wanner dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze heeft Tijn al een paar keer gecorrigeert toen hij wat verder ging
Ik ken dat soort types als Tijn, kunnen niet kiezen tussen vriendschap of meer. Ze gaan zo vriendschappelijk met vrouwen om dat die wel verliefd móeten worden. En dat heeft de kerel in kwestie dan niet door.... Ik zie hem niet als player, het is niet iets bewust volgens mij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Tijn playert er toch aardig wat af met Micheline, Marlies en Monique. Eerst was Micheline de enige meid in huis voor wie hij iets zou kunnen voelen. Daarna bleek het opeens Monique te zijn... en dan is Marlies er ook nog.
Maar iets doén ho maar, dus we gooien de kasthomo-theorie nog niet helemaal overboord.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Tijn playert er toch aardig wat af met Micheline, Marlies en Monique. Eerst was Micheline de enige meid in huis voor wie hij iets zou kunnen voelen. Daarna bleek het opeens Monique te zijn... en dan is Marlies er ook nog.
Dat leek er wel op ja, maar ze zeggen ook vaak zat tegen elkaar dat ze ff afstand moeten nemenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen hij haar wilde kussen. Toch?
Klopt, toen trok ze haar hoofd weg. Keek hem doordringend aan en zei:"Nee"quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen hij haar wilde kussen. Toch?
Monique ziet hetzelfde in Tijn als Sabrina in Etienne ziet denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze heeft Tijn al een paar keer gecorrigeert toen hij wat verder ging
of amicaal ingesteldquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique ziet hetzelfde in Tijn als Sabrina in Etienne ziet denk ik.
Beide zullen waarschijnlijk verbaasd zijn aandacht te krijgen van veel jongere knullen.
Zeker weten van niet. Helemaal niet omdat hij 'gek' werd op 2 onbereikbare vrouwen (komt dat even goed uit)... en de derde vrouw (Marlies) alleen zag als een coole gast met lang haar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar iets doén ho maar, dus we gooien de kasthomo-theorie nog niet helemaal overboord.
ik begreep juist dat zij ook die spanning voelde en daarom wilde dat hij iets afstand zou houdenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Klopt, toen trok ze haar hoofd weg. Keek hem doordringend aan en zei:"Nee"
Ik vind het wel opvallend dat ze in een nuchter gesprek nog nooit heeft gezegd dat het toch nooit wat kan worden of iets in die trend.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef schatje het volgende:
Etiënne weer met dat slappe geouwehoer.
Monique werkt op een sportschool en ziet er goed uit. Die maakt dat dagelijks mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique ziet hetzelfde in Tijn als Sabrina in Etienne ziet denk ik.
Beide zullen waarschijnlijk verbaasd zijn aandacht te krijgen van veel jongere knullen.
Waar ze de volgende dag weer op terugkwamen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik begreep juist dat zij ook die spanning voelde en daarom wilde dat hij iets afstand zou houden
Nou dat zal best zo zijn als je buiten bent maar als je in zo een huis zit is dat toch heel anders.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef n1ek het volgende:
Ik denk niet dat Monique jaloers is, ze vindt Tijn wel leuk maar op een andere manier. Ze heeft thuis een man en kids dus dan moet er heel wat gebeuren om echt jaloers te worden...spanning is wat anders
Kan ik me wel voorstellen... van mannen van dik in de dertig ja. Maar van twintigers kan ik dat helemaaaaal niet voorstellen. Zeker niet als je ook eenmaal weet wat voor type ze is. Ik kan absoluut niet tegen die kinderachtige types.... en al helemaal niet tegen die barbie stem.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Monique werkt op een sportschool en ziet er goed uit. Die maakt dat dagelijks mee.![]()
dat ze de spanning voelde of dat hij afstand moest houden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waar ze de volgende dag weer op terugkwamen.
Dat hij afstand moest houden, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat ze de spanning voelde of dat hij afstand moest houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |