POSITIVEquote:
Waarom? Ik vind 'm wel okee hoor!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Egbert is ook een stoorzender. Opzouten ouwe. Ga naar bed.
Is dat niet de definitie van kampers?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
Kampers hebben meer feest dan die zeikerds
Dag damequote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Egbert is ook een stoorzender. Opzouten ouwe. Ga naar bed.
Die erowid site is goed jaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
POSITIVE
* relaxation
* mood lift, happiness, giddiness
* talkativeness
* lowered inhibitions / reduced social anxiety
* analgesia (kills pain)
http://www.erowid.org/chemicals/alcohol/alcohol_effects.shtml
dan hoop ik dat ze van die negatieve dingen die er ook op stana niks mee krijgtquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
POSITIVE
* relaxation
* mood lift, happiness, giddiness
* talkativeness
* lowered inhibitions / reduced social anxiety
* analgesia (kills pain)
http://www.erowid.org/chemicals/alcohol/alcohol_effects.shtml
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef Kinga het volgende:
Waarom gaan Marlies en Tijn niet ff apart....grrr
Wel heeeeeeeeeeel lang geleden dat we avond aan avond aan de pc en tv gekluisterd zaten he?quote:
Ze bedoelt waarschijnlijk omdat hij haar sfeer bepaald.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef flugeltje het volgende:
Tijn mag niet teleurgesteld in zichzelf gekeerd zijn
Omdat hij de sfeer zo bepaald, dus ieder ander mag down zijn behalve Tijn?
dat vind ik dan weer niks ,ben bang dat ze de spanning tussen hem en monique verbreekt ook al heeft monique een man ,ik vind die spanning wel leukquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
Oke Marlies, en gaan! En vertellen dat je verliefd op hem bent
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef schatje het volgende:
Marlies is gewoon een jaloers kreng omdat Tijn meer met Monique optrekt dan met haar.
je bent me net voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:05 schreef Rica het volgende:
Als ze haar shirt nog meer laat afzakken valt haar boob eruit.
Dat máken ze hem....quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef Inca het volgende:
Tijn denkt wel dat hij het mannetje is in huis.
Kun je wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:07 schreef Fronsertje het volgende:
Dit gesprek heeft 2 niveaus...
verder zijn er ook geenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef Inca het volgende:
Tijn denkt wel dat hij het mannetje is in huis.
ja ik zie het ook niet echt ,zoals hij zelf zegt moet hij dan 24 uur vrolijke jantje zijn om de groep te vermaken?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef n1ek het volgende:
Als iemand ff wil liggen of alleen wil zijn ga daar in godsnaam niet een punt van maken. Je zit al 24 uur per dag met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |