quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan hebben we Marcia ook nog. Maar daar houdt niemand van.
niet alleende player hilde is trouwens marcel aan het inpalmen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht ja. Zo langzamerhand kunnen we vaststellen dat niet Etienne de player is in het huis.
as big brother turnsquote:
Omdat het ten tijden van haar 'aanname' even uit was. BB weet misschien niet dat het nu weer aan is blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef Frank-NL het volgende:
Vreemd dat op de BB site staat dat Marcia single is als ze al vanaf haar 16e dezelfde gozer heeft.
Geloof maar dat je dan alsnog jaloers kan zijn hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef n1ek het volgende:
Ik denk niet dat Monique jaloers is, ze vindt Tijn wel leuk maar op een andere manier. Ze heeft thuis een man en kids dus dan moet er heel wat gebeuren om echt jaloers te worden...spanning is wat anders
Driehoeksverhoudingen zijn altijd smullenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus aktie in het huis![]()
Die verhaallijn is natuurlijk veel leuker. Tijn en Marlies samen, Tijn vanbinnen nog gekker op Monique. Monique jaloers, maar dat mag eigenlijk helemaal niet, want ze is getrouwd.
Voilá een heuse soap![]()
Nou, Tijn playert er toch aardig wat af met Micheline, Marlies en Monique. Eerst was Micheline de enige meid in huis voor wie hij iets zou kunnen voelen. Daarna bleek het opeens Monique te zijn... en dan is Marlies er ook nog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat het probleem is dat er juist géén echte player in het huis is. Nu is het precies allemaal net niks.
Het standaard receptquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef Djep het volgende:
Gek he, wat alcohol en zo'n ommeslag daar
![]()
Ze heeft Tijn al een paar keer gecorrigeert toen hij wat verder gingquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geloof maar dat je dan alsnog jaloers kan zijn hoor
Als ik 'm niet kan hebben, dan niemand.... Of iets in die richting.
Hij past daar perfect tussen hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef schatje het volgende:
Tijn, ga in godsnaam weg bij die kampers.
Toen hij haar wilde kussen. Toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze heeft Tijn al een paar keer gecorrigeert toen hij wat verder ging
Dat bedoel ik eigenlijk. Als hij al de player in het huis moet zijn.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Tijn playert er toch aardig wat af met Micheline, Marlies en Monique. Eerst was Micheline de enige meid in huis voor wie hij iets zou kunnen voelen. Daarna bleek het opeens Monique te zijn... en dan is Marlies er ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |