...ja erg he.....maar voorlopig weten ze het niet....en ze gaan niet voor niets op tv...???quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heeft er nou nog niemand door dat wij niet veel beter zijn? Wat zitten we hier nou te doen? Juist we roddelen over de bewoners.
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
Er heeft vast niemand geluid aan staan bij dit kippenhok
[afbeelding]
Geluid overal uit nu.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Jawel hoor, maar niet van alle streams tegelijk natuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Ja precies, ik geniet ervan maar om dan te roepen hoe erg het is dat de bewoners roddelen . (beetje dubbel dan)quote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ja erg he.....maar voorlopig weten ze het niet....en ze gaan niet voor niets op tv...???
Echt wel.. lig altijd in een deuk om die zusjesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Coraatje het volgende:
ik kan het nog aan (geluid van de zusjes)
wat zeggen ze als je depresief bent en je drinkt dan verergerd datquote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Rica het volgende:
Monique schiet in een dipje geloof ik
Hehe dat dacht ik eerst ook... maar dan zijn het wel super actrices die zelfs dronken goed kunnen acteren... dus weet wel zeker dat ze gewoon echt zo zijn...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef MissJ. het volgende:
Zusje:"Ik weet niet wat wodka is, dit of dit....Oh waar wodka opstaat?
Die zusjes zijn actrices, dit kan echt niet geloofwaardig blijven.
Er zijn er tweequote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Fronsertje het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik..wie ben ik? de winaar mag nog een uurtje opblijven..
In dit huis kun je dan uit meerdere kiezen, ik ga voor Janinequote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Fronsertje het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik..wie ben ik? de winaar mag nog een uurtje opblijven..
komen nog welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat belachelijke T-shirt uit
En we hebben een winnaar!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
In dit huis kun je dan uit meerdere kiezen, ik ga voor Janine
Echt welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Kinga het volgende:
Check die kop van Marlies.....obvious gewoon...
Goed spul hoor die rum-colaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Kinga het volgende:
Nu kan Hilde wel opeens bewegen..
POSITIVEquote:
Waarom? Ik vind 'm wel okee hoor!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Egbert is ook een stoorzender. Opzouten ouwe. Ga naar bed.
Is dat niet de definitie van kampers?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
Kampers hebben meer feest dan die zeikerds
Dag damequote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Egbert is ook een stoorzender. Opzouten ouwe. Ga naar bed.
Die erowid site is goed jaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
POSITIVE
* relaxation
* mood lift, happiness, giddiness
* talkativeness
* lowered inhibitions / reduced social anxiety
* analgesia (kills pain)
http://www.erowid.org/chemicals/alcohol/alcohol_effects.shtml
dan hoop ik dat ze van die negatieve dingen die er ook op stana niks mee krijgtquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
POSITIVE
* relaxation
* mood lift, happiness, giddiness
* talkativeness
* lowered inhibitions / reduced social anxiety
* analgesia (kills pain)
http://www.erowid.org/chemicals/alcohol/alcohol_effects.shtml
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef Kinga het volgende:
Waarom gaan Marlies en Tijn niet ff apart....grrr
Wel heeeeeeeeeeel lang geleden dat we avond aan avond aan de pc en tv gekluisterd zaten he?quote:
Ze bedoelt waarschijnlijk omdat hij haar sfeer bepaald.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef flugeltje het volgende:
Tijn mag niet teleurgesteld in zichzelf gekeerd zijn
Omdat hij de sfeer zo bepaald, dus ieder ander mag down zijn behalve Tijn?
dat vind ik dan weer niks ,ben bang dat ze de spanning tussen hem en monique verbreekt ook al heeft monique een man ,ik vind die spanning wel leukquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
Oke Marlies, en gaan! En vertellen dat je verliefd op hem bent
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef schatje het volgende:
Marlies is gewoon een jaloers kreng omdat Tijn meer met Monique optrekt dan met haar.
je bent me net voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:05 schreef Rica het volgende:
Als ze haar shirt nog meer laat afzakken valt haar boob eruit.
Dat máken ze hem....quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef Inca het volgende:
Tijn denkt wel dat hij het mannetje is in huis.
Kun je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:07 schreef Fronsertje het volgende:
Dit gesprek heeft 2 niveaus...
verder zijn er ook geenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef Inca het volgende:
Tijn denkt wel dat hij het mannetje is in huis.
ja ik zie het ook niet echt ,zoals hij zelf zegt moet hij dan 24 uur vrolijke jantje zijn om de groep te vermaken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef n1ek het volgende:
Als iemand ff wil liggen of alleen wil zijn ga daar in godsnaam niet een punt van maken. Je zit al 24 uur per dag met elkaar.
Tijn is gewoon een zeikerd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Tijn gelijk heeft hoor... Marlies wil hem nu min of meer verbieden om zichzelf te zijn. Hij probeert zich terug te trekken om te voorkomen dat z'n stemming op anderen overslaat.... En dat mag dus niet.
Tijn kan inderdaad zo doorgaan voor cabaratierquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft toch wel het hoofd van een komiek hoor
[afbeelding]
hahah zou het ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef Kinga het volgende:
Marlies draait er gewoon om heen. Daarom snapt Tijn er geen reet van!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef flugeltje het volgende:
Dit is écht zo'n gesprek wat je met je partner hebt
Omdat ie ff pissed is?quote:
Ik vind de uitspraken van hem en van Semih het meest adremquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tijn kan inderdaad zo doorgaan voor cabaratier
Hij heeft z'n kop en geaardheid iig mee![]()
Ze wil hem claimen. Ze is totally in love met hem. Ze wil nu duidelijkheid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit gaat ook helemaal niet over Tijn. Dit gaat over Marlies en wat zij wilt.
Gelukkig beginnen steeds meer mensen hem door te krijgenquote:
Ja zodra het gesprek het karakter van een stelletje kreeg wat aan het kibbelen was had ze haar zin.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef flugeltje het volgende:
Dit is écht zo'n gesprek wat je met je partner hebt
Uhm dat weet ie bestwel alleen zijn mensen nou eenmaal verschillend en wil hij dan wel is ff alleen zijn en komen er mensen hem constant storen wat hem stoort, dat zit in je of nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft er last van dat hij 3 weken opgesloten zit en aan de schijt is, dus hij wil begrip. Tijn snapt niet dat ze allemaal al 3 weken opgesloten zitten.
Laat aan duidelijkheid niks te wensen over..dunkt me...quote:
Ze vraagt nu echt om een kus, in die houdingquote:
Daar vraagt ze al vanaf het begin van het gesprek omquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vraagt nu echt om een kus, in die houding
Micheline, Marlies en Monique.... Hj houdt van de letter M ... en houdt er niet van op één 'paard' te wedden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef flugeltje het volgende:
Tijn, je hoeft alleen maar voorover te buigen nu. Marlies blij en Monique gaat dat echt niet tof vinden
of gewoon niet willenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar vraagt ze al vanaf het begin van het gesprek om![]()
Mannen kunnen soms zo blind zijn
Dit gaat Monique niet leuk vinden maar als ze er wat aan wil doen moet ze zelf een move makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef flugeltje het volgende:
Monique gaat dat echt niet tof vinden
Misschien oostindisch blind.quote:
Of ze hebben het wel door en houden de boel een beetje af...om meerdere redenen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar vraagt ze al vanaf het begin van het gesprek om![]()
Mannen kunnen soms zo blind zijn
Hij houdt niet van Milica :p die haat ie eerderquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline, Marlies en Monique.... Hj houdt van de letter M ... en houdt er niet van op één 'paard' te wedden.
Precies wat ik dacht ja. Zo langzamerhand kunnen we vaststellen dat niet Etienne de player is in het huis.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
Tijn, als je nou toch wedt op 2 paarden, kan je beter op dit paard wedden, want die andere is getrouwd.![]()
Dus aktie in het huisquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Dit gaat Monique niet leuk vinden maar als ze er wat aan wil doen moet ze zelf een move maken
En dan hebben we Marcia ook nog. Maar daar houdt niemand van.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij houdt niet van Milica :p die haat ie eerder![]()
Ik zal het even aan Hummie doorgeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef flugeltje het volgende:
Dus aktie in het huis![]()
Die verhaallijn is natuurlijk veel leuker. Tijn en Marlies samen, Tijn vanbinnen nog gekker op Monique. Monique jaloers, maar dat mag eigenlijk helemaal niet, want ze is getrouwd.
Voilá een heuse soap![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan hebben we Marcia ook nog. Maar daar houdt niemand van.
niet alleende player hilde is trouwens marcel aan het inpalmen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht ja. Zo langzamerhand kunnen we vaststellen dat niet Etienne de player is in het huis.
as big brother turnsquote:
Omdat het ten tijden van haar 'aanname' even uit was. BB weet misschien niet dat het nu weer aan is blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef Frank-NL het volgende:
Vreemd dat op de BB site staat dat Marcia single is als ze al vanaf haar 16e dezelfde gozer heeft.
Geloof maar dat je dan alsnog jaloers kan zijn hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef n1ek het volgende:
Ik denk niet dat Monique jaloers is, ze vindt Tijn wel leuk maar op een andere manier. Ze heeft thuis een man en kids dus dan moet er heel wat gebeuren om echt jaloers te worden...spanning is wat anders
Driehoeksverhoudingen zijn altijd smullenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus aktie in het huis![]()
Die verhaallijn is natuurlijk veel leuker. Tijn en Marlies samen, Tijn vanbinnen nog gekker op Monique. Monique jaloers, maar dat mag eigenlijk helemaal niet, want ze is getrouwd.
Voilá een heuse soap![]()
Nou, Tijn playert er toch aardig wat af met Micheline, Marlies en Monique. Eerst was Micheline de enige meid in huis voor wie hij iets zou kunnen voelen. Daarna bleek het opeens Monique te zijn... en dan is Marlies er ook nog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat het probleem is dat er juist géén echte player in het huis is. Nu is het precies allemaal net niks.
Het standaard receptquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef Djep het volgende:
Gek he, wat alcohol en zo'n ommeslag daar
![]()
Ze heeft Tijn al een paar keer gecorrigeert toen hij wat verder gingquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geloof maar dat je dan alsnog jaloers kan zijn hoor
Als ik 'm niet kan hebben, dan niemand.... Of iets in die richting.
Hij past daar perfect tussen hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef schatje het volgende:
Tijn, ga in godsnaam weg bij die kampers.
Toen hij haar wilde kussen. Toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze heeft Tijn al een paar keer gecorrigeert toen hij wat verder ging
Dat bedoel ik eigenlijk. Als hij al de player in het huis moet zijn.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Tijn playert er toch aardig wat af met Micheline, Marlies en Monique. Eerst was Micheline de enige meid in huis voor wie hij iets zou kunnen voelen. Daarna bleek het opeens Monique te zijn... en dan is Marlies er ook nog.
wanner dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ik ken dat soort types als Tijn, kunnen niet kiezen tussen vriendschap of meer. Ze gaan zo vriendschappelijk met vrouwen om dat die wel verliefd móeten worden. En dat heeft de kerel in kwestie dan niet door.... Ik zie hem niet als player, het is niet iets bewust volgens mij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Tijn playert er toch aardig wat af met Micheline, Marlies en Monique. Eerst was Micheline de enige meid in huis voor wie hij iets zou kunnen voelen. Daarna bleek het opeens Monique te zijn... en dan is Marlies er ook nog.
Maar iets doén ho maar, dus we gooien de kasthomo-theorie nog niet helemaal overboord.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat leek er wel op ja, maar ze zeggen ook vaak zat tegen elkaar dat ze ff afstand moeten nemenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen hij haar wilde kussen. Toch?
Klopt, toen trok ze haar hoofd weg. Keek hem doordringend aan en zei:"Nee"quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen hij haar wilde kussen. Toch?
Monique ziet hetzelfde in Tijn als Sabrina in Etienne ziet denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
of amicaal ingesteldquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique ziet hetzelfde in Tijn als Sabrina in Etienne ziet denk ik.
Beide zullen waarschijnlijk verbaasd zijn aandacht te krijgen van veel jongere knullen.
Zeker weten van niet. Helemaal niet omdat hij 'gek' werd op 2 onbereikbare vrouwen (komt dat even goed uit)... en de derde vrouw (Marlies) alleen zag als een coole gast met lang haar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar iets doén ho maar, dus we gooien de kasthomo-theorie nog niet helemaal overboord.
ik begreep juist dat zij ook die spanning voelde en daarom wilde dat hij iets afstand zou houdenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Klopt, toen trok ze haar hoofd weg. Keek hem doordringend aan en zei:"Nee"
Ik vind het wel opvallend dat ze in een nuchter gesprek nog nooit heeft gezegd dat het toch nooit wat kan worden of iets in die trend.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef schatje het volgende:
Etiënne weer met dat slappe geouwehoer.
Monique werkt op een sportschool en ziet er goed uit. Die maakt dat dagelijks mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide zullen waarschijnlijk verbaasd zijn aandacht te krijgen van veel jongere knullen.
Waar ze de volgende dag weer op terugkwamen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik begreep juist dat zij ook die spanning voelde en daarom wilde dat hij iets afstand zou houden
Nou dat zal best zo zijn als je buiten bent maar als je in zo een huis zit is dat toch heel anders.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef n1ek het volgende:
Ik denk niet dat Monique jaloers is, ze vindt Tijn wel leuk maar op een andere manier. Ze heeft thuis een man en kids dus dan moet er heel wat gebeuren om echt jaloers te worden...spanning is wat anders
Kan ik me wel voorstellen... van mannen van dik in de dertig ja. Maar van twintigers kan ik dat helemaaaaal niet voorstellen. Zeker niet als je ook eenmaal weet wat voor type ze is. Ik kan absoluut niet tegen die kinderachtige types.... en al helemaal niet tegen die barbie stem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Monique werkt op een sportschool en ziet er goed uit. Die maakt dat dagelijks mee.![]()
dat ze de spanning voelde of dat hij afstand moest houden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waar ze de volgende dag weer op terugkwamen.
Dat hij afstand moest houden, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat ze de spanning voelde of dat hij afstand moest houden?
Je kan ook altijd switchen naar Janine die klaagt dat Nederlanders krenten zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Wishjuh het volgende:
pfff ik word gek van dat gelul van E10... andere groep streamen plz cameramensen!
graag! Ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Ymke het volgende:
Kan iemand Hilde niet doodmaken?
eh ik ben 35 als ik ga stappen zijn het meestal de jongere gasten die op me afkomen en dan ook nog onder de 20 dat ik zelf denk waar gaat dit heen schijnt ook in de mode te zijn he oudere vrouwen en jonge mannenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen... van mannen van dik in de dertig ja. Maar van twintigers kan ik dat helemaaaaal niet voorstellen. Zeker niet als je ook eenmaal weet wat voor type ze is. Ik kan absoluut niet tegen die kinderachtige types.... en al helemaal niet tegen die barbie stem.
mischien zie ik het verkeerd, maar volgens mij is Tijn erg correct naar de dames toe en absoluut niet opdringerigquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dat leek er wel op ja, maar ze zeggen ook vaak zat tegen elkaar dat ze ff afstand moeten nemen
VRE-SE-LIJK he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Fronsertje het volgende:
hilde schuipschuit...alchol derin en alles is weer 100%...sterf
Precies, ik zie op de sportschool dit gedrag ook erg vaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eh ik ben 35 als ik ga stappen zijn het meestal de jongere gasten die op me afkomen en dan ook nog onder de 20 dat ik zelf denk waar gaat dit heen schijnt ook in de mode te zijn he oudere vrouwen en jonge mannen
is toch lekker zo'n jong pikkiequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eh ik ben 35 als ik ga stappen zijn het meestal de jongere gasten die op me afkomen en dan ook nog onder de 20 dat ik zelf denk waar gaat dit heen schijnt ook in de mode te zijn he oudere vrouwen en jonge mannen
Dan ben jij vast geen Monique type. Ik had het niet alleen over uiterlijk hè... hoewel ik Monique een erg oud hoofd vind hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hmjah dat had ik ook geprobeert... maar naar daar wordt ik dus niet vrolijker van... Janine...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kan ook altijd switchen naar Janine die klaagt dat Nederlanders krenten zijn.
Ze is ook alleen de sloeberwijn van de Aldi gewend. Die proeft niet eens joh..quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:35 schreef golfer het volgende:
De manier alleen al hoe Hilde die enorme glazen wijn vasthoudt.
Rode wijn behoor je te zippen en niet naar binnen te slurpen, tokkie.
De regie wordt ook moe van Tijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:36 schreef Koen66 het volgende:
Waarom staan er 2 camera's op Marcia en Janine en geen enkele op het groepje Tijn/Marlies??![]()
Ik ben het weer met je eens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik stoor me iedere dag meer aan Hilde. Eigenlijk moet Marcel eruit vanwege saaiheid, maar ik hoop echt op Hilde
Ik geloof dat ik net op tijd inschakel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline, Marlies en Monique.... Hj houdt van de letter M ... en houdt er niet van op één 'paard' te wedden.
even correct antwoord als ze boven de 20 zijn ben ik niet vies van de aandacht (lees echt aandacht) maar ben nog steeds (al 12,5 jaar) bij me vriendquote:
Maar met Hilde erin is streamen echt té storend, dus alleen maar viooruitgang als ze weg is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben het weer met je eens.
Maar als Marcel er in blijft en Hilde eruit gaat is het weer saaier...
ik ook maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:36 schreef Ymke het volgende:
Ik neem ook nog maar een wijntje , beetje meeleven enzo![]()
Goh, dat lees ik nu.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De delen waar ik het niet mee eens ben, heb ik even weggeknipt uit je bericht.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Coos het volgende:
Marlies is maar een sloerie die gewoon geil is op Tijn en het niet kan hebben dat een "oudere vrouw" meer in de gunst valt.
Inderdaad, heb net weer 10 minuten ingezapt maar ben het zo moe dat ik snel weer wegga.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar met Hilde erin is streamen echt té storend, dus alleen maar viooruitgang als ze weg is.
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef n1ek het volgende:
Wie schreeuwt er zo hard?! :|
Wie denk jequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef n1ek het volgende:
Wie schreeuwt er zo hard?! :|
Ik hoop het echt maandag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar met Hilde erin is streamen echt té storend, dus alleen maar viooruitgang als ze weg is.
Zie je dat op cam 5 ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Tijn is naast Monique gaan zitten en Marlies kruipt bij 'm op schoot. Ze gaat voor de aanval nu
dus ik schakel te laat in??quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De delen waar ik het niet mee eens ben, heb ik even weggeknipt uit je bericht.
Hoorde zon schorre vrouwen steam in dr microfoon krijsenquote:
Is maar beter zo denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog maar één wens... en dat is dat Marcia eens een keer te veel drinkt en los gaat.
Gaat denk ik nooit gebeuren tijdens deze BB
the horrorquote:
Joh?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef schatje het volgende:
Jeroen is ook echt een kansloos figuur.
Geen muziek zou me echt opbreken, maar BB zet dan waarschijnlijk Borsato aan ofzo, dan maar geen muziekquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef flugeltje het volgende:
euh BB, mogen we alsjeblieft échte muziek....
Er gaat drank in in ieder geval dus wie weet !!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog maar één wens... en dat is dat Marcia eens een keer te veel drinkt en los gaat.
Gaat denk ik nooit gebeuren tijdens deze BB
Kan er bij frontale confrontatie even het streamnummer vermeld worden, jàh???quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie je dat op cam 5 ofzo
edit: lamaar.. ik zie hem al.
Het is net zo'n speeldoosje wat je vroeger had, je draait 'm op en dan begint het te dansen en te zingen. Bij Hilde moet er alleen échte brandstof inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |