quote:Op woensdag 6 september 2006 20:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Chet Baker - My Funny Valentine
2006 tot nu toe
Dirty Pretty Things met vandaag The enemy.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Chet Baker - My Funny Valentine
2006 tot nu toe
oh no! oh my! - I have no sisterquote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Scott Walker - Cossacks Are
--
Nogmaals 2006.
Mando Diao - Sweet Jesus, by far.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:18 schreef placebeau het volgende:
[..]
oh no! oh my! - I have no sister
2005
Solo - Come back to mequote:Op donderdag 7 september 2006 10:04 schreef ranja het volgende:
Sheena Easton - Follow My Rainbow
love ballad
Lust for life van Iggy Pop op Trainspotting.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef ranja het volgende:
X-Mal Deutschland - Incubus Succubus II
soundtrack-track
P.O.D. - Sleeping awakequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Lust for life van Iggy Pop op Trainspotting.
Soundtrack-track...
Charles Mingus - Mysterious Bluesquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:40 schreef Flibble het volgende:
[..]
P.O.D. - Sleeping awake
Soundtrack-track...
Mama don't likequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:34 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Charles Mingus - Mysterious Blues
JJ Cale
You don't know how it feels.quote:
bastian - you've got my lovequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:41 schreef belsen het volgende:
[..]
You don't know how it feels.
Een videoclip, waarvan het nummer niet leuk is zonder de clip...
Teachersquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
bastian - you've got my love
leonard cohen.
Move on up, natuurlijk.quote:
the black keys - work mequote:Op woensdag 13 september 2006 19:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Move on up, natuurlijk.
Pure soul revival...
The Rolling Stones - Paint it Blackquote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
the black keys - work me
zwart
The Gratesquote:Op donderdag 21 september 2006 11:26 schreef belsen het volgende:
Schijnbaar geen Runaway-fans...
Een bandje dat oprecht een Ranja-bandje genoemd mag worden.
Goeie!quote:
Eens met Belsen. Hoewel het Skee-lo/Breeders-stukje op diezelfde mixplaat ook erg goed is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Goeie!
Toch gewoon 2 Many Deejays - Dreadlock holiday met Independent women (Dreadlock Child).
Beste mash-up
Heb er twee eigenlijk, 4hero - Star Chasers [Masters at Work Main Mix] en N.E.R.D - Provider [Zero 7 remix]quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Eens met Belsen. Hoewel het Skee-lo/Breeders-stukje op diezelfde mixplaat ook erg goed is.
Beste remix
Bloodhound Gang - Fire water burn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb er twee eigenlijk, 4hero - Star Chasers [Masters at Work Main Mix] en N.E.R.D - Provider [Zero 7 remix]
Slechtste remix
Eels - Flyswatter (The Polka Dots remix)quote:Op zondag 24 september 2006 01:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Bloodhound Gang - Fire water burn.
Ik ken de naam van de mix niet, maar toen ik werkte en dat nummer kwam als alarmschijf ieder uur in de meest slechte remix
langs kwam op het geweldige 538, kon ik wel janken...
Gekste of opmerkelijkste remix...
The Clash - 1977.quote:Op zondag 24 september 2006 04:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eels - Flyswatter (The Polka Dots remix)
Jaren '70
The Clash - London Calling, vind ik nog steeds een lekkere opener. Voor de rest niet zo'n Clash kenner.quote:Op zondag 24 september 2006 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
The Clash - 1977.
Want ik kan niet mijn alltime favoriet kiezen uit een heel decenium.
Niet punknummer van The Clash...
'MJ Song' als in Michael Jackson?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
The Clash - London Calling, vind ik nog steeds een lekkere opener. Voor de rest niet zo'n Clash kenner.
Favoriete MJ song
yo la tengo - autumn sweaterquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
'MJ Song' als in Michael Jackson?
Billie Jean dan.
favoriete nummer om de herfst mee in te gaan...
Mr. T Experience - T shirt commercial.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
yo la tengo - autumn sweater
kledingstuk
Band waarvan jij een heel leuk t-shirt hebt (liefst natuurlijk met een plaatje van het t-shirt)...quote:We like playing punk rock music
Yeah I guess that's true
But what we prefer is selling
Merchandise to you.
So why don't you go get a pencil
While I give you an example
Of the many satisfied
Customers that we've served fine.
Maurine has a Mr. T shirt
It looks really good
If you don't have a Mr. T shirt
Don't you wish you could?
Michelle has our new CD
She's a fan of Mr. T
Tammy drives in her Corvette
Listening to our cassette.
We've got records
we've got t-shirts
Large and extra-large
We take Visa and Discover
We take Mastercharge.
For further information write to:
The Mr. T Experience
P.O. Box 4848 Shattuck Square
Berkeley, California 94704
Ses habla espagnol.
Franz Ferdinand - Take me Outquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Mr. T Experience - T shirt commercial.
[..]
Band waarvan jij een heel leuk t-shirt hebt (liefst natuurlijk met een plaatje van het t-shirt)...
90's neem ik aan...een lastige.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Franz Ferdinand - Take me Out
Heb gezocht naar een plaatje maar kan het niet vinden
Favoriete britpopnummer
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:07 schreef lienelien het volgende:
The Strokes-Last Nite
Blijste nummer
Arctic Monkeys - I bet that you look good on the dancefloor. Heb wel een foto van het shirt maar niet digitaalquote:
Infadels - Jagger '67quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, je mag hem ook gerust laten staan met een streep erdoor hoor...
Bis - Tell it to the kids.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arctic Monkeys - I bet that you look good on the dancefloor. Heb wel een foto van het shirt maar niet digitaal
Beste indienummer
Infadels - Love like Semtex (nog geen foto vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Bis - Tell it to the kids.
Band waarvan jij een heel leuk t-shirt hebt (liefst natuurlijk met een plaatje van het t-shirt)...
't Loopt ineens storm hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |