Micheline zorgt imo voor meer vermaak dan marcel hoor, wat heeft die laatste nou helemaal toe te voegen?? mIcheline kan nog voor 'spannende' scenes in bed zorgen of voor knetterende ruzies met vriendje waarnaar kiss&makeup volgtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg bang voor. De andere zorgen nog voor "vermaak" of dragen een geheim mee. (Hilde)
Marcel/Hilde= roddel/stokenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Micheline zorgt imo voor meer vermaak dan marcel hoor, wat heeft die laatste nou helemaal toe te voegen?? mIcheline kan nog voor 'spannende' scenes in bed zorgen of voor knetterende ruzies met vriendje waarnaar kiss&makeup volgt
Ik zou ook gek worden als ik de man van Monique was of de vriendin van Tijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:38 schreef muizemeis het volgende:
Ik dacht echt dat Monique haar zonden zat te over denken in die stoel zo in haar eentje... maar gezien hoe ze nu weer innig met Tijn zit heeft ze vast besloten dat men het thuis wel trekt....
Ik zou dat toch puur onplezierig vinden hoor zoals die twee met elkaar om gaan... tenminste, als ik de achterblijvende partner van een van beide was!!
Te? Ze zitten een beetje bij elkaar!?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook gek worden als ik de man van Monique was of de vriendin van Tijn
Maar je hebt toch wel genegenheid nodig... alleen vind ik dit wel te..
Ik mis waarschijnlijk net die stukjes dat er iets uit Marcel zn mond komt... maar voor roddelen heeft Hilde Marcel toch niet nodig dacht ik zoquote:
Ze slapen met elkaar, liggen héél dicht tegen elkaar aan.. dat vind ik toch wel te hoor als er verder niks is..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Te? Ze zitten een beetje bij elkaar!?
Ik zou toch eerder gaan twijfelen als ik iets Sabrina zou hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:39 schreef neferhone het volgende:
ja ik zou ook twijvelen aan mijn relatie als ik haar partner was
absoluut!! een knuffel of een zoen af en toe vind ik stukken minder bedreigend dan de intimiteit die nu ontstaat/ontstaan is tussen tijn en monique..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze slapen met elkaar, liggen héél dicht tegen elkaar aan.. dat vind ik toch wel te hoor als er verder niks is..
Hmm. MIsschien ben ik te jong om dat te kunnen inschatten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
absoluut!! een knuffel of een zoen af en toe vind ik stukken minder bedreigend dan de intimiteit die nu ontstaat/ontstaan is tussen tijn en monique..
welk geheimquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg bang voor. De andere zorgen nog voor "vermaak" of dragen een geheim mee. (Hilde)
Marcel en vermaakquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:33 schreef berney het volgende:
[..]
heeft meer met gevoel te maken dan met leeftijd denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hmm. MIsschien ben ik te jong om dat te kunnen inschatten.
Dat is ook wel zo. Persoonlijk zou ik hier niet echt wakker van liggen als man van Monique zijnde.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heeft meer met gevoel te maken dan met leeftijd denk ik
Toch snap ik monique niet hoor, ze weet toch zelf ook wel dat zodra je het huis uit bent, weer in de echte wereld, dat het dan heel anders is??
die schijnt een scharrel te hebben opgedaan vlak voor ze het huis in kwam geloof ik...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:44 schreef neferhone het volgende:
sabrina heeft toch geen relatie
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:35 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Janine ligt weer eens opgebaard,
Nou ze geeft duidelijk aan dat ze het zelf ook niet weet.. als ze al (voor de grap misschien) zegt dat ze misschien ook straks niet meer getrouwd is.. dan weet ik het ook niet hoor.. denk dat je je dan wel degelijk bewust bent wat er gebeurd..quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wie weet heeft Mo wel afspraken met haar man gemaakt over dit soort dingen, hopelijk gaat Bridget hem ermee confronteren maandag
Maar ik denk dat de man van monique dat dus wel doet... ze zei net nietvoor niets dat zij straks ookniet meer getrouwd is... dus blijkbaar is hij het type wat dit niet op prijs kan stellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Persoonlijk zou ik hier niet echt wakker van liggen als man van Monique zijnde.
dan moet ze slim zijn en afstand nemen... hoe denk je dat het voor haar kinderen is als zij elke avond BB kijken en zien dat mama met een andere vent zo intiem is dat papa schreeuwend en scheldend door het huis loopt??quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:47 schreef Kinga het volgende:
Monique zit echt in de knoop met haarzelf...
Misschien was die relatie al niet zo diep.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet dat je zo snel iets voor iemand anders kan voelen.. hoe diep is je relatie thuis dan denk ik...
Ik schakel nu net in. Wat zeitieeee?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef Kinga het volgende:
OMG Tijn, uit respect voor Rob....COME ON MAN!
Ja dat zou goed kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien was die relatie al niet zo diep.
Wie is Rob?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef Kinga het volgende:
OMG Tijn, uit respect voor Rob....COME ON MAN!
Ook al is de relatie wel diep, de bliksem kan zo maar inslaan. In het dagelijks leven komt dat niet zo vaak voor want dan bind je, asl het goed is, de kat niet op deze manier op het spek. Maar als je elkaar ligt en je hebt geen ontact met thuis en wel continue contact met die ander??quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet dat je zo snel iets voor iemand anders kan voelen.. hoe diep is je relatie thuis dan denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |