quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Maar om dan meteen ZOVEEL weg te halen, daar kan geen vrouw vrolijk van worden denk ik![]()
Nou geef mij maar een besneden man!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben man en moet er niet aan denken
Dat geschuur over je eikel de hele dag. Lijkt me niet prettig.
Godallemachtig, als ik kapper zou zijn zou ik dat niet kappen ja. Maak je tochnog wat van dat kapsel, zit er zo'n hoofd onder!! Niet echt reclame hequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080936.jpg]afbeelding][/URL]
Ik gun het je van hartequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een besneden man!!!![]()
E10 is nog vrijgezel, interesse?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
E10 is nog vrijgezel, interesse?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef itsme het volgende:
[..]
LOL je hebt besneden en je hebt AFgesneden, je moet wel het verschil leren kennen hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
E10 is nog vrijgezel, interesse?
Zeker weten. Laat die vrouwen hun clit dan ook maar open en bloot leggen de hele dag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
Ik zou me ook niet laten besnijden denk ik. Het is dan opeens zó gevoelig.
Wie weet hoe fijn je het zou vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
IIIIEEEEUUUUWWWW!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Laat die vrouwen hun clit dan ook maar open en bloot leggen de hele dag.
ja maar de sex wordt er toch echt beter opquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
Que hygiene is het natuurlijk veel beter. Ik snap dan alleen niet hoe t dan is met de sex enzo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie weet hoe fijn je het zou vinden
Dat is een mening, geen feitquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja maar de sex wordt er toch echt beter op![]()
![]()
![]()
Hoe kan het toch dat ik dat pas hoor als jij het al gepost heb??quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Marcia tegenEggie: Ik heb gedroomd dat je weer last van je hart kreeg....![]()
De mééste dromen zijn bedrog....quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Marcia tegenEggie: Ik heb gedroomd dat je weer last van je hart kreeg....![]()
Als je nu al snel klaar komt kun je het denk ik beter niet doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Que hygiene is het natuurlijk veel beter. Ik snap dan alleen niet hoe t dan is met de sex enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |