Bedoel je daarmee sowieso iedere mams die zoiets doet... of alleen een mams die nog steeds met paps getrouwd is?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Er zijn kinderen in het spel. Wat moeten die wel denken als ze hun mams zo op televisie zien?
Niet alleen de dames hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, is het een keertje sex, drugs en rock 'n roll, dan vinden de dames hier het weer niet kunnen....
Het gaat mij om de kinderen. Als dat niet het geval was geweest had ik er niet zoveel moeite mee gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee sowieso iedere mams die zoiets doet... of alleen een mams die nog steeds met paps getrouwd is?
ja wil eik veel liever het super interressante gesprek volgen van rik en zn volgelingen over haarkleuringen... dat is pas entertaining!!quote:
Ik bedoel of je het net zo erg had gevonden voor de kinderen als pa en ma al gescheiden waren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Het gaat mij om de kinderen. Als dat niet het geval was geweest had ik er niet zoveel moeite mee gehad.
Persoonlijk denk ik dat het voor jonge kinderen altijd genant is als je je vader of moeder dat soort acties ziet uitvoeren, hoe je thuis situatie ook is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel of je het net zo erg had gevonden voor de kinderen als pa en ma al gescheiden waren.
Wat mij betreft is dat een groot verschil namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:02 schreef Spablauw het volgende:
Was het niet Mon. die Sab. in de eerste week waarschuwde voor Etienne, dat ze moest uitkijken, dat ze thuis meekijken!?
Nee, dan had ik het duidelijk minder erg gevonden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel of je het net zo erg had gevonden voor de kinderen als pa en ma al gescheiden waren.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het voor jonge kinderen altijd genant is als je je vader of moeder dat soort acties ziet uitvoeren, hoe je thuis situatie ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |