht op google: afsluitdijk zichtbaar vanaf maan, dit was de eerste link
[..]
Je blijft retificeren.quote:Over één ding zijn alle deskundigen het wél eens: vanaf de maan, op een kleine vierhonderdduizend kilometer afstand, is met het blote oog geen enkel spoor van de mens zichtbaar op de blauwe planeet aarde. Zelfs de Afsluitdijk niet.
Ja, dat is dus gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik had het dan ook over de SNELwegen van belgie, die als enige in europa volledig verlicht zijn. De afsluitdijk is wel degelijk zichtbaar vanuit de ruimte, alleen niet vanaf de maan volgens mijn laatste post
quote:
Ik begreep t verkeerd. Sorry.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]dat WAS de rectificatie... geef alleen aan waarop ik gezocht heb zodat iedereen die link terug kan vinden indien gewenst
Maar nu weer ontopic: wat zijn ze weer lekker huiselijkbezig met zn allen!!
Nooit. Als Tijn écht zo is als hij doet voorkomen that is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:06 schreef natronic het volgende:
Wanneer gaat Tijn de Milf neuquen
geen probleem, voor de duidelijkheid heb ik het ff vetgedrukt in die postquote:
hetzelfde als altijd, niksquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:19 schreef arneaux het volgende:
Wat gebeurt er?
ze hebben dr verteld dat dr haar zo mooi zatquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:20 schreef Day het volgende:
Oh, Janine is alweer terug, dus?
Geen opdracht, geen sancties, niks?
Jammer!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef scanman01 het volgende:
edit: dubbel
Dan gaat ze gewoon lopen janken dat er vanalles pijn doet en dan krijgt ze gewoon weer rookwaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef muizemeis het volgende:
LOL Janine heel vriendelijk een aardig tegen Egbert: heb je genoegte roken, moet ik wat voor je pakken? Ik hoor het wel als je iets nodig hebt!!
Mag lijen dat Hilde straks deksel op dr neus krijgt: "jij hebt het rantsoen voor twee dagen gisteren al opgerookt!!"
hahahahaha
????' wtf............. al zou dat zo zijn wat gaat hem dat aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef Kinga het volgende:
Egbert vraagt of Mon en Tijn gezoend hebben!
Maar niet nadat er een slaande ruzie heeft plaatsgevondenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan gaat ze gewoon lopen janken dat er vanalles pijn doet en dan krijgt ze gewoon weer rookwaar.
nou niet meer.quote:
Ik ben er ook erg bang voor. De andere zorgen nog voor "vermaak" of dragen een geheim mee. (Hilde)quote:schatje (Moderator) - vrijdag 8 september 2006 @ 14:19
En toch denk ik dat Micheline een maandag de klos is.
Micheline zorgt imo voor meer vermaak dan marcel hoor, wat heeft die laatste nou helemaal toe te voegen?? mIcheline kan nog voor 'spannende' scenes in bed zorgen of voor knetterende ruzies met vriendje waarnaar kiss&makeup volgtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg bang voor. De andere zorgen nog voor "vermaak" of dragen een geheim mee. (Hilde)
Marcel/Hilde= roddel/stokenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Micheline zorgt imo voor meer vermaak dan marcel hoor, wat heeft die laatste nou helemaal toe te voegen?? mIcheline kan nog voor 'spannende' scenes in bed zorgen of voor knetterende ruzies met vriendje waarnaar kiss&makeup volgt
Ik zou ook gek worden als ik de man van Monique was of de vriendin van Tijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:38 schreef muizemeis het volgende:
Ik dacht echt dat Monique haar zonden zat te over denken in die stoel zo in haar eentje... maar gezien hoe ze nu weer innig met Tijn zit heeft ze vast besloten dat men het thuis wel trekt....
Ik zou dat toch puur onplezierig vinden hoor zoals die twee met elkaar om gaan... tenminste, als ik de achterblijvende partner van een van beide was!!
Te? Ze zitten een beetje bij elkaar!?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook gek worden als ik de man van Monique was of de vriendin van Tijn
Maar je hebt toch wel genegenheid nodig... alleen vind ik dit wel te..
Ik mis waarschijnlijk net die stukjes dat er iets uit Marcel zn mond komt... maar voor roddelen heeft Hilde Marcel toch niet nodig dacht ik zoquote:
Ze slapen met elkaar, liggen héél dicht tegen elkaar aan.. dat vind ik toch wel te hoor als er verder niks is..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Te? Ze zitten een beetje bij elkaar!?
Ik zou toch eerder gaan twijfelen als ik iets Sabrina zou hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef neferhone het volgende:
ja ik zou ook twijvelen aan mijn relatie als ik haar partner was
absoluut!! een knuffel of een zoen af en toe vind ik stukken minder bedreigend dan de intimiteit die nu ontstaat/ontstaan is tussen tijn en monique..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze slapen met elkaar, liggen héél dicht tegen elkaar aan.. dat vind ik toch wel te hoor als er verder niks is..
Hmm. MIsschien ben ik te jong om dat te kunnen inschatten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
absoluut!! een knuffel of een zoen af en toe vind ik stukken minder bedreigend dan de intimiteit die nu ontstaat/ontstaan is tussen tijn en monique..
welk geheimquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg bang voor. De andere zorgen nog voor "vermaak" of dragen een geheim mee. (Hilde)
Marcel en vermaakquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef berney het volgende:
[..]
heeft meer met gevoel te maken dan met leeftijd denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hmm. MIsschien ben ik te jong om dat te kunnen inschatten.
Dat is ook wel zo. Persoonlijk zou ik hier niet echt wakker van liggen als man van Monique zijnde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heeft meer met gevoel te maken dan met leeftijd denk ik
Toch snap ik monique niet hoor, ze weet toch zelf ook wel dat zodra je het huis uit bent, weer in de echte wereld, dat het dan heel anders is??
die schijnt een scharrel te hebben opgedaan vlak voor ze het huis in kwam geloof ik...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef neferhone het volgende:
sabrina heeft toch geen relatie
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Janine ligt weer eens opgebaard,
Nou ze geeft duidelijk aan dat ze het zelf ook niet weet.. als ze al (voor de grap misschien) zegt dat ze misschien ook straks niet meer getrouwd is.. dan weet ik het ook niet hoor.. denk dat je je dan wel degelijk bewust bent wat er gebeurd..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wie weet heeft Mo wel afspraken met haar man gemaakt over dit soort dingen, hopelijk gaat Bridget hem ermee confronteren maandag
Maar ik denk dat de man van monique dat dus wel doet... ze zei net nietvoor niets dat zij straks ookniet meer getrouwd is... dus blijkbaar is hij het type wat dit niet op prijs kan stellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Persoonlijk zou ik hier niet echt wakker van liggen als man van Monique zijnde.
dan moet ze slim zijn en afstand nemen... hoe denk je dat het voor haar kinderen is als zij elke avond BB kijken en zien dat mama met een andere vent zo intiem is dat papa schreeuwend en scheldend door het huis loopt??quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef Kinga het volgende:
Monique zit echt in de knoop met haarzelf...
Misschien was die relatie al niet zo diep.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet dat je zo snel iets voor iemand anders kan voelen.. hoe diep is je relatie thuis dan denk ik...
Ik schakel nu net in. Wat zeitieeee?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef Kinga het volgende:
OMG Tijn, uit respect voor Rob....COME ON MAN!
Ja dat zou goed kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien was die relatie al niet zo diep.
Wie is Rob?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef Kinga het volgende:
OMG Tijn, uit respect voor Rob....COME ON MAN!
Ook al is de relatie wel diep, de bliksem kan zo maar inslaan. In het dagelijks leven komt dat niet zo vaak voor want dan bind je, asl het goed is, de kat niet op deze manier op het spek. Maar als je elkaar ligt en je hebt geen ontact met thuis en wel continue contact met die ander??quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet dat je zo snel iets voor iemand anders kan voelen.. hoe diep is je relatie thuis dan denk ik...
Rik doet geen flikker in dat huis.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:50 schreef schatje het volgende:
Rik bemoeit zich er ook niet echt mee. Die slaapt, rookt of is de kapper aan het uithangen.
Denk ook niet dat Tijn het zou pikken als Rik en iets van zei..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:50 schreef schatje het volgende:
Rik bemoeit zich er ook niet echt mee. Die slaapt, rookt of is de kapper aan het uithangen.
Precies, ik denk dat haar man Rob dat ook wel snapt en dat dit maar tijdelijk is, zodra Monique uit het huis gaat dan zal het vanzelf allemaal weer loslopen verwacht ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
Dat is het effect van opgesloten worden in een huis... In de buitenwereld zou dat echt anders gaan...
Het is niet wat ie zegt. Meer de lichaamstaal. Monique aaien over haar gezicht enzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik schakel nu net in. Wat zeitieeee?
Dat denk ik dus ook, dat de relatie al op springen stond en ze daarom het huis in is gegaan misschien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien was die relatie al niet zo diep.
Ik kan het ook wel begrijpen, dat is het niet maar ik denk dan wel.. je moet een keuze maken.. of je laat het zo of je neemt afstand..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ook al is de relatie wel diep, de bliksem kan zo maar inslaan. In het dagelijks leven komt dat niet zo vaak voor want dan bind je, asl het goed is, de kat niet op deze manier op het spek. Maar als je elkaar ligt en je hebt geen ontact met thuis en wel continue contact met die ander??
Kan snel gaan dan lijkt mij.
Behalve als het dan al té heftig is. Tijn is niet okee bezig vind ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat haar man Rob dat ook wel snapt en dat dit maar tijdelijk is, zodra Monique uit het huis gaat dan zal het vanzelf allemaal weer loslopen verwacht ik
Als die rob idd zo is, waarom zou monique zich dan zo zorgen maken?? Blijkbaar weet zij heel goed wat ze voelt voor wie en of dat wel of niet in de haak is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat haar man Rob dat ook wel snapt en dat dit maar tijdelijk is, zodra Monique uit het huis gaat dan zal het vanzelf allemaal weer loslopen verwacht ik
I agree.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve als het dan al té heftig is. Tijn is niet okee bezig vind ik
Ja dat ben ik helemaal met je eens, dat snap ik ook niet van monique... die laat het maar op zn beloop, terwijl zij heel goed aan tijn aan zou kunnen geven wat wel en wat niet kan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel begrijpen, dat is het niet maar ik denk dan wel.. je moet een keuze maken.. of je laat het zo of je neemt afstand..
Er zijn kinderen in het spel. Wat moeten die wel denken als ze hun mams zo op televisie zien?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, is het een keertje sex, drugs en rock 'n roll, dan vinden de dames hier het weer niet kunnen....
Nou dan begrijp je me verkeerd, ik vind het in het echte leven niet kunnen maar zo op beeld geniet ik mee hoe ze hun leven overhoop gooien hoor. Dat is het risico van het vak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, is het een keertje sex, drugs en rock 'n roll, dan vinden de dames hier het weer niet kunnen....
Bedoel je daarmee sowieso iedere mams die zoiets doet... of alleen een mams die nog steeds met paps getrouwd is?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Er zijn kinderen in het spel. Wat moeten die wel denken als ze hun mams zo op televisie zien?
Niet alleen de dames hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat mij om de kinderen. Als dat niet het geval was geweest had ik er niet zoveel moeite mee gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee sowieso iedere mams die zoiets doet... of alleen een mams die nog steeds met paps getrouwd is?
ja wil eik veel liever het super interressante gesprek volgen van rik en zn volgelingen over haarkleuringen... dat is pas entertaining!!quote:
Ik bedoel of je het net zo erg had gevonden voor de kinderen als pa en ma al gescheiden waren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Het gaat mij om de kinderen. Als dat niet het geval was geweest had ik er niet zoveel moeite mee gehad.
Persoonlijk denk ik dat het voor jonge kinderen altijd genant is als je je vader of moeder dat soort acties ziet uitvoeren, hoe je thuis situatie ook is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel of je het net zo erg had gevonden voor de kinderen als pa en ma al gescheiden waren.
Wat mij betreft is dat een groot verschil namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:02 schreef Spablauw het volgende:
Was het niet Mon. die Sab. in de eerste week waarschuwde voor Etienne, dat ze moest uitkijken, dat ze thuis meekijken!?
Nee, dan had ik het duidelijk minder erg gevonden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel of je het net zo erg had gevonden voor de kinderen als pa en ma al gescheiden waren.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het voor jonge kinderen altijd genant is als je je vader of moeder dat soort acties ziet uitvoeren, hoe je thuis situatie ook is.
Dat vond ik ook wel héél erg vreemd dat ze niet wist aan welke kant van het bed ze sliep..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef Tissik het volgende:
Tsja, maar Monique wist na een week in het BB-huis al niet eens meer aan welke kant van haar man ze al 12,5 jaar slaapt? Kon ze met geen mogelijkheid meer zeggen. Ook was ze al haar zen-oefeningen na een week vergeten. Ik heb soms het idee dat er iets flink schort aan haar geheugen?
Precies, zij gebruikt haar ziekte.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan gaat ze gewoon lopen janken dat er vanalles pijn doet en dan krijgt ze gewoon weer rookwaar.
dat kan leuk wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef muizemeis het volgende:
Ja!! Hilde geeft aandat ze zomeen met janine in conclaaf moet over sigaretten!!
ze is gewoon een kindvrouwtje en hebben kinderen niet een net iets anders werkzaam korte termijn geheugen??quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef Tissik het volgende:
Tsja, maar Monique wist na een week in het BB-huis al niet eens meer aan welke kant van haar man ze al 12,5 jaar slaapt? Kon ze met geen mogelijkheid meer zeggen. Ook was ze al haar zen-oefeningen na een week vergeten. Ik heb soms het idee dat er iets flink schort aan haar geheugen?
Ja. Te nouwe voorhuid en kon niet goed plassen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
is Etienne besneden? zei die dat nou?
Klopt wel... maar of je daar rekening mee moet gaan houden? Kinderen vinden het idee dat hun ouders nog steeds seks hebben al genant.quote:
ahhhquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Te nouwe voorhuid en kon niet goed plassen.
Klopt, hij heeft er 5 weken last van gehad. Hij dacht dat ie dood zou gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
ze hebben wel erg veel weggehaald, weer een mysterie opgelostquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
achjeequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft er 5 weken last van gehad. Hij dacht dat ie dood zou gaan.
Okee, ik kop hem wel even in.... Hebben ze zeker perongeluk te veel weggesneden!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, ik kop hem wel even in.... Hebben ze zeker perongeluk te veel weggesneden!
Nou ik zou me er persoonlijk nu ook niet prettig onder voelen als ik mn ouders zoiets zag doen op nationale tv, dat klopt. Maar kan het wel accepteren dat het zo is en het fijn vinden voor ze dat het nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt wel... maar of je daar rekening mee moet gaan houden? Kinderen vinden het idee dat hun ouders nog steeds seks hebben al genant.
O mijn God wat een enge pic.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Janine ligt weer eens opgebaard, waarschijnlijk overdenkt ze wat er in de DGK gezegd is want gelul over haar haar geloof ik niet.
vind er niets nis mee zelfs beterquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
Wat weet jij van het spierziekteverhaal van Hilde? Denk jij dat t verzonnen is?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef MissJ. het volgende:
Hilde gaat een flauwekul gesprek aan met Janine en dan komt zo de peukenvraag. Ik denk dat Janine zo die sigaretten geeft. Zitten wij te hopen op een bitchfight geeft zei ze gewoon af.
er is altijd hoop..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef MissJ. het volgende:
Hilde gaat een flauwekul gesprek aan met Janine en dan komt zo de peukenvraag. Ik denk dat Janine zo die sigaretten geeft. Zitten wij te hopen op een bitchfight geeft zei ze gewoon af.
Ik heb ook niet gezegd dat ik het stom vind ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:12 schreef neferhone het volgende:
[..]
vind er niets nis mee zelfs beter
tsk valt me vies van hilde tegen... eerder vandaag leek het er nog op dat ze zat aan te sturen op een confrontatie... lijkt me geweldig, janine tegen hildequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef MissJ. het volgende:
Gisteren zei ze dat ze dat niet zou doen, nou maar hopen dat ze woord houdtquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef MissJ. het volgende:
Het is bekend dat de mensen die in het BB huis zitten genegenheid bij elkaar gaan zoeken, en vaak verliefd worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze slapen met elkaar, liggen héél dicht tegen elkaar aan.. dat vind ik toch wel te hoor als er verder niks is..
In zon discussie zouden ze allebei verliezen denk ik. Hilde gaat irritante grapjes maken en Janine ontlopft zó erg dat er geen pijl meer op te trekken is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tsk valt me vies van hilde tegen... eerder vandaag leek het er nog op dat ze zat aan te sturen op een confrontatie... lijkt me geweldig, janine tegen hilde
Ik zet in op janine, denk dat die beter overeind kan blijven en verbaal sterker is dan hilde. Hilde kan alleen dat ene versje over hoe zielig ze wel niet is en dan is de koek op.
Of de peuken dan, in dit geval
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik het stom vind ofzo
Klopt, maar is het niet zo dat de meeste mensen denken dat zij het heel anders zouden doen in het huis en dat hunzelf zoiets nooooit zou overkomen??quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Het is bekend dat de mensen die in het BB huis zitten genegenheid bij elkaar gaan zoeken, en vaak verliefd worden.
Kan me niet voorstlelen dat ze beide nooit BB hebben gekeken.
Jah, zat er aan te komen.... ze verdienen nix met bb6...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
Even een melding tussendoor: Vanaf nu dien je te betalen als je een filmpje op de BB site terug wilt zien van Talpa
waar? schat dit schat dat?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Konnnnnnfrrrrronnnnnnntaaaatttttttiiiieeeeeeeee!!!!!!!
Maar om dan meteen ZOVEEL weg te halen, daar kan geen vrouw vrolijk van worden denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
als vrouw zijnde zeg ik besneden is beter
![]()
Het is absoluut hygienischer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
![]()
Niet slim dan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Klopt, maar is het niet zo dat de meeste mensen denken dat zij het heel anders zouden doen in het huis en dat hunzelf zoiets nooooit zou overkomen??
Ik ben man en moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Maar om dan meteen ZOVEEL weg te halen, daar kan geen vrouw vrolijk van worden denk ik![]()
Nou geef mij maar een besneden man!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben man en moet er niet aan denken
Dat geschuur over je eikel de hele dag. Lijkt me niet prettig.
Godallemachtig, als ik kapper zou zijn zou ik dat niet kappen ja. Maak je tochnog wat van dat kapsel, zit er zo'n hoofd onder!! Niet echt reclame hequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080936.jpg]afbeelding][/URL]
Ik gun het je van hartequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een besneden man!!!![]()
E10 is nog vrijgezel, interesse?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
E10 is nog vrijgezel, interesse?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
LOL je hebt besneden en je hebt AFgesneden, je moet wel het verschil leren kennen hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
E10 is nog vrijgezel, interesse?
Zeker weten. Laat die vrouwen hun clit dan ook maar open en bloot leggen de hele dag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
Ik zou me ook niet laten besnijden denk ik. Het is dan opeens zó gevoelig.
Wie weet hoe fijn je het zou vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
IIIIEEEEUUUUWWWW!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Laat die vrouwen hun clit dan ook maar open en bloot leggen de hele dag.
ja maar de sex wordt er toch echt beter opquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
Que hygiene is het natuurlijk veel beter. Ik snap dan alleen niet hoe t dan is met de sex enzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie weet hoe fijn je het zou vinden
Dat is een mening, geen feitquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja maar de sex wordt er toch echt beter op![]()
![]()
![]()
Hoe kan het toch dat ik dat pas hoor als jij het al gepost heb??quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Marcia tegenEggie: Ik heb gedroomd dat je weer last van je hart kreeg....![]()
De mééste dromen zijn bedrog....quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Marcia tegenEggie: Ik heb gedroomd dat je weer last van je hart kreeg....![]()
Als je nu al snel klaar komt kun je het denk ik beter niet doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Que hygiene is het natuurlijk veel beter. Ik snap dan alleen niet hoe t dan is met de sex enzo..
Pssst, niet verklappen, ik post vanuit het BB huis...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat ik dat pas hoor als jij het al gepost heb??![]()
geluid van je streams ff omdraaienquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat ik dat pas hoor als jij het al gepost heb??![]()
I rest my casequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
IIIIEEEEUUUUWWWW!!!
het idee alleen al![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, niet verklappen, ik post vanuit het BB huis...
Dr komt gewoon geen mes in de buurt van me leuter, de eerste die mij besnijdt castreer ik persoonlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja maar de sex wordt er toch echt beter op![]()
![]()
![]()
Omdat de eikel meer blootstaat aan wrijving van kleding,minder beschermd is, ben je na verloop van tijd iets minder gevoelig enkun je het neuken dus langer volhouden voor je klaarkomt. Voor mensen die heel snel klaar komen kan dit een handig middeltje zijn, mannen die het van nature allang kunnen volhouden wordt met klem aangeraden zich niet te laten besnijden.... op een bepaald moment moet het wel weer stoppen hequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Que hygiene is het natuurlijk veel beter. Ik snap dan alleen niet hoe t dan is met de sex enzo..
Lijkt me geen zak uit te maken. In erectie gaat de voorhuid sowieso al naar achter en komt de eikel zo goed als bloot. Volgens mij is het verschil minimaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je nu al snel klaar komt kun je het denk ik beter niet doen.
Dat denk ik wel inderdaad. Het gevoel gaat behoorlijk weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Omdat de eikel meer blootstaat aan wrijving van kleding,minder beschermd is, ben je na verloop van tijd iets minder gevoelig enkun je het neuken dus langer volhouden voor je klaarkomt.
Die anderen zijn nog laterquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
geluid van je streams ff omdraaien
precies die twee andere aan en uit dus
Je hoefde mij niet meer te overtuigen hoor, ik hou van alles erop en eraan zeg maarquote:
voor Jeroen zeker nie nee...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:25 schreef schatje het volgende:
Zo, Jeroen zei dat er niets meer is als je eenmaal dood bent.
Mensen gaan er maar vanuit er iets is. Ik denk dat het op een bepaalde manier een soort rust en veiligheid geeft. Ik weet alleen niet of Jeroen met zijn uitspraak dat bedoelde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:25 schreef schatje het volgende:
Zo, Jeroen zei dat er niets meer is als je eenmaal dood bent.
Hummieeeeeeeee!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, niet verklappen, ik post vanuit het BB huis...
bedankt................denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers van besnijdenissen...
Amen to that!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Dr komt gewoon geen mes in de buurt van me leuter, de eerste die mij besnijdt castreer ik persoonlijk![]()
jawel maakt wel uit gevoel is anders maar dat geld dan voor een vrouwquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me geen zak uit te maken. In erectie gaat de voorhuis sowieso al naar achter en komt de eikel zo goed als bloot. Volgens mij is het verschil minimaal.
[..]
Dat denk ik wel inderdaad. Het gevoel gaat behoorlijk weg.
ow... nee dan heb ik geen ideequote:
Lekker belangrijkl. Het gaat toch indirect over de streams? Als we hier nou over vrachtwagens hadden zitten praten had ik je gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef Frank-NL het volgende:
Dit is nog meer offtopic aan het raken dan de afsluitdijk discussie
de streams lopen +- 5 min achter... geloof ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow... nee dan heb ik geen idee
moeten de streams van ver komen ofzo??
Ja, dat de afsluitdijk niet vanaf de maan te zien is ook, maar toen kwam er ook een boze modquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lekker belangrijkl. Het gaat toch indirect over de streams? Als we hier nou over vrachtwagens hadden zitten praten had ik je gelijk gegeven.
Ze hebben het er even over gehad, dus gaan wij door op datgene wat we op de streams hebben gehoord. Zéér ontopic volgens mij. Commentaar op de streamsquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef Frank-NL het volgende:
Dit is nog meer offtopic aan het raken dan de afsluitdijk discussie
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow... nee dan heb ik geen idee
moeten de streams van ver komen ofzo??
snikkelsnijderquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:31 schreef MadMaster het volgende:
E10 heeft aangegeven dat 'ie bij de snikkelsnijder is geweest en dat onderwerp wordt hier nog even nader onder de loep genomen.
Zolang Day niet ingrijpt, mag dat........
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:31 schreef MadMaster het volgende:
E10 heeft aangegeven dat 'ie bij de snikkelsnijder is geweest en dat onderwerp wordt hier nog even nader onder de loep genomen.
Zolang Day niet ingrijpt, mag dat........
Ze heeft al gehad van Janinequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Heb Hillie de hamvraag over de peuken nou al gesteld?
Meen je niet!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef BONG4002 het volgende:
Even een melding tussendoor: Vanaf nu dien je te betalen als je een filmpje op de BB site terug wilt zien van Talpa
ja eentje toch?? of heeft ze alweer een eigen pakje vol??quote:
wat een watje die sjaan, maar wacht maar, nog een paar dagen en dan zijn die peuken echt wel op, want ze roken alsof de voorraad oneindig isquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:34 schreef schatje het volgende:
Zo, Jeroen gaat zelfs terug in de tijd, naar het jaar 1400. Iets met een verkrachte vrouw.
hij is een goed voorbeeld van een dom blondequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hoe dat er staat.
. Niemand heeft Jeroen echt hoog zitten he.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Titel voor het volgende topic: Moon was die Tijn...
Is Egbert ook besneden??quote:
Ja, en het zag er gisteren zo veelbelovend uit, Hilda zei dat ze wel kon janken omdat er niets te roken was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja eentje toch?? of heeft ze alweer een eigen pakje vol??
Bah bah bah, wat nou BB dit jaar kneppelhard... gezworen vijanden laten elkaar niets te kort komen, dat lijkt toch helemaal nergens op??
* zet geluid maar even aan dan *quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t echt een leuk gesprek nu.
Klopt. Heb ik me ook erg aan gestoord. Bovendien is de 1ste helft van de film gewoon porno.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:38 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft het over Hostel. Slechte film. Jongeren die Duits spreken in Nederland.
die film was echt sick, "You could spend all your money in there" een uitspraak die ik nooit meer vergeten zalquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:38 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft het over Hostel. Slechte film. Jongeren die Duits spreken in Nederland.
Ik heb de keywords op IMDB even bekeken. Is absoluut een film die ik NIET wil zien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik me ook erg aan gestoord. Bovendien is de 1ste helft van de film gewoon porno.
He Sonigue, wat is dat voor een proggie????quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:40 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/8-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Sterke verhalen...
De film is werkelijk tenenkrommend. Jammer dat Tarantino daaraan zn naam heeft verleend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de keywords op IMDB even bekeken. Is absoluut een film die ik NIET wil zien.
vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:42 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
He Sonigue, wat is dat voor een proggie????![]()
ja dat was mij ook opgevallen maar voor de rest vond ik de film wel grappigquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:38 schreef schatje het volgende:
ziet er netjes uit!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zelf even inelkaar geflanst http://members.chello.nl/ptbuys/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |