Del Amitri - Nothing ever happensquote:Op woensdag 8 november 2006 09:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Thomas Fersen - Je Suis Dev'nue La Bonne
Schots maar niet scheef
Bis - Tell it to the kids.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:56 schreef ranja het volgende:
Sons and Daughters - Taste The Last Girl
Schots van voor 2000
The Youth Group - Skeleton jar.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Berkery het volgende:
Animals - When I was young
'Jeugdige' artiest/band
M. Ward - let's dancequote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
Stereo Total - Für Immer 16
4ad
ik vergeet dit topic steeds. bovendien weet ik nooit weer wat nieuws te bedenken.
Richard Cheese - Down with the sicknessquote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef ranja het volgende:
Blondie - Heroes
cover van een metal nummer door een niet metal act
Buffalo Tom - Going undergroundquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:57 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Richard Cheese - Down with the sickness![]()
Cover van een punk nummer door een niet punk act( en geen Richard Cheese
)
MC5 - Kick out the jams.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:47 schreef ranja het volgende:
pre-punk
Emilie Simon - I Wanna Be Your Dog
pre-punk
The Romantics - What I like about youquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:50 schreef belsen het volgende:
[..]
MC5 - Kick out the jams.
Detroit...
Garbage - The world is not enoughquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Romantics - What I like about you
Nummer waarvan de titel ook de titel van een film is.
Je hebt enorm gelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:50 schreef ranja het volgende:
argh, zoveel keus.... Boston is voor mij echt muziekstad #1 zo'n beetje.
voor vandaag:
The So and So's - Better
Nummer van een groep uit Boston
Weinig keuze..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:52 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Je hebt enorm gelijkDropkick Murphy's - For Boston
Nummer van een band waarin de bandnaam Dublin voorkomt![]()
jewel hoor je hebt bv ook nog The Dublin City Ramblersquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Weinig keuze..
Dubliners - Seven Drunken Nights
over dronkenschap
mjah, maar daar het ik dan weer geen favoriet nummer vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
jewel hoor je hebt bv ook nog The Dublin City Ramblers
NoFX - I wanna be an alcoholic
een simpele: Queen![]()
okkervil river - a king and a queenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:10 schreef ranja het volgende:
PJ Harvey - 50ft Queenie
met King in de titel
Nick Drake - River Manquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
okkervil river - a king and a queen
rivieren
Uit het oog uit het hart, schiet me zo te binnen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nick Drake - River Man
Acda En De Munnik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |