Sleep: Murray Ostril (They Don't Sleep Anymore on the Beach), die stem vind ik zo ontzettend gaaf.quote:
Geen fans?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Sleep: Murray Ostril (They Don't Sleep Anymore on the Beach), die stem vind ik zo ontzettend gaaf.
Fly Pan Am
Our Lady Peace - In Repairquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
ik ken ze niet eens
Sugarcubes - Aeroplane
technische problemen
Lamb - Alienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Our Lady Peace - In Repair
Paranormaal
Eigenlijk niet goed natuurlijk, maar vooruit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Herr_Munk het volgende:
Rammstein - Du Hast
nummer waarin over bier gezongen wordt. (direct of indirect)
NoFX - Seeing Double At The Tripple Rockquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet goed natuurlijk, maar vooruit.
Jacques Brel - La bière.
Over de negatieve gevolgen van alcohol...
Jackson.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
NoFX - Seeing Double At The Tripple Rock
Ze gaan er eigenlijk best trots op dat ze bezopen zijn maar met teksten "if it's day or night we don't care or know", "The church of alcoholics can't break up the congregation" en " I'm a religious drunk and this is where I pray" worden dingen op zo'n sarcastische manier beschreven dat je idd bijna gaat twijfelen aan alcohol.
Nummer van Johnny Cash
Ne me quitte pas.quote:
Del Amitri - Nothing ever happensquote:Op woensdag 8 november 2006 09:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Thomas Fersen - Je Suis Dev'nue La Bonne
Schots maar niet scheef
Bis - Tell it to the kids.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:56 schreef ranja het volgende:
Sons and Daughters - Taste The Last Girl
Schots van voor 2000
The Youth Group - Skeleton jar.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Berkery het volgende:
Animals - When I was young
'Jeugdige' artiest/band
M. Ward - let's dancequote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
Stereo Total - Für Immer 16
4ad
ik vergeet dit topic steeds. bovendien weet ik nooit weer wat nieuws te bedenken.
Richard Cheese - Down with the sicknessquote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef ranja het volgende:
Blondie - Heroes
cover van een metal nummer door een niet metal act
Buffalo Tom - Going undergroundquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:57 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Richard Cheese - Down with the sickness![]()
Cover van een punk nummer door een niet punk act( en geen Richard Cheese
)
MC5 - Kick out the jams.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:47 schreef ranja het volgende:
pre-punk
Emilie Simon - I Wanna Be Your Dog
pre-punk
The Romantics - What I like about youquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:50 schreef belsen het volgende:
[..]
MC5 - Kick out the jams.
Detroit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |