hetzelfde als altijd, niksquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:19 schreef arneaux het volgende:
Wat gebeurt er?
ze hebben dr verteld dat dr haar zo mooi zatquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:20 schreef Day het volgende:
Oh, Janine is alweer terug, dus?
Geen opdracht, geen sancties, niks?
Jammer!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef scanman01 het volgende:
edit: dubbel
Dan gaat ze gewoon lopen janken dat er vanalles pijn doet en dan krijgt ze gewoon weer rookwaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef muizemeis het volgende:
LOL Janine heel vriendelijk een aardig tegen Egbert: heb je genoegte roken, moet ik wat voor je pakken? Ik hoor het wel als je iets nodig hebt!!
Mag lijen dat Hilde straks deksel op dr neus krijgt: "jij hebt het rantsoen voor twee dagen gisteren al opgerookt!!"
hahahahaha
????' wtf............. al zou dat zo zijn wat gaat hem dat aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef Kinga het volgende:
Egbert vraagt of Mon en Tijn gezoend hebben!
Maar niet nadat er een slaande ruzie heeft plaatsgevondenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan gaat ze gewoon lopen janken dat er vanalles pijn doet en dan krijgt ze gewoon weer rookwaar.
nou niet meer.quote:
Ik ben er ook erg bang voor. De andere zorgen nog voor "vermaak" of dragen een geheim mee. (Hilde)quote:schatje (Moderator) - vrijdag 8 september 2006 @ 14:19
En toch denk ik dat Micheline een maandag de klos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |