Dat vond ik ook wel héél erg vreemd dat ze niet wist aan welke kant van het bed ze sliep..quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef Tissik het volgende:
Tsja, maar Monique wist na een week in het BB-huis al niet eens meer aan welke kant van haar man ze al 12,5 jaar slaapt? Kon ze met geen mogelijkheid meer zeggen. Ook was ze al haar zen-oefeningen na een week vergeten. Ik heb soms het idee dat er iets flink schort aan haar geheugen?
Precies, zij gebruikt haar ziekte.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan gaat ze gewoon lopen janken dat er vanalles pijn doet en dan krijgt ze gewoon weer rookwaar.
dat kan leuk wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef muizemeis het volgende:
Ja!! Hilde geeft aandat ze zomeen met janine in conclaaf moet over sigaretten!!
ze is gewoon een kindvrouwtje en hebben kinderen niet een net iets anders werkzaam korte termijn geheugen??quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:05 schreef Tissik het volgende:
Tsja, maar Monique wist na een week in het BB-huis al niet eens meer aan welke kant van haar man ze al 12,5 jaar slaapt? Kon ze met geen mogelijkheid meer zeggen. Ook was ze al haar zen-oefeningen na een week vergeten. Ik heb soms het idee dat er iets flink schort aan haar geheugen?
Ja. Te nouwe voorhuid en kon niet goed plassen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
is Etienne besneden? zei die dat nou?
Klopt wel... maar of je daar rekening mee moet gaan houden? Kinderen vinden het idee dat hun ouders nog steeds seks hebben al genant.quote:
ahhhquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Te nouwe voorhuid en kon niet goed plassen.
Klopt, hij heeft er 5 weken last van gehad. Hij dacht dat ie dood zou gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
ze hebben wel erg veel weggehaald, weer een mysterie opgelostquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
achjeequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft er 5 weken last van gehad. Hij dacht dat ie dood zou gaan.
Okee, ik kop hem wel even in.... Hebben ze zeker perongeluk te veel weggesneden!quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, ik kop hem wel even in.... Hebben ze zeker perongeluk te veel weggesneden!
Nou ik zou me er persoonlijk nu ook niet prettig onder voelen als ik mn ouders zoiets zag doen op nationale tv, dat klopt. Maar kan het wel accepteren dat het zo is en het fijn vinden voor ze dat het nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt wel... maar of je daar rekening mee moet gaan houden? Kinderen vinden het idee dat hun ouders nog steeds seks hebben al genant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |