quote:Op woensdag 6 september 2006 20:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Chet Baker - My Funny Valentine
2006 tot nu toe
Dirty Pretty Things met vandaag The enemy.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Chet Baker - My Funny Valentine
2006 tot nu toe
oh no! oh my! - I have no sisterquote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Scott Walker - Cossacks Are
--
Nogmaals 2006.
Mando Diao - Sweet Jesus, by far.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:18 schreef placebeau het volgende:
[..]
oh no! oh my! - I have no sister
2005
Solo - Come back to mequote:Op donderdag 7 september 2006 10:04 schreef ranja het volgende:
Sheena Easton - Follow My Rainbow
love ballad
Lust for life van Iggy Pop op Trainspotting.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef ranja het volgende:
X-Mal Deutschland - Incubus Succubus II
soundtrack-track
P.O.D. - Sleeping awakequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Lust for life van Iggy Pop op Trainspotting.
Soundtrack-track...
Charles Mingus - Mysterious Bluesquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:40 schreef Flibble het volgende:
[..]
P.O.D. - Sleeping awake
Soundtrack-track...
Mama don't likequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Charles Mingus - Mysterious Blues
JJ Cale
You don't know how it feels.quote:
bastian - you've got my lovequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:41 schreef belsen het volgende:
[..]
You don't know how it feels.
Een videoclip, waarvan het nummer niet leuk is zonder de clip...
Teachersquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
bastian - you've got my love
leonard cohen.
Move on up, natuurlijk.quote:
the black keys - work mequote:Op woensdag 13 september 2006 19:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Move on up, natuurlijk.
Pure soul revival...
The Rolling Stones - Paint it Blackquote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
the black keys - work me
zwart
The Gratesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:26 schreef belsen het volgende:
Schijnbaar geen Runaway-fans...
Een bandje dat oprecht een Ranja-bandje genoemd mag worden.
Goeie!quote:
Eens met Belsen. Hoewel het Skee-lo/Breeders-stukje op diezelfde mixplaat ook erg goed is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Goeie!
Toch gewoon 2 Many Deejays - Dreadlock holiday met Independent women (Dreadlock Child).
Beste mash-up
Heb er twee eigenlijk, 4hero - Star Chasers [Masters at Work Main Mix] en N.E.R.D - Provider [Zero 7 remix]quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Eens met Belsen. Hoewel het Skee-lo/Breeders-stukje op diezelfde mixplaat ook erg goed is.
Beste remix
Bloodhound Gang - Fire water burn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb er twee eigenlijk, 4hero - Star Chasers [Masters at Work Main Mix] en N.E.R.D - Provider [Zero 7 remix]
Slechtste remix
Eels - Flyswatter (The Polka Dots remix)quote:Op zondag 24 september 2006 01:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Bloodhound Gang - Fire water burn.
Ik ken de naam van de mix niet, maar toen ik werkte en dat nummer kwam als alarmschijf ieder uur in de meest slechte remix
langs kwam op het geweldige 538, kon ik wel janken...
Gekste of opmerkelijkste remix...
The Clash - 1977.quote:Op zondag 24 september 2006 04:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eels - Flyswatter (The Polka Dots remix)
Jaren '70
The Clash - London Calling, vind ik nog steeds een lekkere opener. Voor de rest niet zo'n Clash kenner.quote:Op zondag 24 september 2006 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
The Clash - 1977.
Want ik kan niet mijn alltime favoriet kiezen uit een heel decenium.
Niet punknummer van The Clash...
'MJ Song' als in Michael Jackson?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
The Clash - London Calling, vind ik nog steeds een lekkere opener. Voor de rest niet zo'n Clash kenner.
Favoriete MJ song
yo la tengo - autumn sweaterquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
'MJ Song' als in Michael Jackson?
Billie Jean dan.
favoriete nummer om de herfst mee in te gaan...
Mr. T Experience - T shirt commercial.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
yo la tengo - autumn sweater
kledingstuk
Band waarvan jij een heel leuk t-shirt hebt (liefst natuurlijk met een plaatje van het t-shirt)...quote:We like playing punk rock music
Yeah I guess that's true
But what we prefer is selling
Merchandise to you.
So why don't you go get a pencil
While I give you an example
Of the many satisfied
Customers that we've served fine.
Maurine has a Mr. T shirt
It looks really good
If you don't have a Mr. T shirt
Don't you wish you could?
Michelle has our new CD
She's a fan of Mr. T
Tammy drives in her Corvette
Listening to our cassette.
We've got records
we've got t-shirts
Large and extra-large
We take Visa and Discover
We take Mastercharge.
For further information write to:
The Mr. T Experience
P.O. Box 4848 Shattuck Square
Berkeley, California 94704
Ses habla espagnol.
Franz Ferdinand - Take me Outquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Mr. T Experience - T shirt commercial.
[..]
Band waarvan jij een heel leuk t-shirt hebt (liefst natuurlijk met een plaatje van het t-shirt)...
90's neem ik aan...een lastige.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Franz Ferdinand - Take me Out
Heb gezocht naar een plaatje maar kan het niet vinden
Favoriete britpopnummer
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:07 schreef lienelien het volgende:
The Strokes-Last Nite
Blijste nummer
Arctic Monkeys - I bet that you look good on the dancefloor. Heb wel een foto van het shirt maar niet digitaalquote:
Infadels - Jagger '67quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, je mag hem ook gerust laten staan met een streep erdoor hoor...
Bis - Tell it to the kids.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arctic Monkeys - I bet that you look good on the dancefloor. Heb wel een foto van het shirt maar niet digitaal
Beste indienummer
Infadels - Love like Semtex (nog geen foto vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Bis - Tell it to the kids.
Band waarvan jij een heel leuk t-shirt hebt (liefst natuurlijk met een plaatje van het t-shirt)...
't Loopt ineens storm hier.![]()
Yupquote:
Mag zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leuk
Mag het ook een album zijn, trouwens? Ik doe niet aan beste nummers![]()
jackie greene - love song 2:00 a.m.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Infadels - Love like Semtex (nog geen foto van)
Beste nummer van dit jaar
The Cramps - Green Fuzquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
jackie greene - love song 2:00 a.m.
groen
The Spinto Band - Brown Boxesquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
The Cramps - Green Fuz
bruin
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Spinto Band - Brown Boxes
verliefd
Tiga - Welcome to planet Sexorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Herb Alpert - This Guy's In Love With You
![]()
pure lust
Google zegt liefdesverdriet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tiga - Welcome to planet Sexor
ludduhvuduh
Ben Folds Five - Song For The Dumped ( "Give me my money back, you bitch.."quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Google zegt liefdesverdriet.
The Kinks - Set me free.
Ludduhvuduh...
Secondhand Serenade - Your Callquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben Folds Five - Song For The Dumped ( "Give me my money back, you bitch..")
Ludduhvuduh...
The Kooks - Oh, sweetheartquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Secondhand Serenade - Your Call
en opnieuw: Ludduhvuduh...
martha wainwright - dis, quand reviendra tuquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Kooks - Oh, sweetheart
en opnieuw, en opnieuw en opnieuw: Ludduhvuduh...
Ik ken d'r eigenlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
martha wainwright - dis, quand reviendra tu
Franse song door normaal engelstalig artiest/band
placebo - protège moiquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken d'r eigenlijk niet zoveel.
Blur - To the end (la comédie).
Vertaling van de eigen artiest waarbij de vertaling leuker of beter is dan de originele versie...
Mass Appealquote:Op woensdag 27 september 2006 00:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nas - The world is yours (NY state of mind als goede tweede)
Gangstarr
Poeh, moeilijke, vaak skip ik ze snel door. Vroeger wel hard gelachen om Dr Dre's - The $20 Sack Pyramid, die dus maar.quote:
Dan zou ik zeggen die van The Bloodhound Gang - Mopequote:Op woensdag 27 september 2006 00:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Poeh, moeilijke, vaak skip ik ze snel door. Vroeger wel hard gelachen om Dr Dre's - The $20 Sack Pyramid, die dus maar.
Favoriete skit nogmaals
Wel grappig om te zien dat je (net als ik) even gaat luisteren wel nummer ook alweer het juiste was, Audioscrobbler is een goede spion --> correctie, je had gewoon toevallig een gangstarr nummer![]()
Drunken Lullabiesquote:Op woensdag 27 september 2006 00:48 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen die van The Bloodhound Gang - Mope
Flogging Molly
Robyn Hitchcock - Don't talk to me about Gene Hackmanquote:Op woensdag 27 september 2006 00:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Drunken Lullabies
Favoriete hidden track
wilco - at least that's what you saidquote:Op woensdag 27 september 2006 07:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Robyn Hitchcock - Don't talk to me about Gene Hackman
Favoriete album openingstrack
War On Warquote:Op woensdag 27 september 2006 07:30 schreef placebeau het volgende:
[..]
wilco - at least that's what you said
wilco
In My Chairquote:Op woensdag 27 september 2006 08:32 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
pogues - and the band played waltzing matilda
status quo
Paquote:Op woensdag 27 september 2006 08:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Knack - My Sharona
Doe Maar
Smokey Robinson & The Miracles - Track Of My Tearsquote:Op woensdag 27 september 2006 09:29 schreef cafca het volgende:
[..]
The Temptations - Papa Was A Rollin' Stone
Nog meer Motown
Noja Hoda - Cry.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:05 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Smokey Robinson & The Miracles - Track Of My Tears
huilen
Ace of base - Never Gonna Say I'm Sorryquote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Noja Hoda - Cry.
Nummer van een rijmende bandnaam...
Scritti Politti - The Boom Boom Bapquote:Op woensdag 27 september 2006 10:29 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ace of base - Never Gonna Say I'm Sorry![]()
Rijmende bandnaam
Renaud - Hexagonequote:Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Scritti Politti - The Boom Boom Bap
Franstalig
Air - Sexy boyquote:
Kelly watch the stars is toch niet Franstalig?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:54 schreef Flibble het volgende:
[..]
Air - Kelly watch the stars
Indie rock
Ohw heheh sorry ik bedoelde Sexy Boy!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Kelly watch the stars is toch niet Franstalig?
Silver Jews - Random Rules
Franstalig
Serge Gainsbourg - Requiem pour un conquote:Op woensdag 27 september 2006 11:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Franstalig
Jacques Brel - Les toros.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Franstalig
Ne me quitte pasquote:Op woensdag 27 september 2006 11:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Jacques Brel - Les toros.
Jacques Brel...
amsterdamquote:Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ne me quitte pas
Jacques Brel...
dEUS - Rosesquote:Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Fatal Flowers - Nowhere To Lay My Head
bloemen
Kraftwerk - Computer Liebequote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef Joesse het volgende:
[..]
Genesis - Land of Confusion
computers
The Presidents Of The United States Of America - Lump.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tocotronic - Wir Sind Hier Nicht in Seattle, Dirk
Seattle
the white stripes - truth doesn't make a noisequote:Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef belsen het volgende:
[..]
The Presidents Of The United States Of America - Lump.
Detroit...
Wonderland Avenue - White Horsequote:the white stripes - truth doesn't make a noise
the white stripes
Joe Dassin - Les Champs Élysees.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wonderland Avenue - White Horse
avenue
Kaiser Chiefs - Oh my Godquote:Op donderdag 28 september 2006 00:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Spinto Band - Mountains
Indie wat geen indie meer is
Lily Allen - Not Bigquote:Op donderdag 28 september 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs - Oh my God
nogmaals indie wat geen indie meer is
Joe Strummer - Silver and gold.quote:
London Callingquote:Op donderdag 28 september 2006 00:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Joe Strummer - Silver and gold.
The Clash, maar geen punk...
I Remember Youquote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Fleas And Lice - Up The Punks
Ramones
Racing Cars - They Shoot Horses Dont Theyquote:Op donderdag 28 september 2006 08:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
band of horses - the funeral
paarden
Litle red Corvette - Princequote:Racing Cars - They Shoot Horses Dont They
auto's
Rolling Stones - Little Red Roosterquote:Op donderdag 28 september 2006 09:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Litle red Corvette - Prince
Red
Honky Tonk Womenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:27 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Rolling Stones - Little Red Rooster
Stones-nummer
Wait.quote:
Good Nightquote:Op donderdag 28 september 2006 10:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Wait.
The Beatles, gezongen door Ringo.
Soundtrack van Eurotripquote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Good Night
Beste nummer van je favoriete soundtrack
Rockaway Beachquote:Op donderdag 28 september 2006 12:42 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Soundtrack van Eurotrip
Lustra - Scotty Doesnt Know
Ramones
Poison heart.quote:
Time Zone - World Destructionquote:Op donderdag 28 september 2006 13:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Poison heart.
Sex Pistols of aanverwant...
Hier spreek een waar Sex Pistols fan.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Time Zone - World Destruction
The Damned
The Beautiful South - I love you (but you're boring)quote:Op donderdag 28 september 2006 13:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Hier spreek een waar Sex Pistols fan.
New rose.
Opmerkelijk liefdeslied...
Peter Bjorn And John - Young Folksquote:Op donderdag 28 september 2006 14:02 schreef ranja het volgende:
Daisy Chainsaw - Love Your Money
2006
Hotel Yorbaquote:Op donderdag 28 september 2006 14:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Peter Bjorn And John - Young Folks
White Stripes
Tja, eh, Beautiful summertimes, inderdaad (heb ik nog het singletje van).quote:Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jammah Tammah - Beautiful Summertimes
Jammah Tammah
Het Jannes van der Wal Liedquote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Tja, eh, Beautiful summertimes, inderdaad (heb ik nog het singletje van).
De Boegies...
John Lennon - Mind games?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het Jannes van der Wal Lied
Denksport
oh, yokoquote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef belsen het volgende:
[..]
John Lennon - Mind games?
John Lennon, solo...
Ik denk Sexy Sadie vandaag.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
oh, yoko
John lennon bij de beatles
You Do Something To Mequote:Op donderdag 28 september 2006 18:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk Sexy Sadie vandaag.
Als écht John Lennon nummer dan.
Paul Weller...
Nu? Kitty Contana - Rat not tiger.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
You Do Something To Me
Uit je eigen woonplaats
hm, dat val niet mee als je in een dorp woont, maar:quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu? Kitty Contana - Rat not tiger.
Wat anders.
Uit je eigen woonplaats
Boegies - Du Aschlochquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:41 schreef cafca het volgende:
[..]
hm, dat val niet mee als je in een dorp woont, maar:
Zijkanaal F - Befehl ist Befehl
Uit je eigen regio (voor mensen die niet in een stad wonen)
Jannes - Een Beetje Meerquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Boegies - Du Aschloch
Favoriete hit op je vakantiebestemming
Basshunter - Boten Anna (quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Jannes - Een Beetje Meer
Een tikkeltje ordinaire Ursul de Geer-camping in Frankrijk...![]()
Favoriete hit op je vakantiebestemming
The Killers - Glamorous Indie Rock & Rollquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Basshunter - Boten Anna ()
The Killers
Mr. Brightsidequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Basshunter - Boten Anna ()
The Killers
Take Me Outquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
The Killers - Glamorous Indie Rock & Roll
Franz Ferdinand
Sex Pistols - New York.quote:
Gene Pitney - 24 hours from Tulsaquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Sex Pistols - New York.
Een crooner...
Goldie - Timelessquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gene Pitney - 24 hours from Tulsa
Tijd
regular Johnquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:27 schreef Flibble het volgende:
[..]
John B - Secrets
Queens of the stone age
Spread your wingsquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:51 schreef Joesse het volgende:
[..]
Queen - Innuendo
nog een keer Queen
Elephant Talkquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Spread your wings
King Crimson (wou eerst King doen, maar die heeft zo weinig nummers gemaakt...)
16 Horsepower - Black Soul Choirquote:
quote:
Hier waren wequote:Op maandag 2 oktober 2006 11:04 schreef Flibble het volgende:
[..]
16 Horsepower - Black Soul Choir
Over de duivel
Johnny Thunders & the Heartbreakers - Get off the phone.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:17 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hier waren we
Sufjan Stevens - In The Devil's Territory
Alsnog: telefoon
Prince - Get Offquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Johnny Thunders & the Heartbreakers - Get off the phone.
Nummers met de titel Get off...
Robert Long - Waarom huil je nou?quote:
Stank Voor Dankquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Robert Long - Waarom huil je nou?
Robert Long.
Pigmeat - U wordt bedankt, u kunt wel gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
ABBA - Thank You For The Music
Geen dank
K3 - De 3 Biggetjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Pigmeat - U wordt bedankt, u kunt wel gaan.
Varkens...
The Beatles - Piggies.quote:
The Smiths - Meat is murderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:45 schreef belsen het volgende:
[..]
The Beatles - Piggies.
Vegetarisch...
Prachtig!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Pigmeat - U wordt bedankt, u kunt wel gaan.
the cranberries - animal instinctquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Smiths - Meat is murder
Dierendag
the cranberries - wake up and smell the coffeequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:18 schreef placebeau het volgende:
[..]
the cranberries - animal instinct
the cranberries
Bob Dylan - One More Cup Of Coffeequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:00 schreef Joesse het volgende:
[..]
the cranberries - wake up and smell the coffee
koffie
don't think twice, it's allrightquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Bob Dylan - One More Cup Of Coffee
Bob Dylan
Zangeres Zonder Naam - Denk Toch Heel Goed Naquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
don't think twice, it's allright
denk!
Elevate Me Laterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zangeres Zonder Naam - Denk Toch Heel Goed Na
Pavement
Graham Coxon - Thank God for the rain.quote:
country housequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Graham Coxon - Thank god for the rain.
Blur...
Johnny Cash & June Carter - Jackson.quote:
Hard-Fi - Cash Machinequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Johnny Cash & June Carter - Jackson.
Nu even, hoor...
Over geld...
Theme from 'Get Carter'.quote:
Mystic Eyesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Theme from 'Get Carter'.
Om een zeer persoonlijke reden.
Them...
No feelings.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef cafca het volgende:
[..]
And it stoned me
goedmakertje voor Belsen:
Sex Pistols
Levi Stubbs Tearsquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef belsen het volgende:
[..]
No feelings.
Voor jou dan:
Billy Bragg...
Tindersticks - Tiny Tearsquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Rolling Stones - As tears go by
tranen
Queen - Yeah (Made In Heaven track 12)quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:44 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tindersticks - Tiny Tears
Korter dan 15 seconden
Strange machine.quote:
Eeh.. albums die niet op single verschijnenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Strange machine.
Het beste album van de afgelopen 3 jaar, dat niet op single is verschenen...
dat dacht ik ook alquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eeh.. albums die niet op single verschijnen
je moet er natuurlijk jouw favoriete nummer van... voorzettenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al![]()
Maar toen dacht ik vervolgens dat ik het verkeerd begreep ofzo, en zei dus maar niets![]()
Placebo - Pure Morningquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
je moet er natuurlijk jouw favoriete nummer van... voorzetten
martha wainwright - dis, quand reviendras- tu?
eind jaren '90
Blur - Popscene.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef Joesse het volgende:
[..]
Placebo - Pure Morning
begin jaren '90
Crazy beat.quote:
Sleep: Murray Ostril (They Don't Sleep Anymore on the Beach), die stem vind ik zo ontzettend gaaf.quote:
Geen fans?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Sleep: Murray Ostril (They Don't Sleep Anymore on the Beach), die stem vind ik zo ontzettend gaaf.
Fly Pan Am
Our Lady Peace - In Repairquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
ik ken ze niet eens
Sugarcubes - Aeroplane
technische problemen
Lamb - Alienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Our Lady Peace - In Repair
Paranormaal
Eigenlijk niet goed natuurlijk, maar vooruit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Herr_Munk het volgende:
Rammstein - Du Hast
nummer waarin over bier gezongen wordt. (direct of indirect)
NoFX - Seeing Double At The Tripple Rockquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet goed natuurlijk, maar vooruit.
Jacques Brel - La bière.
Over de negatieve gevolgen van alcohol...
Jackson.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
NoFX - Seeing Double At The Tripple Rock
Ze gaan er eigenlijk best trots op dat ze bezopen zijn maar met teksten "if it's day or night we don't care or know", "The church of alcoholics can't break up the congregation" en " I'm a religious drunk and this is where I pray" worden dingen op zo'n sarcastische manier beschreven dat je idd bijna gaat twijfelen aan alcohol.
Nummer van Johnny Cash
Ne me quitte pas.quote:
Del Amitri - Nothing ever happensquote:Op woensdag 8 november 2006 09:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Thomas Fersen - Je Suis Dev'nue La Bonne
Schots maar niet scheef
Bis - Tell it to the kids.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:56 schreef ranja het volgende:
Sons and Daughters - Taste The Last Girl
Schots van voor 2000
The Youth Group - Skeleton jar.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Berkery het volgende:
Animals - When I was young
'Jeugdige' artiest/band
M. Ward - let's dancequote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
Stereo Total - Für Immer 16
4ad
ik vergeet dit topic steeds. bovendien weet ik nooit weer wat nieuws te bedenken.
Richard Cheese - Down with the sicknessquote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef ranja het volgende:
Blondie - Heroes
cover van een metal nummer door een niet metal act
Buffalo Tom - Going undergroundquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:57 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Richard Cheese - Down with the sickness![]()
Cover van een punk nummer door een niet punk act( en geen Richard Cheese
)
MC5 - Kick out the jams.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:47 schreef ranja het volgende:
pre-punk
Emilie Simon - I Wanna Be Your Dog
pre-punk
The Romantics - What I like about youquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:50 schreef belsen het volgende:
[..]
MC5 - Kick out the jams.
Detroit...
Garbage - The world is not enoughquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Romantics - What I like about you
Nummer waarvan de titel ook de titel van een film is.
Je hebt enorm gelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:50 schreef ranja het volgende:
argh, zoveel keus.... Boston is voor mij echt muziekstad #1 zo'n beetje.
voor vandaag:
The So and So's - Better
Nummer van een groep uit Boston
Weinig keuze..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:52 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Je hebt enorm gelijkDropkick Murphy's - For Boston
Nummer van een band waarin de bandnaam Dublin voorkomt![]()
jewel hoor je hebt bv ook nog The Dublin City Ramblersquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Weinig keuze..
Dubliners - Seven Drunken Nights
over dronkenschap
mjah, maar daar het ik dan weer geen favoriet nummer vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
jewel hoor je hebt bv ook nog The Dublin City Ramblers
NoFX - I wanna be an alcoholic
een simpele: Queen![]()
okkervil river - a king and a queenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:10 schreef ranja het volgende:
PJ Harvey - 50ft Queenie
met King in de titel
Nick Drake - River Manquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
okkervil river - a king and a queen
rivieren
Uit het oog uit het hart, schiet me zo te binnen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nick Drake - River Man
Acda En De Munnik
Als het vuur gedoofd isquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart, schiet me zo te binnen.
Acda En De Munnik...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Leonard cohen - who by fire
wie?
wilco - ashes of american flagsquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]wereldnummer!
Guess Who - American Woman
America
I am trying to break your heartquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
wilco - ashes of american flags
wilco
Prince - Got a broken heart again.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef cafca het volgende:
[..]
I am trying to break your heart
Gebroken hart
I Would Die 4 Uquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Prince - Got a broken heart again.
Prince: voor 1985...
Wind it up (rewound).quote:
chemical brothers - block rockin' beatsquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Wind it up (rewound).
Die vind ik nog steeds leuk, want die hoor je nooit meer.
Bigbeat in het algemeen...
Elton John - Song For Guyquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef placebeau het volgende:
[..]
chemical brothers - block rockin' beats
uit je broers (of zusters) muziek-collectie
Boudewijn de Groot - Lied voor een kind dat bang is in het donker.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Elton John - Song For Guy
Favoriete 'Song for'
Zonder vrienden kan ik nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - Lied voor een kind dat bang is in het donker.
Boudewijn de Groot en toch geen evergreen...
Echobelly - I can't imagine the world without me.quote:Op zondag 12 november 2006 11:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zonder vrienden kan ik niet
Ik kan niet...
Dodgy - Good Enoughquote:Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Echobelly - I can't imagine the world without me.
Vergeten 90's Britpop...
Björk - Big time sensuality.quote:
Tom Tom Club - Wordy Rappinghoodquote:Op zondag 12 november 2006 16:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Björk - Big time sensuality.
Nieuw Nederlands product...
quote:Op zondag 12 november 2006 16:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Tom Tom Club - Wordy Rappinghood
Rappende niet-rappers
weird al yankovic - what if god smoked cannabisquote:Op zondag 12 november 2006 16:57 schreef belsen het volgende:
[..]Duurde even voordat ie viel...
De Heideroosjes feat. Gert Leers - Dope man.
Drugslegalisatienummer...
Nick Cave & The Bad Seeds - God Is In The Housequote:Op zondag 12 november 2006 20:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
weird al yankovic - what if god smoked cannabis
god
Green Day - Jesus of suburbiaquote:Op zondag 12 november 2006 22:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nick Cave & The Bad Seeds - God Is In The House
Zoon van God
Canyon - Als ik maar bij jou ben...quote:Op zondag 12 november 2006 22:29 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Green Day - Jesus of suburbia
een Volendamse zanger
Porno For Pyros - Pets.quote:Op maandag 13 november 2006 09:30 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Cats-sure he's a cat
huisdieren
The Verve - The drugs don't work.quote:Op maandag 13 november 2006 10:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Placebo - Slave To The Wage
Placebo-effect
quote:Op maandag 13 november 2006 10:54 schreef belsen het volgende:
[..]
The Verve - The drugs don't work.
The Verve...
Ramones - Spider-manquote:Op maandag 13 november 2006 11:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
mason jennings - butterfly (mijn meest gedraaide track van vorige week)
ander insect
Billy Bragg - Train Trainquote:Op maandag 13 november 2006 11:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
ryan adams - new york, new york
titel met herhaling
Robyn Hitchcock - New York Dollquote:Op maandag 13 november 2006 11:34 schreef ranja het volgende:
Pipettes - We Are the Pipettes
artiest die een andere artiest bezingt
De Zingende Fresia's - Fransje B. (is OK)quote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Robyn Hitchcock - New York Doll
artiest die een andere artiest bezingt
Jens Lekman - Tram #7 To Heavenquote:Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Zingende Fresia's - Fransje B. (is OK)
Openbaar vervoer
you are the light (by which I travel into this or that)quote:Op maandag 13 november 2006 12:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jens Lekman - Tram #7 To Heaven
Jens Lekman
quote:Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
you are the light (by which I travel into this or that)
jij...
electronica for loversquote:Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef belsen het volgende:
[..]Ik heb de single!
Das Pop - You.
Das Pop...
Ricardo Villalobos - Easy Leequote:Op maandag 13 november 2006 19:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
electronica for lovers
electronica
Cramer - Winterquote:Op maandag 13 november 2006 23:59 schreef Numbie het volgende:
Ben Lee - Catch My Disease
Favoriete Ben
The Kinks - End of the season.quote:
R.E.M. - It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:17 schreef belsen het volgende:
[..]
The Kinks - End of the season.
Since you've been gone, end of the season
Winter is here...to stay.
Over een eindpunt...
Razorlight - In The Morningquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
R.E.M. - It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)
En het begin
The Go! Team - Feelgood By Numbersquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Razorlight - In The Morning
vrolijk
bob marley & the wailers-one lovequote:The Go! Team - Feelgood By Numbers
Numbers
VOF de Kunst - Sinterklaasje kom maar binnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:13 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
[..]
bob marley & the wailers-one love
sinterklaas
[Onbekend Kinderkoor] - Zwartepietendansquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:43 schreef belsen het volgende:
[..]
VOF de Kunst - Sinterklaasje kom maar binnen.
Vette ska.
Sinterklaas...
Killing Joke - Democracyquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
[Onbekend Kinderkoor] - Zwartepietendans
Politiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |