...ja erg he.....maar voorlopig weten ze het niet....en ze gaan niet voor niets op tv...???quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heeft er nou nog niemand door dat wij niet veel beter zijn? Wat zitten we hier nou te doen? Juist we roddelen over de bewoners.
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
Er heeft vast niemand geluid aan staan bij dit kippenhok
[afbeelding]
Geluid overal uit nu.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Jawel hoor, maar niet van alle streams tegelijk natuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Ja precies, ik geniet ervan maar om dan te roepen hoe erg het is dat de bewoners roddelen . (beetje dubbel dan)quote:Op donderdag 7 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ja erg he.....maar voorlopig weten ze het niet....en ze gaan niet voor niets op tv...???
Echt wel.. lig altijd in een deuk om die zusjesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Coraatje het volgende:
ik kan het nog aan (geluid van de zusjes)
wat zeggen ze als je depresief bent en je drinkt dan verergerd datquote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Rica het volgende:
Monique schiet in een dipje geloof ik
Hehe dat dacht ik eerst ook... maar dan zijn het wel super actrices die zelfs dronken goed kunnen acteren... dus weet wel zeker dat ze gewoon echt zo zijn...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef MissJ. het volgende:
Zusje:"Ik weet niet wat wodka is, dit of dit....Oh waar wodka opstaat?
Die zusjes zijn actrices, dit kan echt niet geloofwaardig blijven.
Er zijn er tweequote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Fronsertje het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik..wie ben ik? de winaar mag nog een uurtje opblijven..
In dit huis kun je dan uit meerdere kiezen, ik ga voor Janinequote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Fronsertje het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik..wie ben ik? de winaar mag nog een uurtje opblijven..
komen nog welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat belachelijke T-shirt uit
En we hebben een winnaar!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
In dit huis kun je dan uit meerdere kiezen, ik ga voor Janine
Echt welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Kinga het volgende:
Check die kop van Marlies.....obvious gewoon...
Goed spul hoor die rum-colaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Kinga het volgende:
Nu kan Hilde wel opeens bewegen..
POSITIVEquote:
Waarom? Ik vind 'm wel okee hoor!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Egbert is ook een stoorzender. Opzouten ouwe. Ga naar bed.
Is dat niet de definitie van kampers?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
Kampers hebben meer feest dan die zeikerds
Dag damequote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef schatje het volgende:
Egbert is ook een stoorzender. Opzouten ouwe. Ga naar bed.
Die erowid site is goed jaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
POSITIVE
* relaxation
* mood lift, happiness, giddiness
* talkativeness
* lowered inhibitions / reduced social anxiety
* analgesia (kills pain)
http://www.erowid.org/chemicals/alcohol/alcohol_effects.shtml
dan hoop ik dat ze van die negatieve dingen die er ook op stana niks mee krijgtquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
POSITIVE
* relaxation
* mood lift, happiness, giddiness
* talkativeness
* lowered inhibitions / reduced social anxiety
* analgesia (kills pain)
http://www.erowid.org/chemicals/alcohol/alcohol_effects.shtml
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef Kinga het volgende:
Waarom gaan Marlies en Tijn niet ff apart....grrr
Wel heeeeeeeeeeel lang geleden dat we avond aan avond aan de pc en tv gekluisterd zaten he?quote:
Ze bedoelt waarschijnlijk omdat hij haar sfeer bepaald.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef flugeltje het volgende:
Tijn mag niet teleurgesteld in zichzelf gekeerd zijn
Omdat hij de sfeer zo bepaald, dus ieder ander mag down zijn behalve Tijn?
dat vind ik dan weer niks ,ben bang dat ze de spanning tussen hem en monique verbreekt ook al heeft monique een man ,ik vind die spanning wel leukquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
Oke Marlies, en gaan! En vertellen dat je verliefd op hem bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |