De regie wordt ook moe van Tijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:36 schreef Koen66 het volgende:
Waarom staan er 2 camera's op Marcia en Janine en geen enkele op het groepje Tijn/Marlies??![]()
Ik ben het weer met je eens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik stoor me iedere dag meer aan Hilde. Eigenlijk moet Marcel eruit vanwege saaiheid, maar ik hoop echt op Hilde
Ik geloof dat ik net op tijd inschakel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline, Marlies en Monique.... Hj houdt van de letter M ... en houdt er niet van op één 'paard' te wedden.
even correct antwoord als ze boven de 20 zijn ben ik niet vies van de aandacht (lees echt aandacht) maar ben nog steeds (al 12,5 jaar) bij me vriendquote:
Maar met Hilde erin is streamen echt té storend, dus alleen maar viooruitgang als ze weg is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben het weer met je eens.
Maar als Marcel er in blijft en Hilde eruit gaat is het weer saaier...
ik ook maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:36 schreef Ymke het volgende:
Ik neem ook nog maar een wijntje , beetje meeleven enzo![]()
Goh, dat lees ik nu.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique ziet hetzelfde in Tijn als Sabrina in Etienne ziet denk ik.
Beide zullen waarschijnlijk verbaasd zijn aandacht te krijgen van veel jongere knullen.
De delen waar ik het niet mee eens ben, heb ik even weggeknipt uit je bericht.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Coos het volgende:
Marlies is maar een sloerie die gewoon geil is op Tijn en het niet kan hebben dat een "oudere vrouw" meer in de gunst valt.
Inderdaad, heb net weer 10 minuten ingezapt maar ben het zo moe dat ik snel weer wegga.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar met Hilde erin is streamen echt té storend, dus alleen maar viooruitgang als ze weg is.
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef n1ek het volgende:
Wie schreeuwt er zo hard?! :|
Wie denk jequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef n1ek het volgende:
Wie schreeuwt er zo hard?! :|
Ik hoop het echt maandag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar met Hilde erin is streamen echt té storend, dus alleen maar viooruitgang als ze weg is.
Zie je dat op cam 5 ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
Tijn is naast Monique gaan zitten en Marlies kruipt bij 'm op schoot. Ze gaat voor de aanval nu
dus ik schakel te laat in??quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De delen waar ik het niet mee eens ben, heb ik even weggeknipt uit je bericht.
Hoorde zon schorre vrouwen steam in dr microfoon krijsenquote:
Is maar beter zo denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog maar één wens... en dat is dat Marcia eens een keer te veel drinkt en los gaat.
Gaat denk ik nooit gebeuren tijdens deze BB
the horrorquote:
Joh?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef schatje het volgende:
Jeroen is ook echt een kansloos figuur.
Geen muziek zou me echt opbreken, maar BB zet dan waarschijnlijk Borsato aan ofzo, dan maar geen muziekquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef flugeltje het volgende:
euh BB, mogen we alsjeblieft échte muziek....
Er gaat drank in in ieder geval dus wie weet !!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog maar één wens... en dat is dat Marcia eens een keer te veel drinkt en los gaat.
Gaat denk ik nooit gebeuren tijdens deze BB
Kan er bij frontale confrontatie even het streamnummer vermeld worden, jàh???quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie je dat op cam 5 ofzo
edit: lamaar.. ik zie hem al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |